Вакуум регулатор на ТДС
Модератор: Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Вакуум регулатор на ТДС
Колеги, някой може ли да изкара схема и да обясни устройството на регулатора.С клапан ли е,мембрана ли е,що е?Кога засмуква и кога затваря.
Благодаря много
			
		Благодаря много
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
http://img167.imageshack.us/my.php?image=638zimgzl3.png
Сажалявам момчета - толкова мога толкова качвам
			
		Сажалявам момчета - толкова мога толкова качвам
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Вакуум регулатор на ТДС
Wenzy написа:Колеги, някой може ли да изкара схема и да обясни устройството на регулатора.С клапан ли е,мембрана ли е,що е?Кога засмуква и кога затваря.
Благодаря много
Венци за какъв вакум регулатор говориш и какво регулира.
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Вакуум помпата дето е закачена на 1-ви цилиндър.
Погледни схемата.
Има вероятност О-ринга ми да изпуска налягането,помпата да не работи,или някъде по маркучите да има пробойна.
Дано да е така.Толкова рязка граница в атмосферите .....
			
		Погледни схемата.
Има вероятност О-ринга ми да изпуска налягането,помпата да не работи,или някъде по маркучите да има пробойна.
Дано да е така.Толкова рязка граница в атмосферите .....
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
има го и тоа вариант--ама .....дано да е такаWenzy написа:Вакуум помпата дето е закачена на 1-ви цилиндър.
Погледни схемата.
Има вероятност О-ринга ми да изпуска налягането,помпата да не работи,или някъде по маркучите да има пробойна.
Дано да е така.Толкова рязка граница в атмосферите .....

- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Утре пак ще хвърля колектора и се заравям в матора.
Ми няма нито пуши,абе нищо сериозно - само разход 18/100 и тресе, а да и сутрин на -5 от на втория-третия път пали ама то заради компресията.
Ставам сутринта - сгрявам две кофи компресия на камината,свалям дюзата,наливам ги стягам и въртя
 
  
  
Някой няма ли идея как да я проверя тая помпа дали работи?
Токова баламско ли ще се сваля - както е на схемата
			
		Ми няма нито пуши,абе нищо сериозно - само разход 18/100 и тресе, а да и сутрин на -5 от на втория-третия път пали ама то заради компресията.
Ставам сутринта - сгрявам две кофи компресия на камината,свалям дюзата,наливам ги стягам и въртя
Някой няма ли идея как да я проверя тая помпа дали работи?
Токова баламско ли ще се сваля - както е на схемата
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Wenzy написа:Утре пак ще хвърля колектора и се заравям в матора.
Ми няма нито пуши,абе нищо сериозно - само разход 18/100 и тресе, а да и сутрин на -5 от на втория-третия път пали ама то заради компресията.
Ставам сутринта - сгрявам две кофи компресия на камината,свалям дюзата,наливам ги стягам и въртя
![]()
![]()
Някой няма ли идея как да я проверя тая помпа дали работи?
Токова баламско ли ще се сваля - както е на схемата
Аз нещо не мога да стопля-защо реши ,че вакум помпата не ти работи
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
ми щото това е последната спирка пред ремонта-нали Венциzvetiko написа:Wenzy написа:Утре пак ще хвърля колектора и се заравям в матора.
Ми няма нито пуши,абе нищо сериозно - само разход 18/100 и тресе, а да и сутрин на -5 от на втория-третия път пали ама то заради компресията.
Ставам сутринта - сгрявам две кофи компресия на камината,свалям дюзата,наливам ги стягам и въртя
![]()
![]()
Някой няма ли идея как да я проверя тая помпа дали работи?
Токова баламско ли ще се сваля - както е на схемата
Аз нещо не мога да стопля-защо реши ,че вакум помпата не ти работи

- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Може и да работи - тя е с болтове и един О-ринг закрепена за 
капака/главата - от ринга,маркучи или по путя някъде може да ми бяга компресията
 
Тая помпа с клапан ли е що е?
Моя случай е обратно на всякаква логика - най-много се износва най-далечния на шайбата на вала цилиндър
   
  от някъде да ми бяга компресията .......
Тая помпа разпредилителния ли я върти
За съжаление си прав Биска
			
		капака/главата - от ринга,маркучи или по путя някъде може да ми бяга компресията
Тая помпа с клапан ли е що е?
Моя случай е обратно на всякаква логика - най-много се износва най-далечния на шайбата на вала цилиндър
Тая помпа разпредилителния ли я върти
За съжаление си прав Биска
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Wenzy написа:Може и да работи - тя е с болтове и един О-ринг закрепена за
капака/главата - от ринга,маркучи или по путя някъде може да ми бяга компресията![]()
Тая помпа с клапан ли е що е?
Моя случай е обратно на всякаква логика - най-много се износва най-далечния на шайбата на вала цилиндър![]()
от някъде да ми бяга компресията .......
Тая помпа разпредилителния ли я върти
Аз пак не разбирам-искаш да кажеш ,че компресията на някой цилиндър бяга през вакум помпата ли.Тя не работи ли независимо от всичко.
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Нямам представа затова питам 
 
Не на кой да е а на първи - тоя с компресия 12
Както каза Биската това ми е последната сламчица
			
		Не на кой да е а на първи - тоя с компресия 12
Както каза Биската това ми е последната сламчица
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
и все пак се моля да ти се размине--искам само да ги караме тиа БМВта -не да ги правим..ама като немаме кинти-ще трепериме-тва е горчивата истинаWenzy написа:Може и да работи - тя е с болтове и един О-ринг закрепена за
капака/главата - от ринга,маркучи или по путя някъде може да ми бяга компресията![]()
Тая помпа с клапан ли е що е?
Моя случай е обратно на всякаква логика - най-много се износва най-далечния на шайбата на вала цилиндър![]()
от някъде да ми бяга компресията .......
Тая помпа разпредилителния ли я върти
За съжаление си прав Биска

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Wenzy написа:Нямам представа затова питам![]()
Не на кой да е а на първи - тоя с компресия 12
Както каза Биската това ми е последната сламчица
Венци,вакум помпата няма нищо общо с компресията в цилиндрите-смисъла и е да създава вакум за сервото на спирачките и вакум за KGR клапана,който командва AGR клапана.Не си създавай излишна работа на този студ-ако не ти работи помпата или се губи вакума няма да ти работи сервото и веднага ще разбереш.
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани