Няма палене тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 325d LCI

Мнение от Evgeni » 15 Дек 2007, 13:00

Преди 2 години ми беше изгоряла една свещ само и въобще не искаше да бафне предполагам е от нафтата но сипвам само Shell V-power за компресията вече само мога да гадая.Като запали отзад излезе много голям облак черен дим.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Дек 2007, 13:11

Сипи си добавка за нафта и си прегледай там обичайните неща въздух в системата и така нататък.
Щом е черен олака значи е на бигато,ако излезе бял олък значи някоя дюза не разпръсква качествено.

П.С. и аз сипвам само ОМВ ,ама вчера цял ден през деня като имаше ветрове и беше добре изтинала ,като я запалих нещо странно се държеше едно такова тегаво ,иначе си запали от раз ,но се усетио разлика.А сега сутринта като е седяла в гараж си запали пак перфектно и мотора се осеща по раличен начин.
Та горивото по наще бензиностанции е много отвратително.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 15 Дек 2007, 13:19

та сега се връщам от гаража развих едната дюза, никва нафта те протича.Проверих едино клапан4е работи номер 12 по схематаhttp://bmwfans.info/original/E36/Lim/325td-M51/ECE/L/M/1991/10/mg-13/ill-13_0373/
и сега незнам ко да проверявам.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 15 Дек 2007, 13:20

провери помпата в резервоара и зеления кабел на помпата ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Дек 2007, 13:41

matros написа:та сега се връщам от гаража развих едната дюза, никва нафта те протича.Проверих едино клапан4е работи номер 12 по схематаhttp://bmwfans.info/original/E36/Lim/325td-M51/ECE/L/M/1991/10/mg-13/ill-13_0373/
и сега незнам ко да проверявам.....

Извади си маркуча след горивния филтър и отиди да дадеш на контакт.
Ако протече значи помпата си работи и качва ако не си за нова.
За тази в резервоара става дума.
Акол е пълна с въздух системата нема палене дори лятото :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от djorkata » 15 Дек 2007, 16:02

ба6та ми кара 318 ТДС и моето мнение е следното миналата зима и той се видя в 4удо като тебе.....све6тите му бяха изгоряли и запалва препуква няколко секунди и загасва драпнаха го и веднага запали.....оказа се 4е само една от подгрява6тите све6ти му работе6е..сложи нови и неска не сам го 4ул да е казал 4е не е запалила...аз знам 4е ако дизела не запали или няма ток в акумолатора да отвори диузите или све6тите са изгоряли...така сам 4увал... :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Дек 2007, 17:39

matros написа:та сега се връщам от гаража развих едната дюза, никва нафта те протича.Проверих едино клапан4е работи номер 12 по схематаhttp://bmwfans.info/original/E36/Lim/325td-M51/ECE/L/M/1991/10/mg-13/ill-13_0373/
и сега незнам ко да проверявам.....
Ел магнитния клапан на гнп (н12)казваш 4е работи.Отвии номер 27 и виж дали ще проте4е нафта,така и ако има въздух в гнп-ще го извади.Друго,което да провериш-даи контакт, изваждаи и вкарваи буксата на гнп,като слушаш дали нещо в пло4ката прави 4ат,4ат,нещо като реле,но слушаи хубаво дали идва ит пло4ката,4е в коша се слушат доста релета,да не те объркат.Ако няма звук от пло4ката,зна4и ти е изгоряло релето и.Провери си и горивопровода=извади марку4а след филтера,ток на бушон н23 ако проте4е продължаваш напред към гнп=отвиваш я наи-отгоре и въртиш ако проте4е даваш пак напред а именно клапана(номер 12),ако си сигурен 4е вси4ко до тука е ок и на дюзите все още няма няфта зна4и си с4упил хидравли4на глава(което е много малко вероятно).Това са ти основните при4ини,нищо 4удно да дърпа мн.въздух отнякъде и тогава трябва доста продължително да въртиш за да обезвъздуши,колкото да запали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 15 Дек 2007, 19:17

благодарности на колегите оказали съдеиствие :bowdown: утре сутринта почвам проверките че не мога да спя така пък отвън си вали един снежец......... утре ще ви каза кво е станало....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 15 Дек 2007, 23:25

Evgeni написа:Преди 2 години ми беше изгоряла една свещ само и въобще не искаше да бафне предполагам е от нафтата но сипвам само Shell V-power за компресията вече само мога да гадая.Като запали отзад излезе много голям облак черен дим.



колега виж си пак свещите .. аз нямам никфи проблеми с паленето .. само да ти кажем преди 1 месец ми беха изгорели 3 и палех с 1 след 5 мин въртене :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 15 Дек 2007, 23:34

sipi powe4ko nafta i wsi4ko 6e se oprawi

p.s. sorry za latinicata

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 17 Дек 2007, 8:37

Да най вероятно.Моя ТДС пали от четвърт без да пита колко е студено :mhihi:
диагностика 0899937450

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 17 Дек 2007, 10:41

:D и моя тдс вече е безупречен след като смених свещите :mhihi: ,две от тях бяха прогорели вътре в сърцевината(извадих ги на парчета) :shock: , и смених за всеки случай горивния филтър

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 17 Дек 2007, 22:39

След като разкачих полвината от горивната система проблема е открит.Имаше запушване в тръбата след резервоара и преди горивния филтър.Ката надух с помпата посока към резервоара нещо изхвърча от там но не можах да видя какво е.Или е замръзнала вода във вид на кристалче или някакъв боклук.Счупих и двата края на пласмасовата тръбичка която влиза и излиза от горивния филтър и сега незнам кво да слагам прозрачен силиконов маркуч 8мм не мога да намерия и ще сложа обикновен маркуч за бензин.....

ПС ако стане пак и се окаже вода влизам в ОМВ направо с колата вътре, мамка им :evil:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Дек 2007, 0:28

Повечко е дошъл парафина колега не се коси и праскай добавка.
Понякога си струва 12-те лева ;)
Едва ли нещо друго освен в тено състояние като нафта може да мине през цедката която има на помпата в резервоара.
Това което е изхвърчало е парафин + вода което при -5 дори е фатално.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook