Имам проблем моля за помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530д

Имам проблем моля за помощ

Мнение от Milen83 » 17 Дек 2007, 13:03

Имам следния проблем : става вьпрост за това че когато колата загрее , стигне до средата температурата и реша да си пусна парното на 2 - ра степен стрелката спада с няколко сьнтиметра , моля да ми помогнете според вас на какво се дьлжи това прави го само когато пусна парното иначе няма проблем и си загрява нормално.Това почна да го прави когато си смених антифриза за зимата защото ня бях го сменял от както сум купил колата, става вьпрост за сега през зимата. Благодаря ви предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 17 Дек 2007, 13:22

А след като ти поработи парното стрелката връ6та ли се пак в нормална позиция?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530д

Мнение от Milen83 » 17 Дек 2007, 13:24

ами да врьщата след малко пак отива на среда .

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Дек 2007, 13:33

Донякъде е нормално мисля. Аз като карам в някое брутално задръстване по центъра и понеже нямам добро виско, почва да минава средата и стига до последната бяла линия преди червеното - аз включвам парното на 4 и бързо температурата спада до средата. Явно просто вентилаторчето на парното е кораво и успява да охлади радиаторчето на парното, от което пада и температурата на цялата охладителна течност. Това е, защото сме с 318-ки - много ме съмнява колегите с 320 и по-големи мотори да го имат този "проблем", защото при тях охладителната течност и самите радиатори са много по-големи.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Дек 2007, 13:43

Според мен термостата трябва да компенсира включването на парното (все пак не е -20 градуса навън)
Сигурно е за смяна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Дек 2007, 16:30

tsb_bg написа:Според мен термостата трябва да компенсира включването на парното (все пак не е -20 градуса навън)
Сигурно е за смяна

И при минус 20 градуса по целзий, с включено парно стрелката трябва да е по средата и да не мърда от там. Според мен причината е в термостата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 17 Дек 2007, 19:49

amd Само гледай да не ти направи някоя мизерия така като гледам си си за смяна на виско ти сам го казваш. По добре седмица без кола /ще спестиш за виско/ от колкото главоболия после :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 17 Дек 2007, 20:02

ивчо3 написа:
tsb_bg написа:Според мен термостата трябва да компенсира включването на парното (все пак не е -20 градуса навън)
Сигурно е за смяна

И при минус 20 градуса по целзий, с включено парно стрелката трябва да е по средата и да не мърда от там. Според мен причината е в термостата.


:yes: Ето това е, кратко и точно.
Миналата седмица всяка седмица излизах с колата към 9 и проверих точно това. Паля колата и тръгвам, парното спряно докато стрелката не закове горе, отварям клапите(стрелката връща леко)и пускам ветилаторчето на 4-ри, стрелката след време пак отиде на 12. Термостата бонбон.. :mhihi:
AMD да си оправиш колата ;) , нали не си мислиш , че немеца ей така решил, дай на 6-така да сложиме по-мощна охл. система.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 17 Дек 2007, 20:29

Според мен вси4ко е наред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 17 Дек 2007, 20:38

По един път ве :mhihi:
Ако потвърди моя тест, те подкрепям. Може да е трябвало да изчака с пуснато парно и при безпроблемна система стрелката щеше да си цопне на мястото.
Но ще се убедя за пореден път ,че се пускат теми с неточни обяснения и накрая става мазало. :evil:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530д

Мнение от Milen83 » 18 Дек 2007, 8:53

Защо да са не точни темите от това по точно как да го напиша . А пук защо да е чакам да загрее на пуснато парно , така загрява по бавно от там работи на студено и гори повече бензин така, не ли е редно като си загрее тогава да си пуне6 парното какво толкова секи сам си решава кога да си го пусне,ина4е ако го пусна от начало стига средата и не се врьща на зад стрелката ама по бавно загрява в тоя студ сега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 18 Дек 2007, 12:53

Milen83 написа:Защо да са не точни темите от това по точно как да го напиша . А пук защо да е чакам да загрее на пуснато парно , така загрява по бавно от там работи на студено и гори повече бензин така, не ли е редно като си загрее тогава да си пуне6 парното какво толкова секи сам си решава кога да си го пусне,ина4е ако го пусна от начало стига средата и не се врьща на зад стрелката ама по бавно загрява в тоя студ сега.


Ами за това говоря, даже и със сърдития си тон поясни , че нямаш никакъв проблем :!: :!: :!: :evil:
Аз също не пускам парно, докато не загрее двигателя.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 18 Дек 2007, 18:48

ивчо3 написа:
tsb_bg написа:Според мен термостата трябва да компенсира включването на парното (все пак не е -20 градуса навън)
Сигурно е за смяна

И при минус 20 градуса по целзий, с включено парно стрелката трябва да е по средата и да не мърда от там. Според мен причината е в термостата.


:yes:
термостата минимум, по-скоро, т.е. може и други проблеми да имаш.

независимо кога, как и защо се пуска парно, стрелката като си загрее не отлепя от средата. макс загрява 1 идея по-бавно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530д

Мнение от Milen83 » 19 Дек 2007, 8:43

Благодаря на всички за получените отговори , 6те е разгледам и вероятна 6те се сменя термостата.
Пожелавам ви весели празници

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook