Скърцане на спирачки?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Скърцане на спирачки?
Колеги, сега в тоя студ като карам първите 4 - 5 минути колата и се чува едно скърцане(свистене) като на натисна спирачката. След 5тата мин като позагреят ми се струва - спира?!?. Някакви идеи. Предните накладки са сменени преди 3 месеца.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
да не отварям нова тема искам да питам какви са цените на спирачните маркучи и разликата с железните ?
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
tsb_bg написа:Калпаво феродо
За съзаление има много ментета
феродото = това е черното на накладките нали?
ама що като "загрее" е екстра?
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ditko1 написа:да не отварям нова тема искам да питам какви са цените на спирачните маркучи и разликата с железните ?
Скоро купувах от Даскалов, марка Бендикс, на 18лв/бр. с отстъпката, към 25лв. без отстъпка. На Феби цените са подобни.
Какви са тия "железни", за оплетката ли говориш?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Le Transporteur написа:ditko1 написа:да не отварям нова тема искам да питам какви са цените на спирачните маркучи и разликата с железните ?
Скоро купувах от Даскалов, марка Бендикс, на 18лв/бр. с отстъпката, към 25лв. без отстъпка. На Феби цените са подобни.
Какви са тия "железни", за оплетката ли говориш?
Говори за тия дето не се надуват като пускаш Шипка.Казват им самолетен тип.При тях няма никакво раздуване и налягането отива право в цилиндрите.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колеги,противно на широкоразпространеното схващане ,че скърца феродото,шума идва от триенето на цилиндъра на спирачният апарат в плочката на феродото.Затова хубавите нагладки имата от зад тънка пластина от специален материал ,който предотвратява скърцането.
Изхода-челото на буталото(може и вътре в кухината) и плочката на накладката се мажат внимателно (да не изцапате феродото) с високотемпературна грес.
Изхода-челото на буталото(може и вътре в кухината) и плочката на накладката се мажат внимателно (да не изцапате феродото) с високотемпературна грес.

zvetiko написа:Колеги,противно на широкоразпространеното схващане ,че скърца феродото,шума идва от триенето на цилиндъра на спирачният апарат в плочката на феродото.Затова хубавите нагладки имата от зад тънка пластина от специален материал ,който предотвратява скърцането.
Изхода-челото на буталото(може и вътре в кухината) и плочката на накладката се мажат внимателно (да не изцапате феродото) с високотемпературна грес.
Най-добре сьс спирачна течност.Помпиш и прибираш.Така няколко пьти докато ти хареса как прибират.За целта вадиш и накладките де.Греста ака не са ти добре гумичките сьбира много боклук.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ditko1 написа:да не отварям нова тема искам да питам какви са цените на спирачните маркучи и разликата с железните ?
Обикновенните са ефтини 15-20лв. ми се въртят за предните апарати,не го помня точно.
Армираните са по три всичко е зависи.
По горе колегата е обяснил какво им е по добро на армираните ,армировката предотвъртява раздуване при екстремни условия.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани