Подгряване на огледалата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Подгряване на огледалата

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 17:03

Колеги,знам ,че колата я има тази екстра,но не я виждах реализирана :mhihi: ,затова свалих стъклата-имам кабелите в огледалата,има напрежение на тях,обаче вижте какви са стъклата:

Изображение

Без нагреватели са ,нали :?: Имате ли идея как мога да им монтирам някакво подгряване(вече казах ,че инсталацията я имам)-в Дару кар са 130лв.,втора ръка едва ли някой ще ми продаде само стъклата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Дек 2007, 17:13

В дясно двете джвъчки по принцип трябва да са "ушета" мойто шоферското е такова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 17:20

///peter написа:В дясно двете джвъчки по принцип трябва да са "ушета" мойто шоферското е такова.


Имам две жици с кабелни обувки в огледалото ,но не виждам къде да ги пъхна в стъклото. :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 18:04

Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 18:08

маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 18:34

zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 18:59

маречков написа:
zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .


Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид. :mhihi: Благодаря ти колега. ;)

///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя. :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 14 Дек 2007, 19:01

маречков написа:
zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .
Баце ти ме разби тотално :yes:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Дек 2007, 19:02

zvetiko написа:
маречков написа:
zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .


Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид. :mhihi: Благодаря ти колега. ;)

///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя. :help: :help: :help:

Та процедура ако я направиш и мой пламък да видиш от огледалата :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 19:11

dinozab написа:Та процедура ако я направиш и мой пламък да видиш от огледалата :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е той е грамотен и мое да прецени, че ако зачервява жицата, явно е объркал поялника. :mhihi: :mhihi: :mhihi:. А това съм си го направил на огледалото в банята, пак на 12в., че като се запоти и .... ходи се бръсни, пък аз и тиквата си бръсна :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна маречков на 14 Дек 2007, 19:18, променена общо 1 път
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 19:12

slavianko написа:
маречков написа:
zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .
Баце ти ме разби тотално :yes:


Някога бях слагал едно доста мощно нещо ,работещо на 6V -захранването му минаваше през един реотан от електрическа печка,бях отрязал от него колкото е необходимо за да отиде напрежението от 12 на 6V. :mhihi:Но пък как грееше само-през зимата едно топло,едно хубаво. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Дек 2007, 20:51

zvetiko написа:
маречков написа:
zvetiko написа:
маречков написа:Пъхат се по принцип в тая елипсовидната част, дето има в нея две правоъгалничета, там ти няма крачетата обаче. Измери с мултицета дали прави съпротивление, ако ДА зяпояваш 2 крачета и си ти.
И аз си помислих да не са отчупени,но като пипнах в правоъгалничетата с отверка,стои меко,нещо като силикон.

Ми сори, явно само заготовка имаш, иначе можеш да си направиш. Измери съпротивлението то някое друго е34 от огледалото, намираш си един стар поялник, изскубваш му жицата на нагревателчето, фащаш й единия край с клечката на мултицета, а с другата клечка търкаш по жицата, доде получиш точното съпротивление, после режеш, отлепяш огледалото от конзолата правиш си едно намотване доде ти свърши жизата, лепиш го обратно, запояваш две крачета и имаш топло огледало :D .


Да, идеята е добра,но не исках чак до там да стигам-искаше ми се нещо в по-готов вид. :mhihi: Благодаря ти колега. ;)

///peter,можеш ли да премериш съпротивлението на нагревателя. :help: :help: :help:


Можеш ли да изчакаш до Неделя, че мойта съм я зазимил а и се прибирам по това време вечер :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2007, 20:57

Няма проблем ,адаш,благодаря ти-щом издържах от март до сега ще издържа още няколко дни. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 14 Дек 2007, 21:04

не е ли по-уда4но да си вземеш две стъкла ,масово тея дет са германия го имат това и да ти кажа аз не знаеш до скоро ама се за4ето веднъж в няква тема и разбрах 4е работят 5 мин след всяко палене и като отидах да проверя ,хоп изненада ,топличко , та тея огледала ги взех втора ръка за няма и 100кинта целите защото моята като я взех беше с едни спортни ама не китайски а оригинални , ама ми се повръщаше кат я видех с тея огледала та ги смених, а друго има ли начин да се направи кат на е39-ките,някой, прибират огледалата кат ръгнеш паркинг , и много яко става така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Дек 2007, 20:38

Колега маречков ето я идеята ти осъществена-не съм махнал носача на огледалото ,защото е залепено за него и ме беше страх да не го счупя.

Взима се нагревател от 100W поялник и се отмотават около 90сm ,със съпротивление около 60 Ohma.На краищата на отрязаният кантал се пресоват кабелни обувки.


Изображение

Изображение

Кабелните обувки ги фиксирах за огледалото с Поксипол,а кантала отначало с хартиено тиксо,след това с Хелметекс и накрая с черен силикон.

Изображение

Изображение

Цена на удоволствието да имаш странични огледала с подгряване-около 1.16лв.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook