Малко инфо за Е60

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 13 Дек 2007, 23:28

radi написа:e кой те излъга че активния волан не било добра екстра? карал ли си Е60 с активен волан?

Чесно казано съм карал и двата варианта и не съм привърженик на
активния волан. Ще се опитам да се обоснова - така, ако караш само и
единствено тази кола то тази екстра си е супер, но искам да те питам
дали ще е така ако ги сменяш често ... ако покараш този автомобил
доста и след това се качиш на нормална ще те питам как ще избягваш
дупките ... въртиш колкото си свикнал с актив стиринга и ... прас
директно в трапа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Дек 2007, 11:07

Е то това в случая е проблем на шофьора, не в колата ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 14 Дек 2007, 13:08

Тази промяна в съотношението на завиване постепенно ли се променя с увеличаване на скороста или рязко след определена скорост :?: Гледам в каталозите има едни отметки на километража и на ъгъла на волана които ме карат да си мисля че промяната е рязка :confused: ако е така по-добри без тази система :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Дек 2007, 13:26

не .. промяната е плавна ... на място ти е 3/4 оборот (не съм сигурен)
и така постепено хода става все по-голям ...

аз лично нямам проблем като сменям колите, с без ,и с такава система ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 14 Дек 2007, 14:10

Росен е напълно прав-проблема иде в свикването.Същия проблем става и при хора за пръв път качващи се от кола с ръчни скорости на автомат със система за аварийно спиране :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: Sofia/Johannesburg SA
Кара: 325ci много синя

:)

Мнение от MakMakoB » 14 Дек 2007, 14:41

Имам наблюдение върху 545i с такава екстра и основно каране по магистрала със скорости 160++км/ч. Според мен в такива случаи е адски удобно и полезно да не се пребиеш. Но като се има предвид пътната обстановка в България, май не е много оправдан active steering-а. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 18 Дек 2007, 13:55

KAMIKADZE написа:
REMUS написа:На тази снимка седалките са доста напред :!: Намаляваш разстоянието с 1/3 и получаваш отговора ;) Определено не е много просторно отзад при е60 но според мен е достатъчно. Преди седмица сядах в едно е60 отпред и после отзад и не ми беше трудно да вляза и изляза. Най добре е да пробваш на някоя кола за да си пецениш сам.


Преди съм се возил доста пъти но само отпред - а сега просто нямам познат с такова :uups:

Предполагам колегата няма да има нищо против да погледнеш неговата ;)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=73069
Изображение

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook