разпределителен вал помагаите

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 28.10.2007

разпределителен вал помагаите

Мнение от g8708 » 01 Дек 2007, 15:09

колата е бмв 316и седан 91 набор 101 коня вапроса ми е 4е сцелия двигател тресе и ми 4ука оказа се 4е е вала и го смених 4исто нов и пак така си прави тресе си като на 3 силиндара работи карах я и на компресия на втора показва6е 12 на парвата 9 и като искарам све6та е 4ерна и е зацапала пак и слагам и 4исто нава пак са6тото да не е някои кабел не6то или клапаните помагаите вие по разбирате мерси и няма мо6тоност колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 13 Дек 2007, 9:38

с тебе колега май обсъждахме тая тема в мирка и тогава ти казах от каде да започнеш ама ти не та не вала е е те ти сега смени го и пак същата работа
провери кабели свещи тампони на двигател стъпково моторче и тн.всичко което може да допринесе за тресене на мотора и тогава скачай на валовете :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: разпределителен вал помагаите

Мнение от valentino » 13 Дек 2007, 20:36

g8708 написа:колата е бмв 316и седан 91 набор 101 коня вапроса ми е 4е сцелия двигател тресе и ми 4ука оказа се 4е е вала и го смених 4исто нов и пак така си прави тресе си като на 3 силиндара работи карах я и на компресия на втора показва6е 12 на парвата 9 и като искарам све6та е 4ерна и е зацапала пак и слагам и 4исто нава пак са6тото да не е някои кабел не6то или клапаните помагаите вие по разбирате мерси и няма мо6тоност колата

Не разбрах много добре от описанието,но най-добре първо измерете компресията.Ако има разлика повече от 1 бар най-вероятно си за сегменти.Ако компресията е в нормите и пак цапа свещта първо провери високоволтовите кабели и разпределителя.Ако пак продължава да цапа свещта можеш да размениш дюзата на проблемния цилиндър-може в нея да е проблема.Предполага се че клапани и повдигачи са наред.
Megasquirt & Megaview user

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Дек 2007, 21:51

.... и накрая след описаното,маторя :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 13 Дек 2007, 21:58

Явор написа:.... и накрая след описаното,маторя :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: тамън да напиша
Явор says-"смени маторя"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 22:45

За един дизел става въпрос,колеги ами ако компресията се разминава с 20 бара :roll: ,а другите 5 цилиндъра е по 32 :!: :roll:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 13 Дек 2007, 23:12

Wenzy написа:За един дизел става въпрос,колеги ами ако компресията се разминава с 20 бара :roll: ,а другите 5 цилиндъра е по 32 :!: :roll:

сипи масло в тоя цилиндър и пак мери компресия и ше разбереш дали са клапани или сегменти или бутало и т.н.,но при сички случай ше сваляш главицата

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook