акумулаторен проблем!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

акумулаторен проблем!!!

Мнение от margit0 » 13 Дек 2007, 20:55

Тъй като колата в момента не се кара(318и 92г),или по-точно не е карана от една седмица,съм я оставил във двора на спокойствие.По принцип имам малко проблеми с акумулатора(мисля че пада много лесно-за 90 минути слушане на елипси на изгасен двигател падна достатъчно че да не мога да запаля,а всъщност не съм усилвал много...) и се чудя вече какво да правя.Завчера припалих колата и работи около 30 минути,като само парното работеше и си палеше добре,а я припалих за да не и падне акумулатора..пак.А тази вечер няма достатъчно ток че да запеля.....акумулатора ли си е отишъл?

П.С. Bosch Silver 74ah 680A e акумулатора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

...

Мнение от shengi » 13 Дек 2007, 21:30

Ами измери му напреженията.То колата може да го зарежда, но самия акумулатор да е дал фира и да не иска да държи по продължително ток. Виж за "умрели" клетки ще ги видиш едни сухи такива не са като останалите:) Нормално е мисля, че за 90мин слушане на музика да ти замине акумулатора. ЦД+усиловател+колони ... парно всичко си е консуматив. Даже съм сигурен, че и реотаните на задното стъкло не си ги изключил за тия 90 мин :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 13 Дек 2007, 21:37

слушането на музика беше експеримент дали ще падне,през това време сменях крушките,колата беше паркирана в двора.А елипсите са вързани за ЦД-то,а усилватела е само за тубата,която тогава беше изклиучена.та мисълта ми е че само музика свиреше никаква друга консумация

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Дек 2007, 21:41

Стар ли е Бош-а, май не държи ток.
На място нищо не можеш да му вкараш, че и парно пуснато.
Мери зареждане, утечка... :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 13 Дек 2007, 21:48

ше се мери 100% ама просто незнам кога...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 13 Дек 2007, 22:01

От студовете е колега и моя е така сега
като я запаля сутрин(от гаража) на четвърт като я оставя накаде навън и почва с мизериите маи си плаче за нов че вече 4годинки го мъча а си беше в колата като я взех......напоследък ми минават разни мисли да го обвия с нещо че да му е"топло" ма все неостава време пробваи и ти може да има ефект
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: София

Мнение от bate raiko » 13 Дек 2007, 22:06

Колега, имах подобни проблеми с цели два акумулатора на старата ми А6 - рядко карам, да не кажа въобще в зимния период, и разчитах само на припалване.....Не стават така работите и туй то...имам предвид, че колата си има "завоалирани консумации" - компютри, аларми и други подобни...Някъде бях чел, че и това е страшен бич за акумулатора - продължителни периоди на покой..Дано все пак при теб има някакви отстраними проблеми!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 13 Дек 2007, 22:09

LAST RIDE написа:От студовете е колега и моя е така сега
като я запаля сутрен(от гаража) на четвърт като я оставя накаде навън и почва с мизериите маи си плаче за нов че вече 4годинки го мъча а си беше в колата като я взех......напоследък ми минават разни мисли да го обвия с нещо че да му е"топло" ма все неостава време пробваи и ти може да има ефект


Прав е колегата за студа, точно преди година на стария ми избучи клетка. Добре е да е на топло, аз например нямах капак на кутията и си купих.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 13 Дек 2007, 22:44

ще купя нов това е ясно,мисля си за бош па...и да го увия в алуминиежо фолио и нещо отгоре си мисля...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 13 Дек 2007, 23:56

Леко с фолиото да не го претопиш на бърже ;)
Ако ще правиш такива галимации според мен само вата. Абе по-добре нов! Аз не моа разбера как има хора дето дават за фарове 500-600лв па за акомулатор 120-150лв нещат... (не говоря конкретно за теб, ама има много такива хора). Аз си купих Бош Силвърстар преди година - 65А и съм доволен. Сигур има и по-арни за тия пари. незнам...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 14 Дек 2007, 0:24

grayscale написа:Леко с фолиото да не го претопиш на бърже ;)
Ако ще правиш такива галимации според мен само вата. Абе по-добре нов! Аз не моа разбера как има хора дето дават за фарове 500-600лв па за акомулатор 120-150лв нещат... (не говоря конкретно за теб, ама има много такива хора). Аз си купих Бош Силвърстар преди година - 65А и съм доволен. Сигур има и по-арни за тия пари. незнам...


не бе човек мисля си като купя нов,ако и той прави проблемации(което не ми се струва вероятно)тогава да прибегна към някфи крайности...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: акумулаторен проблем!!!

Мнение от ивчо3 » 14 Дек 2007, 10:50

margit0 написа:Тъй като колата в момента не се кара(318и 92г),или по-точно не е карана от една седмица,съм я оставил във двора на спокойствие.По принцип имам малко проблеми с акумулатора(мисля че пада много лесно-за 90 минути слушане на елипси на изгасен двигател падна достатъчно че да не мога да запаля,а всъщност не съм усилвал много...) и се чудя вече какво да правя.Завчера припалих колата и работи около 30 минути,като само парното работеше и си палеше добре,а я припалих за да не и падне акумулатора..пак.А тази вечер няма достатъчно ток че да запеля.....акумулатора ли си е отишъл?

П.С. Bosch Silver 74ah 680A e акумулатора

Само алтернатора не може да зареди акумулатора. Това с припалването нищо не помага. Просто свали акумулатора и го заради със зарядно за акумулатори. Показанията на ареометъра за почти напълно разреден акумулатор са: 1.25 концентрация на електролита, 1.55 на зареден до половината и 1.80 за напълно зареден акумулатор. И нов акумулатор да си купиш от този студ навън само с припалване не може да го поддържаш. ПП. 74 амперчаса напълно разреден акумулатор са зарежда за 24 часа приблизително.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Дек 2007, 11:47

Я пробвай да го заредиш качествено със зарядно устройство със слаб заряд за по дълго време,примерно на 2-3 ампера за 12-14 часа.
Ще си сметнеш колко точно е за твоя акумулатор.
Ти след като веднъж си го изцицал на място ,докато не го заредиш качествено както съм описал по гори,или не направиш едно дълго извънградско все едно нищо не правиш. ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 18.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от margit0 » 14 Дек 2007, 13:51

vld написа:Я пробвай да го заредиш качествено със зарядно устройство със слаб заряд за по дълго време,примерно на 2-3 ампера за 12-14 часа.
Ще си сметнеш колко точно е за твоя акумулатор.
Ти след като веднъж си го изцицал на място ,докато не го заредиш качествено както съм описал по гори,или не направиш едно дълго извънградско все едно нищо не правиш. ;)


зареждал съм го към 3-4 пъти ж рамките на 1 месец с едно руско зарядно дето само амперите показва,няма такивадатчици за разреденост.,..при това седя по 12-14 часа(нощ и малко отгоре)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 14 Дек 2007, 14:14

margit0 написа:
vld написа:Я пробвай да го заредиш качествено със зарядно устройство със слаб заряд за по дълго време,примерно на 2-3 ампера за 12-14 часа.
Ще си сметнеш колко точно е за твоя акумулатор.
Ти след като веднъж си го изцицал на място ,докато не го заредиш качествено както съм описал по гори,или не направиш едно дълго извънградско все едно нищо не правиш. ;)


зареждал съм го към 3-4 пъти ж рамките на 1 месец с едно руско зарядно дето само амперите показва,няма такивадатчици за разреденост.,..при това седя по 12-14 часа(нощ и малко отгоре)

Най-сигурна е проверката с ареометър. Почти винаги най-напред заминава клетката на положителния полюс. Когато заредиш акумулатора на макс и имаш клетка, дори и само една, която да показва по-малко от 1.28 гъстота на електролита, акумулаторът е за смяна.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook