Миене на двигател

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: София

Миене на двигател

Мнение от wassup » 27 Апр 2004, 14:08

Може би е псукана подобна тема незнам аз лично не намерих.
Та значи въпроса ми е как и къде и с какво си миете двигателите ?
По принцип може на ръка но не става равномерно и е голяма играчка а и неможе на всякъде да бръкне човек. Става въпрос не за някакъв мръсен двигател а просто прахта която се е полепила по него.
Струва ми се твърде опасно с пароструйка примерно както съм правил с други коли. Има толкова много електроника и куплунзи че ми се струва лудо направо.
Някакви идей ?
Мерси
Лудите сме на изчезване ...

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 27 Апр 2004, 14:13

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8%E5%ED%E5
Темата е за е30,но се надявам да ти свърши работа :yes:
Изображение
Driver's Racing Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от wazzz » 27 Апр 2004, 14:27

Ами с пароструйката, само гледай да има нешо да продухаш и да подсушиш с него навсякъде, компресор или нещо подобно поне...на някой мивки си имат специални нагоди. Мисля, че на ръка нищо няма да стане (най-много праха)... Ако не бързаш за никъде мокри спокойно :lol:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 27 Апр 2004, 14:33

При повечето двигатели основните проблеми идват от намокряне на делкото, след подсушаване не би трябвало да имаш проблем, или пък го увии с найлон както можеш да направиш с друга електроника която се притесняваш да не намокриш макар че в двигателя надали има такава която да е близо до блока!
May the BMW force be with you!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Апр 2004, 14:37

Точно на време пусната тема :lol:
Вчера след като си смених вискосъединителя и се ядосах щото двигатела ми яко прашен и мръсен по него разни тини се бяха събрали и почнах пак да мрънкам че искам да го мия и брат ми вика айде да ги миеме на ОМВ на пароструйката :arrow: аз веднага скочих че ше си ебе майката после а той ме успокой защото неговия го били пръскали с пароструйка в продължение на 10 мин и тои чак се уплашил ма после безпроблем запалил и си движи :roll:
И аз викам ми айде и отидохме на ОМВ на пароструйката той неговия двигател мие и аз моя един път измиване с шампоан и един път гланцово изсушаване :arrow: ма толкова много пръсках при блока долу и където са свещите че бях вече сигурен че ще бутаме :lol: измих си го и дойде часът на истината :arrow: врътнах ключа и запали като часовник и така си и работеше :shock: всеедно нищо не съм му правил :D и тогава дойде време ето с такава усмивка :D да пробам дали не губи мощност във високите и набързо опуших вътре кабинката на пароструйката и дойде едно момче даже да гледа какво се е запалило :lol: и после ходихме на полигона при ДаруКар но това вече е друга тема :lol: :lol: :lol: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=8192
П.С. Моя двигател е М20 пък на брат ми е М50 с бобините за всеки цилиндър :arrow: никакъв проблем :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: София

Мнение от wassup » 27 Апр 2004, 14:45

Супер мерси много, мен най-много ме притесняват куплунзите и бобините, делко нямам така или иначе. Други коли съм мил с кво ли не , обаче като вдигнеш капака и гледката е далеч от тази на Е36 М50 :)
Лудите сме на изчезване ...

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 27 Апр 2004, 15:10

абе пичове недейте с тия високи нялягания
има си препарати за тая работа
напръскваш обилно после само с маркуч и вода измиваш всичко пада и двигателя е като нов
тая пароструика може да разкаже играта на толкова много кабели, съединения, датчици, електроники...
абе вие си знаете...
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 27 Апр 2004, 17:11

точно така.много високо налягане не е хубаво.като го пръснеш и с най-простия препарат и го изплакнеш после пак и става нов.с маркуча.пък ако има и накраиник е супер :wink:
Изображение
8.32

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 27 Апр 2004, 17:26

Ако не искаш да я пръскаш с пароструйка си потърси има един домакински препарат Meglio , няма втори такъв, сваля всичко.
Изпитвал съм го неведнъж, той е един такъв зелено-жълт на цвят има го в магазините за домашни потреби :idea:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 27 Апр 2004, 21:19

Както каза BMW///M-ma6inata аз също съм супер доволен от Meglio-то .. просто невероятен препарат ... а и не само за мотора ... петна по тапицерия и т.н ... всичко става като ново !!!
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.02.2003

Мнение от Anton Anastasov » 28 Апр 2004, 21:28

Преди 4 дни сменях гарнитура на капака на разпр. вал и семеринг на кол. вал. След тази процедура (беше адски наложителна) банята е задължителна поне в моя случай.
Двигателя беше напръскан обилно е някакъв препарат от ШЕЛ (сива бутилка с пулверизатор), пароструйка, компресор, зооор при запалване, компресор, запалване без проблеми.
Сега двигателя е като нов.
Сирената на алармата беше само увита в найлон.
Явно страшно няма.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 28 Апр 2004, 22:10

аз деиствах бързо и безразсъдно :lol: нито сирена увивах, нито съм пазил кабели, свещи, датчици, куплунзи и каквито и да било таркачоци, и колата запали на барут...което ме навежда на мисълта че всичките уплътнения по кабелите и включително кабелите за високото напрежение от бобината и към свещите са напълно изрядни 8)
Изображение

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook