Датчика на маховика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Датчика на маховика

Мнение от Methodius » 08 Дек 2007, 16:35

Някой знае ли как се тества въпросния датчик .. ?
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Дек 2007, 18:36

Преди време бях ходил при един майстор и той ми каза,че дори и да го замериш въпросния индукционен датчик може пак да не работи,затова внимавай какво купуваш,особено ако е от ръка.Как се тества нямам представа ....... от когото го купуваш - помоли го да го бележи там той както си прецени и ако не става му го връщаш :idea:
Проблем с датчика ли имаш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Дек 2007, 22:38

Бате гледам че си от София .... Отиди при Никола да ти види колата... Ще ти каже къде е проблема може да не е от там...
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Датчика на маховика

Мнение от ivan. » 09 Дек 2007, 12:21

Methodius написа:Някой знае ли как се тества въпросния датчик .. ?
какво те кара да мислиш,4е ти е проблемен :?: Даи симптоми на колата,а колегата Венци ще помага ;)

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 09 Дек 2007, 13:20

Цялата работа тръгна като смених съеденителя .. два дни преди да я вкарам в гаража се спука и главата, и положението си е е**** майката, ама темата не е за най- много каръщина за една седмица :mhihi: .. Та конкретно, смених съеденителя, след което паля колата и държи 3к+ оборота като е студена (не че съм я чакал и да загрее де), светна ми и лампа за дюза, тръгнах да търся причината и си мислех, че нещо при слагането на скоростната кутия ли, незнам и аз, може да съм го прецакал тоя датчик и от него да прави проблемите (защото наоколо други няма) .. Но немога все пак да си обясня лампата за дюзата .. А не ми се вярва от една камера, където беше пукнато, да ги вдига тия обороти и чудесии .. За дюзата айде, може и да е от това, но оборотите ? Колеги мерси предварително :) ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Дек 2007, 15:16

Само докато е студена ли ти държи 3К?
Дюзата те предупреждава за проблем в работата на двигателя и няма да ти светне при положение,че индукционния датчик на маховика ти прави проблеми.
Отиди дай някой лев да ти сложат жиците да видиш дали има някакви грешки.
Иначе тоя датчик се намира точно под стартера - държи се на
шестограм 5,минава през едно ухо (стойка,която го държи право насочен) и през един отвор към маховика.В галерията ми има снимка как изглежда (ако не си го свалял досега)
Аз като го свалих и запалих - колата се форсираше до към 1200-1300об/м,но чак до 3К и имай предвид,че тоя датчик ако е изваден колата ти гасне.
Все пак изкарай го и го почисти (20-30 мин работа) дано се оправи колата.

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 09 Дек 2007, 16:03

Колега не е проблема в даването на някой лев, а в това, че незнам дали е в него проблема .. датчика го свалих и почистих, но немога да я запаля да видя как е, защото цялата кола ми е разглобена в момента .. утре продължаваме да бачкаме по нея и се надявам до вторник да съм я приключил .. Основната идея ми беше дали е от него или е от нещо друго .. Колата не съм я чакал да загравя та да видя тогава какви обороти държи .. като качихме скоростната кутия я запалих, направи тоя проблем и направо започнах да свалям главата .. И оборотомер-а спря да работи ( аз казвам 3к+ оборота по чиста преценка) .. и така .. Понеже този датчик като се премери трябва да дава някакво съпротивление .. т.е. при работещ датчик се отчитат еди колко си ома .. и мен това ме интересуваше главно, какви стойности трябва да покаже като го тествам, та да знам ако е от него направо да взимам нов и да го сменям .. (поне това е моята теория за работа на датчика) Идеята ми беше, ако някой знае точно за какво става въпрос (относно функциите на датчика) и го е тествал да каже как стоят нещата .. Иначе то е ясно, че ако не се оправи отивам да взимам нов и го сменям .. :roll: Все пак мерси .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Дек 2007, 16:22

4етвърта дюза или кабела на гнп пипал ли си :?:то ако не подава сигнал дат4ика маи не трябва да от4ита никакво съпротивление

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 16:39

Methodius написа:Цялата работа тръгна като смених съеденителя .. два дни преди да я вкарам в гаража се спука и главата, и положението си е е**** майката, ама темата не е за най- много каръщина за една седмица :mhihi: .. Та конкретно, смених съеденителя, след което паля колата и държи 3к+ оборота като е студена (не че съм я чакал и да загрее де), светна ми и лампа за дюза, тръгнах да търся причината и си мислех, че нещо при слагането на скоростната кутия ли, незнам и аз, може да съм го прецакал тоя датчик и от него да прави проблемите (защото наоколо други няма) .. Но немога все пак да си обясня лампата за дюзата .. А не ми се вярва от една камера, където беше пукнато, да ги вдига тия обороти и чудесии .. За дюзата айде, може и да е от това, но оборотите ? Колеги мерси предварително :) ;)


Двигателя не получава информация от четвърта,щом свети лампата и прави каквото си поиска.
Колега, най-напред оправи това и след това ако трябва пипай другият датчик. Погледни и термометъра на главата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Дек 2007, 20:53

Методиус, 1300 и нещо ома беше моя
Дано съм бил полезен ;)

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 11 Дек 2007, 23:32

Ами полезна информация дадохте, поне до толкова, че отхвърлих няколко варянта .. Днес качих главата и проблема продължава да съществува .. Смених умната дюза та да не прави тя проблема, обаче утре ще я паля да видя .. ако не е и от нея вече незнам :confused: Все пак ако е от въпросния датчик нямаше да пали нали така ? А тя пали и държи равномерни високи обороти и не бачка оборотомер-а .. Регулирал съм скобата на датчика ( нали не трябва датчика да е на повече от 1.4мм ) и утре ще пиша като видя какво ще стане .. ;) Също така мерих и напрежението на помпата .. всичко си изглежда нормално .. :confused:
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 12 Дек 2007, 7:29

Ако не ти бачка оборотомера е точно от тоя датчик.
Виж какво те съветва Цветико да не като си пипал по главата и да си извадил или пречупил/прекъснал кабел на датчика на температурата - този който е на главата ..... ако искаш срежи шлауфката и виж вътре как са жичките пък после ще си измислиш някаква друга шлауфка ;)
Студена кола - високи обороти
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1329/
Дано това да е проблема!Приятен ден

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 12 Дек 2007, 23:19

Такаа .. Проблема беше в кабелчето на въпросния датчик, беше се скъсало вътре в черупката и от там тия ядове .. ;) Сглобих я тръгна, всичко точно .. Обаче ще е прекалено хубаво това да е края на мъките :mhihi: Изкарвам я радостен, возя си се и какво да видя .. стрелката на температурата си седи забита под синьото на първата чертичка и не мърда .. Викам си сигурно не е заграля още достатъчно, покарах я обаче пак същата работа .. горния маркуч топъл, долния преди термостатът студен .. Като загася колата и стрелката си пада до долу, а иначе седи на първата възможна чертичка под синьото .. Утре ще го дам на късно темп. датчика та да видя от него ли е проблема или къде .. :confused: Wenzy, zvetiko някакви идеи имате ли по въпроса .. Мерси предварително .. ;)
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Дек 2007, 12:31

За таблото ти е датчика на главата с един пин който е виж може кабела да си прецакал кам него ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Дек 2007, 16:42

Баси къв съм отвеян пак съм дал грешна схема на човека
За едно го ворихме,а какво съм показал в горния пост!!!Цветико верно ми става нещо!
Щом изобщо мърда датчика немисля,че е от него.
Да нямаш въздух в системата?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook