Няколко въпроса за BMW 320i E30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- adotomov89
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 11.12.2007
 
Няколко въпроса за BMW 320i E30
Здравейте, искам да Ви задам няколко въпроса относно един автомобил. Колата е BMW 320i от 1989г. Не беше карана известно време и сега започна да ми създава някои проблеми, от които най-много ме притеснява проблем с водното охлаждане. Когато запаля колата и отвъртя капачката започва да бълва смес на поразия. От какво може да е това?
			
		- adotomov89
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 11.12.2007
 
Ами не, маркучите не се надуват, по щеката на маслото няма отлагания. Но по капачката не съм гледал. Утре на светло ще проверя. Благодаря много за помощта.
			
		- adotomov89
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 11.12.2007
 
А как се обезвъздушава. До този момент не съм обезвъздушавал тази кола и незнам как става. И аз си мислех, че може термостата да е дал фира и да не отваря големия кръг, водата да циркулира само в малкия, но вчера е работила на едно място повече от 20 минути и въобще не загря. А я форсирахме с баща ми и уж не загря въобще. А и още нещо, сменяха маслото наскоро и майстора не е могъл да занули датчика за маслото и сега свети постоянно лампичката, че нивото на маслото е ниско. Къде могат да ми го занулят?
			
		- GEORGIEV
 - Е30 Fanatic
 - 
				
			 - Мнения: 2057
 - Регистриран на: 7.09.2005
 - Местоположение: Севлиево
 - Пол: Мъж
 - Кара: от онея старите....
 - Мечтае да кара: магазинска е30-ка
 
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
adotomov89 написа:А как се обезвъздушава. До този момент не съм обезвъздушавал тази кола и незнам как става. И аз си мислех, че може термостата да е дал фира и да не отваря големия кръг, водата да циркулира само в малкия, но вчера е работила на едно място повече от 20 минути и въобще не загря. А я форсирахме с баща ми и уж не загря въобще. А и още нещо, сменяха маслото наскоро и майстора не е могъл да занули датчика за маслото и сега свети постоянно лампичката, че нивото на маслото е ниско. Къде могат да ми го занулят?
Отдавна не съм карал този тип автомолили, но провери в горната част на радиатора, има една пробка, на която пише нещо от рода на LUFTUNG. Тази пробка се развива, пали се двигателя и се поддържат обороти в диапазона 2500-3000. Изчаква се докато потече охлаждаща течност и се завива.
- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
- adotomov89
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 11.12.2007
 
Амм радиатора има такава пробка, но всичко което излиза от нея е пара, и то в много големи количества. Колата вече е в сервиз и все още чакам обаждане от човека когато я разглоби, за да ми каже дали за смяна е само гарнитурата или ще трябва нова глава. 
			
		- adotomov89
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 11.12.2007
 
Хора, моля Ви престанете със закачките и ако е възможно ми отоговорете на въпроса за цената на оборудвана глава - нова или вотра употреба. Ще съм ви повече благодарен от колкото да продължавате иронично да се джафкате.
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]
	
			


