323i механична инжекция
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
323i механична инжекция
Може ли някои да даде информация как се регулира.Аз знам от каде но принципа какъв е на какво разстояние трябва да е управляващата въздушна клапа от стените на (незнам как се нарича) корпуса.И евнтуално колко требва да е навито или развито болтчето с което се регулира самата клапа.Проблема е в това че в момента колата направо се "къпе" с бензин и отива чак в маслото в картера а от там разхода стана над 30 което е доста добро постижение.Много ще съм благодарен ако някои може да помогне 

За да се къпе в бензин има няколко възможни повреди. Най-често срещаната е да е нарушена регулировката на положението на клапата. Регулира се с винта за който ти говориш, като няма някакво точно установено положение. Регулировката се извършва при работещ двигател, най-добре с помоща на газ анализатор. И без него може, но става по-груба регулировка
Процедурата е горе-долу следната: палиш и се опитваш да поддържаш най-ниските възможни обороти. След което започваш да въртиш наляво-надясно винтчето, като се стараеш ДА НЕ ГО натискаш навътре
Целта ти е да постигнеш възможно най-високи и стабилни обороти. Трябва внимателно да го въртиш, защото е много чувствително
Другият "виновник" за лошата работа на двигателя е регулатора за управляващото налягане. Това е правоъгълна алуминиева кутийка в която влизат две маркучлета. Ако е повреден, вероятно няма да можеш да го ремонтираш. Повредена може да е и главата на инжекциона - сменя се, някой може и да ги ремонтира, но най-добре е да се смени. Написах ти ги подред най-често срещаните повреди. Ако знаеш някой който разбира отиди при него, по-добре не пипай сам





Другият "виновник" за лошата работа на двигателя е регулатора за управляващото налягане. Това е правоъгълна алуминиева кутийка в която влизат две маркучлета. Ако е повреден, вероятно няма да можеш да го ремонтираш. Повредена може да е и главата на инжекциона - сменя се, някой може и да ги ремонтира, но най-добре е да се смени. Написах ти ги подред най-често срещаните повреди. Ако знаеш някой който разбира отиди при него, по-добре не пипай сам

е21 345 0-402м 12.18


- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
много ти благодаря ТОМ колата е била подложена на газифициране от предния собственик и е гармяла от което изобщо не изкаше да работи на бензин след двудневно настроиване и търсене на точното положение на изкривената клапа колата заработи но до сега не смеех да пипам много болтчето макар че то си е точно за регулиране на горивната смес.По интересното е че колата много яко си трагва обаче след около 4000 об. абе направо пощурява а на ниските направо ще кажеш че не работят половината цилиндри
- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
никои ли не знае каде и кои може да регулилира механична инжекция
почти не ме интересува в коя точка на BG ще се намира маистора стига да сам сигорен че ще я напраи като хората 


- ristakis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 M20B25 s TURBO
добре де ами ако сменя сички дюзи с нови (не може да нямат аналог от някоя друга кола) ще се опраат ли нещата макар че нема да мина само с тва ще има сигорно и други работи дето са се скапали но като цяло диваците бяха сложили наи простата газова уредба и бяха пробили свързващия маншон прекарали една тел та кат гръмне и се заклещи клапата в долно положение да могат да я издарпат.Като цяло самия разпределител мисля че не е зле щот в него няма как да влезе гаста надявам се някои да може да помогне 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани