Проблеми с М20Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 9:55

Помпата ми я смениха преди ~7000 km с нова с метални перки, предполагам не е от нея, запушен радиатор как да диагностицирам?
Но ако е запушен как ще я губи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 10:19

///peter написа:Помпата ми я смениха преди ~7000 km с нова с метални перки, предполагам не е от нея, запушен радиатор как да диагностицирам?
Но ако е запушен как ще я губи?


Както ти казах-като го изключиш и нещата се оправят ще знаеш ,че е той.
А тия идеи за термостата и помпата са малко странни-няма как да губиш вода от тях, ако не работят добре.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблеми с М20Б20

Мнение от ivan. » 09 Дек 2007, 10:32

///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей? :D
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
Колега аз залагам на изпаритела,по вероятно е тои да е пукнал вътре,водата вместо да топли газта се смесва с нея и колата пушляви.Отвии му пробката за конденза и запали колата на бензин,като я държиш на около 2500оборота и гледаи какво те4е.Менте изпарител зимата се пука като лампа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблеми с М20Б20

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 10:41

ivan. написа:
///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей? :D
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
Колега аз залагам на изпаритела,по вероятно е тои да е пукнал вътре,водата вместо да топли газта се смесва с нея и колата пушляви.Отвии му пробката за конденза и запали колата на бензин,като я държиш на около 2500оборота и гледаи какво те4е.


Извади маркучите на изпарителя и ги дай на късо с PVC тръба и ще знаеш дали е той.Но щом ivan. казва -99.9% е така. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 11:05

какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
и още нещо кое казвате се пука корпуса или мембраните?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Дек 2007, 11:14

///peter написа:какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
Колега направо изкараи марку4ите за водата на изпаритела и ги сложи един в друг(както казва колегата),за да може водата да си циркулира,после обезвъздуши с-мата,завиии врътките на газта,след изпаритела(ако си обикновена)с две думи изолираи изпаритела.Покараи я на бензин и ще разбереш дали е от газовата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 11:34

///peter написа:какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
и още нещо кое казвате се пука корпуса или мембраните?


В изпарителя има медна серпентина,която го подгрява-колегата се съмнява в нея.Но най-добре направи това с маркучите-ако не е изпарителя,пробвай с радиатора на парното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 11:45

ако е от парното не би ли следвало да ми поти :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 11:57

///peter написа:ако е от парното не би ли следвало да ми поти :)


Ако е при уплътненията-да,ама при тебе трябва да тече-виж дали нямаш локва в колата. :mhihi:

Адаш сигурно е газовата.Разгледай всички допълнително слагани маркучи и си мисля ,че най-добрият вариант е на мястото на тройниците да сложиш тръбички и изобщо да елеминираш загряването на изпарителя(качеството на маркучите на газовата, няма нищо общо с оргиналните и доста бързо свършват,а може и да е нещо нестандартно-вече ти писах какви ядове съм брал) и да възстановиш оргиналното охлаждане-работа за 10 мин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Дек 2007, 15:32

Послушай младежите с дизелите ;)
Както те посъветваха Иван и адаша ти - изолирай изпарителя,покарай седмица на бензин и така ще устоновиш дали проблема ти е в изпарителя.Отмятай една по една възможните причини ;)
Ако водната ти помпа течеше ....... досега щеше да те боли главата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 15:58

Май се оказа изпарителя, болтовете които я държаха бяха доста хлабави, сега уж е ок, ама да видим!
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Дек 2007, 16:06

///peter написа:Май се оказа изпарителя, болтовете които я държаха бяха доста хлабави, сега уж е ок, ама да видим!
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре :)
погледни дали ти пуши бяло,за всеки слу4аи,4е ако водата и газта се смесват ще съсипеш мотора.успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 16:08

да пуши бяло, но не са някакви големи облаци, а като нормален конденз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Дек 2007, 16:08

///peter написа:Май се оказа изпарителя, болтовете които я държаха бяха доста хлабави, сега уж е ок, ама да видим!
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре :)


Болтовете на изпарителя нямат нищо общо-вече ти казах това е навита тръба, в която влизат и излизат маркучите.Най-лесният начин за обезвъздушаване е да махнеш капачката и отвъртиш пробката за обезвъздушаване и да оставиш водата да изстине през ноща.На другия ден доливаш ако трябва.
Но преди това дай маркучите "на късо". ;) Ще преживееш един ден без газ и ще видиш какво значи да караш BMW,а не газов бойлер на колела :mhihi: .

Адаш, още не е тъмно-направи го номера с маркучите,остави капачката и пробката отворени за през ноща ,утре долей и после пиши какво е станало.Защото наистина си прецакваш двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Дек 2007, 16:37

Изображение

Адаш виж къде са болтовете и как седи платното... :)
Имам в предвид, че ме притеснява дали не е смукало от тук...

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook