Проблеми с М20Б20
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Помпата ми я смениха преди ~7000 km с нова с метални перки, предполагам не е от нея, запушен радиатор как да диагностицирам?
Но ако е запушен как ще я губи?
Но ако е запушен как ще я губи?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Помпата ми я смениха преди ~7000 km с нова с метални перки, предполагам не е от нея, запушен радиатор как да диагностицирам?
Но ако е запушен как ще я губи?
Както ти казах-като го изключиш и нещата се оправят ще знаеш ,че е той.
А тия идеи за термостата и помпата са малко странни-няма как да губиш вода от тях, ако не работят добре.
Re: Проблеми с М20Б20
Колега аз залагам на изпаритела,по вероятно е тои да е пукнал вътре,водата вместо да топли газта се смесва с нея и колата пушляви.Отвии му пробката за конденза и запали колата на бензин,като я държиш на около 2500оборота и гледаи какво те4е.Менте изпарител зимата се пука като лампа///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей?![]()
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблеми с М20Б20
ivan. написа:Колега аз залагам на изпаритела,по вероятно е тои да е пукнал вътре,водата вместо да топли газта се смесва с нея и колата пушляви.Отвии му пробката за конденза и запали колата на бензин,като я държиш на около 2500оборота и гледаи какво те4е.///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей?![]()
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
Извади маркучите на изпарителя и ги дай на късо с PVC тръба и ще знаеш дали е той.Но щом ivan. казва -99.9% е така.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
и още нещо кое казвате се пука корпуса или мембраните?
и още нещо кое казвате се пука корпуса или мембраните?
Колега направо изкараи марку4ите за водата на изпаритела и ги сложи един в друг(както казва колегата),за да може водата да си циркулира,после обезвъздуши с-мата,завиии врътките на газта,след изпаритела(ако си обикновена)с две думи изолираи изпаритела.Покараи я на бензин и ще разбереш дали е от газовата.///peter написа:какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:какво трябва да гледам, какво трябва и какво не да изтича?
и още нещо кое казвате се пука корпуса или мембраните?
В изпарителя има медна серпентина,която го подгрява-колегата се съмнява в нея.Но най-добре направи това с маркучите-ако не е изпарителя,пробвай с радиатора на парното.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:ако е от парното не би ли следвало да ми поти
Ако е при уплътненията-да,ама при тебе трябва да тече-виж дали нямаш локва в колата.

Адаш сигурно е газовата.Разгледай всички допълнително слагани маркучи и си мисля ,че най-добрият вариант е на мястото на тройниците да сложиш тръбички и изобщо да елеминираш загряването на изпарителя(качеството на маркучите на газовата, няма нищо общо с оргиналните и доста бързо свършват,а може и да е нещо нестандартно-вече ти писах какви ядове съм брал) и да възстановиш оргиналното охлаждане-работа за 10 мин.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Послушай младежите с дизелите
Както те посъветваха Иван и адаша ти - изолирай изпарителя,покарай седмица на бензин и така ще устоновиш дали проблема ти е в изпарителя.Отмятай една по една възможните причини
Ако водната ти помпа течеше ....... досега щеше да те боли главата

Както те посъветваха Иван и адаша ти - изолирай изпарителя,покарай седмица на бензин и така ще устоновиш дали проблема ти е в изпарителя.Отмятай една по една възможните причини

Ако водната ти помпа течеше ....... досега щеше да те боли главата
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Май се оказа изпарителя, болтовете които я държаха бяха доста хлабави, сега уж е ок, ама да видим!
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:Май се оказа изпарителя, болтовете които я държаха бяха доста хлабави, сега уж е ок, ама да видим!
Все още нямам парно, но си представям как се е загнездил въздуха вътре
Болтовете на изпарителя нямат нищо общо-вече ти казах това е навита тръба, в която влизат и излизат маркучите.Най-лесният начин за обезвъздушаване е да махнеш капачката и отвъртиш пробката за обезвъздушаване и да оставиш водата да изстине през ноща.На другия ден доливаш ако трябва.
Но преди това дай маркучите "на късо".


Адаш, още не е тъмно-направи го номера с маркучите,остави капачката и пробката отворени за през ноща ,утре долей и после пиши какво е станало.Защото наистина си прецакваш двигателя.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Адаш виж къде са болтовете и как седи платното...

Имам в предвид, че ме притеснява дали не е смукало от тук...
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани