Върви по-малко, а трябва да е повече... съвети!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Върви по-малко, а трябва да е повече... съвети!
Колеги имам следния проблем: Колата ми забиваше на 5000 оборота и се оказа, че вала ми се е прецакал. Смених разпределителния вал. Звукът на колата се оправи, мърка както трябва не забива на 5000 об. И от там се почна, то неможе да се каже проблем, но според мен не е нормално това държане на колата. Върви по-малко просто. Преди да направя ремонта като задаржа до 2500 об. и настапя рязко на 2-ра се изтрелваше. Човек като си покара колата доста време и и свиква, знаете! И след това качвам се и се усеща разлика. Примерно трябше да задарза до кам 3000 и нещо и да настапя за да се усети якото ускорение и пак не беше така както преди. После след време четох из форума за това леко колебание на 2-ра и 3-та, че е зъвможно да е от свещите(този проблем го имах от както я взех) Смених свещите с НЖК 2-полюстни и колата се оправи нямаше го това предарпване на 2-ра или 3-та оборотите се стабилизираха бе всичко си дойде като, чели на мястото. Обаче вече дори и до 3000 като я задаржа и като настапя няма бе няма го това рязкото ускорение. Вчера ходих до София. На магистралата преди със стария вал бях вдигнал 205 - 210км., вчера я напанах повече от 190 неможа и двата пати беше на едно и също място на магистралата. Просто не знам всичко се промени след смяната на новия вал. Определено вала е хубав, който е сложен, защото ги видях и двата. Стария и новия майстора ми ги показа за сравнение и да ми покаже, че от там ми е бил проблема. И действително стария просто се беше изкревил доста. Както и да е, имате ли идеи от какво може да е. Казаха ми, че може да е от някаква цинтровка ама неискам да рескувам да ходя само по диагностики без да знам горе доло от какво е. Че всеки те лъже по тези диагностики само си намират причини да ти отворят колата. Насочете ме поне малко да знам какво става и как да подходя. Определено нещо трябва да се настрой. Разхора ми е нормален 6.5 отиване и връщане, в София съм вартял около 20-30 км най-много. И преди толкова ми е горяла с нормална скорост.
Ако може помогнете ми... благдаря предварително.
Ако може помогнете ми... благдаря предварително.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Майстора дето ти го сменя сигурен ли си в него? Да не е прескочил някой друг зъб на ремъка
Трябва да се свалят капаците само и да се погледне;)


- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
205 - 210 при 5000 оборота аз с мойта на 6000 точно стрелаката ми беше на 200 км/ч про максимална 198 за 318 М40
сега на колко ти изключва моита на 6 250 оборота и беше прекъсвача и до 3 000 об си беше бавничка после се изстрелваше ..

- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Преди да ми се прецака вала ги вдигах тези километри. Нормално си изключва колата. А отностно майстора съм сигурен. А и само баварки ходят при него... самия той караше доскоро БМВ.
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Митко Ганчев написа:Майстора дето ти го сменя сигурен ли си в него? Да не е прескочил някой друг зъб на ремъкаТрябва да се свалят капаците само и да се погледне;)
Това дали и сам няма да мога да го погледна и да разбера и ако ще се справя сам, то какво да гледам?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе не е сzвсем просто, сигурно са си към 1-2 часа разкачане:) Ама поне ше си сигурен, че не е от тва;) Ако искаш ти обясня по скайп?

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани