Проблеми с М20Б20
Модератор: Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Проблеми с М20Б20
Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей?
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей?

Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
брит4ет да не те4е парното вътре в купето аз сега имам сащия проблем но от раширителния съд не от там дето се налива а от кам дат4ика посаветваха ме нещо много тунко за проба сутрин като е студена палиш за 5 10 мин и гасиш там кадето те4е шее мазни4ко от антифриза още преди да е загрела за да не изпари пробваи а за марку4ите ако прави зелено знаеш ве4е



Re: Проблеми с М20Б20
///peter написа:Здравейте колеги,
имам малки затруднения с един М20Б20, проблема е следния:
колата губи вода и в системата постоянно има въздух.
Странното, е че колата пушляви малко конденз, губи стабилно вода, но пък маркучите не надува, даже на работна температура маркуча след термостата мога да го стисна до край....
Когато отвия пробката на радиатора или термостата вие като чайник, и изведнъж спира, но вода не теква от там..
Двата маркуча след клапите са врели (с лазера измерихме 100+ градуса на цилиндърчетата) третия идващ от блока е студен и съответно парно няма.
Някакви идей?![]()
Дали е от глава, от гарнитура или пък изпарителя?
ела да ти мерна за газове в охладителната система и ше разбереме дали е глава или не

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Sachs мернах я с колбата, но не оцвети жълто
Последна промяна ///peter на 08 Дек 2007, 22:11, променена общо 1 път
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
dizelboy написа:брит4ет да не те4е парното вътре в купето аз сега имам сащия проблем но от раширителния съд не от там дето се налива а от кам дат4ика посаветваха ме нещо много тунко за проба сутрин като е студена палиш за 5 10 мин и гасиш там кадето те4е шее мазни4ко от антифриза още преди да е загрела за да не изпари пробваи а за марку4ите ако прави зелено знаеш ве4е
Лошото е че за 15мин работа ми изгуби околу литър....

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
виж маслото сутрин кво е
аз мисля че и е спукана главата под разпределителния вал
така не надува но се губи вода

аз мисля че и е спукана главата под разпределителния вал

така не надува но се губи вода
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът
а пък после аз ще ти дам-приятелю








- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
bmwfena написа:Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът![]()
![]()
а пък после аз ще ти дам-приятелю
![]()
![]()
закараи го при твоя приятел в караджалово
тои ще му каже наи добре


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
минаистина ми е приятел--цял живот ми прави колитеstambo_81dg написа:bmwfena написа:Пете-може и да си нацъвкал кратуната---ама щото съм мошенник не мога да ти дам ъкъл-нека умните ти дадът![]()
![]()
а пък после аз ще ти дам-приятелю
![]()
![]()
закараи го при твоя приятел в караджалово
тои ще му каже наи добре![]()







- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Фенче, странното е че не е като от глава, ако беше глава ще надува и/или поне щеше да има боза, а то няма 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Не мога да повярвам-съмнения за пукната глава на М50.
Вие не знаете ли ,че тези двигатели са вечни и неразрушими.
За да ти губи литър трябва да имаш егати белият пушек-виж какво излиза от ауспуха.
Адаш ,поразгледай радиатора на парното
Ако не ти се занимава да ровиш и разглобяваш ,елеминирай радиатора на парното и виж какво ще стане-извади маркучите от клапаните и третият маркуч от радиатора и ги съедини по нов начин-ще трябва да поразсъждаваш кое къде да включиш около 5 мин.
Бях го правил този номер на предишната кола с PVC тръба (от всеки железарски магазин)-накрая разбрах ,че загубата на вода е естественно от шибаната газова ,уредба
-диваците не закрепили както трябва маркучите на изпарителя,единият паднал върху изспускателният колектор и се напукал само отдолу и каквото тече се изпарява веднага и нищо не се забелязва.И като се ядосах и си взех дизел-от тогава всичко е тихо и спокойно. 


За да ти губи литър трябва да имаш егати белият пушек-виж какво излиза от ауспуха.
Адаш ,поразгледай радиатора на парното

Ако не ти се занимава да ровиш и разглобяваш ,елеминирай радиатора на парното и виж какво ще стане-извади маркучите от клапаните и третият маркуч от радиатора и ги съедини по нов начин-ще трябва да поразсъждаваш кое къде да включиш около 5 мин.



55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани