ксенон??????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 06 Дек 2007, 13:21

Идеята е, че ми предложиха 2 прожектора от М3 на много изгодна цена и трябва да дам отговор до довечера. Предполагам консумацията ще е различна и ще трябва да се слагат други баласти и май няма да ми се занимава и ще премина на варианта с тези стартери. Цена примерна за тях има ли? Искам да си направя сметка как ще ми излезне по-изгодно :roll:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Дек 2007, 13:31

за съжаление не съм запознат с цените
може би V-max ще напише
може да попиташ също и Babuna от форума, защото и той се занимава с тези неща


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 06 Дек 2007, 22:19

темата според мен е по-добре да се раздели на 2 части - за е46ци преди и след 9/2001ва...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 06 Дек 2007, 23:12

V-max написа:темата според мен е по-добре да се раздели на 2 части - за е46ци преди и след 9/2001ва...


Tи я кажи имаш ли някакви цени на тия "бързи" стартери, темата я остави...очевидно има доста знаещи, но май само 2-3ма са реално можещи :mhihi:

viktorbmw написа:Дългите не са с ксенонова крушка а с обикновенна и са без лупа.

Изображение Нали точно това ви се обяснява бе момчета. По същество © е прав. Лещата се отваря повече и разширява с 15 градуса осветената площ спрямо "обикновения" така да го наречем ксенон. Лещата се отвяря и съобразно скоростта, но като цяло е нищо повече от "дълги" в лупата на късите.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 07 Дек 2007, 0:44

денек квото и да прайш вътрешния фар на е46 си остава халогенен ...
!?
щото пти би-ксенона на е60та и е70ката поне са с лупи и вътре и вънка ..
за тва питах как стаа тоя би-ксенон при е46 след като няма лупа на вътрешните фарове..
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 07 Дек 2007, 10:46

Аз май нещо не те разбрах :kuku: Как така "вътре и вънка" има лупи?

П.П. Прожекторите от Е60 стават на Е46...
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 07 Дек 2007, 13:45

Пепинко написа:Аз май нещо не те разбрах :kuku: Как така "вътре и вънка" има лупи?

П.П. Прожекторите от Е60 стават на Е46...


не бе просто на 5цата би-ксенона е и на 4те фата и на двата къси на двата дълги ... за тва де чудих как ще сложиш би-ксенон на е46
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 07 Дек 2007, 19:32

Колеги,аз се обърках един вика лупи и на четерите фара друг вика не а уж,чета внимателно и то доста внимателно,и това за бързите стартери пък е най голямата глупост която съм чувал а уж съм се занимавал малко или много с тия ксенони и доста съм прочел,и до колкото ми е известно всичко зависи от газта в крушката и температурата на вън както ако ви е загрял ксенона като го щракнеш и веднага пали а иначе се поизчаква малко,ако аз съм в грешка нека колегата да покаже я някоя снимка я нещо друго линкче или някакъв документ защото много ми е интересно.Иначе ако някой иска тъй като съм решил да си поръчвам ксенон (тия тука ми го продадоха на 250лв с отстъпката) идва на около 50 щатски долара бройката и 253 щатски долара е доставката това е за 10 бр.Цена на доставката до България за съжаление по малко не искат да ми изпратят така,че аз мисля да си сложа на дългите и на халогениете,че някой ако иска да каже да се съберем и да вземем накуп сметнете ги колко пари излизат бройката говорим за Н7 6000 К,Н11 и т.н цената е еднаква,само би ксенона е по скъп този който крушката му е с електромагнитен превключвател,(има една ламаринка дето мърда напред и назад ама не му вярвам колко време ще изкара)имали и сертификати по ISO9001:2000 така ми вика китайчето.Другото което разбрах е,че на митницата се плащили 20% ДДС и 2.7% мито.Гаранцията била 2 години ама как ще стане подмяната оня ми вика казваш какъв е проблема ние ти изпращаме ново без да даваш старото вика под 1% давали дефекти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 08 Дек 2007, 0:52

Като цяло в България много хора обичат да ползват думата би-ксенон като не знаят много истинското и значение. Истинския би-ксенон прави така че лупата на крушката на късите светлини да свети нагоре и затива е двоен ксенон - хем къси, хем дълги. Някой марки дори имат и още един халогенен фар, койти също светва за допълнителна светлина. Българските "би-ксенони" се състоят от това да имате една ксенонова крушка за късите и една за дългите. Можете да си сложите ксенон на дългите и да тя ще свети, но на ксенона отнема 7-8 секунди да загрее до оптималната си температура затова според мен това са пари на вятъра, но всеки сам си преценява ;)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Дек 2007, 14:08

Пепинко написа:
V-max написа:темата според мен е по-добре да се раздели на 2 части - за е46ци преди и след 9/2001ва...


Tи я кажи имаш ли някакви цени на тия "бързи" стартери, темата я остави...очевидно има доста знаещи, но май само 2-3ма са реално можещи :mhihi:


предложиха ми ги в АВИТЕЛ , специялно за дълги светлини :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от sstani » 10 Дек 2007, 11:30

add1cted написа:Като цяло в България много хора обичат да ползват думата би-ксенон като не знаят много истинското и значение. Истинския би-ксенон прави така че лупата на крушката на късите светлини да свети нагоре и затива е двоен ксенон - хем къси, хем дълги. Някой марки дори имат и още един халогенен фар, койти също светва за допълнителна светлина. Българските "би-ксенони" се състоят от това да имате една ксенонова крушка за късите и една за дългите. Можете да си сложите ксенон на дългите и да тя ще свети, но на ксенона отнема 7-8 секунди да загрее до оптималната си температура затова според мен това са пари на вятъра, но всеки сам си преценява ;)


ЕТО ТОВА СЕ ОПИТВАМ И АЗ ДА ОБЯСНЯ НО ВСЕКИ СИ ЗНАЕ СВОЕТО.

БРАВО :ok:
Последна промяна sstani на 10 Дек 2007, 17:35, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 10 Дек 2007, 12:35

....ОБЕСНЯ...
:shock: :shock:

българския го нямате за нищо ей :mhihi: :mhihi:

само за инфо - има си и би-ксенон КИТове - един баласт и стартер с 2 крушки . И като видиш как светят 4те крушки заедно ще си промениш мнението дали има смисъл :D поне аз се изкефих

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 6.12.2007

Мнение от kiko_vgd » 10 Дек 2007, 20:46

Айде и аз да ви питам нещо, няма ли някакав начин на фар pre-restyling да се сложат лупи пред рефлектора на късите, та да заприличат на тези с оригиналния ксенон, предполагам че се сещате какво имам предвид. В eBay съм срещал подобни лупи, но пише че са за фарове с оригиналния ксенон. Мерси за отговорите ви.

П.П. а крушките H4 биксенон ли се водят?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 14 Дек 2007, 10:31

ето ги лупите , с които аз се сдобих

Изображение

не мисля , че ще е сложен монтажа , естествено няма да връзвам оригиналната би-ксенон функция , а ще ползвам лупите само за късите... Ще сложа и очите най-после

:D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 14 Дек 2007, 12:36

колега, от къде каза, че си сдобил с тия прожектори? Скъпи ли са?

Пиши после как е минал монтажа. Аз един ден се опитах да извадя рефлекторите от фара и не можах. Сподели моля как се вадят рефлекторите после. мерси предварително

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook