Ново Е24
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
JohnnyBlack написа:Ама свали ли го ICV-то като го пръскаше или както си беше на място го фъшна?
стига си ме ебавал де не съм толко гламав, естествено че го извадих,но както си и знаех не беше там проблема,беше си чисто нямаше обичаниите пумии които съм виждал по нета на свалени ICV ,на външен вид изглеждаше като нов и явно е сменян, бая неща като гледам са му сменили предипните собственици.
Казаха ми да сложа Редекс Injection Cleaner, на други места ми казаха да не слагам защото не била електрона инжекцията и този редекс е на маслена основа и няма да е добре за двг. Какво да направя?
Четох в нета че Rough Idle Running може и да е от горивния филтър маи и негоще трябва да сменя..
magareto_yori написа:честито за невероятната машина.остай тея синтетики за тоя матор.лятото се кара с 20 на 50 вискозитет,зимата 10-40 и си 6.кастрол гтх е ок.естествено ако не си състезател като Weistdкупи си един мануал и виж там кво са написали хората
това за празния ход не бих го 4истил с вд40,щото това ще помогне временно и после като се зацапа пак ще е по зле отколкото сега.земи си спреи за по4истване на ел 4асти
той е те4ен докато пръскаш,а после се изпарява
също така оборотите могат да играят от много други неща.прегледай вси4ки вакуумни марку4лета,няма да е зле да си по4истиш и онуй дет ти мери колко въздух влиза,там до въздушния филтър(AFM или MAF).само да ти кажа,ако не си механик по душа НЕ пипай там,само можеш да напръскаш/почистиш клапата с горепосочения спрей щото някой път като е студено тя задържа и пак проблеми с оборотите
абе въобще ако си наистина мераклия купуваш си един мануал и го препрочиташ 3 пъти за една нощ,после издирваш де що има форуми за 633/635 и четеш и четеш...и ако това не е достатъчно издирваш де що има хора с твоя мотор из нашия форум и им пръскаш главата от ЛС-та
и така.аз така правя
Успех и милиони безаварийни км със "старата,но желязна машина на баварската автомобилна индустрия"
Иначе хубаво го пръснах с ВД40 ама по форуми навсякъде пише с Carb.Cleaner.
"Usually Idle Problems can be attributed to the Idle Control Valve, Carbon
Buildup on Inlet Valves, Incorrect Spark Plug or too narrow gap, Valves
set too tight, Worn Distributor Cap or Rotor, or intake air leaк"
Всички маркучета в колата са нови , всички е сменил предишния собственик. Не е от там ами МАФа може да е
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Свещите? От опит съм научил че най обичат NGK. Но може това да зависи и от климата.
Магарчо, аз мойто АйСиВи го пръсках с ВД преди 2 години и до последно на свободен ход беше 100%.
Магарчо, аз мойто АйСиВи го пръсках с ВД преди 2 години и до последно на свободен ход беше 100%.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
бате и аз мойто го пръсках с вд40,но според мен не е правилно,защото то остава по 4астите и по него се полепват прахоляци
другото е че като чистиш мотор4ето те4ност влиза и вътре където е капсулованата 4аст и където има 4асти които трябва да правят добър контакт,а вд40 е вси4ко друго но не и контактен спрей
та затова писах 4е тая работа се праи с другия спрей и така.


- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Колата изглежда супер, честита да ти е! Накладките мога да ти кажа как да си ги смениш лесна работа е, аз съм си сменял и предните и задните. Аз моята зимно време я карам с 10-40 а лятото с 20-50 кастрол гтх, свещите са НГК и вече повече от година никакви проблеми не съм имал. не е лошо да си смениш и маслото на диференциала и скоростите, погледни си също така ремъците. и не се притеснявай за пътя, с мойта минах 5000 мили за 1 седмица и никакъв проблем не ми направи, но преди това се бях убедил че механиката и е на 100% де. честито пак, и ако имаш някакви въпроси питай, твойта е набор с мойта така че ще мога да помогна 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Е, то се пръска ВД, не се къпе в него
Както и да е, дано всичко е ок. Колата е чист секс с тези джанти.
П.П. Адаш, мойта само на 20-50 я карах . . познай защо
. . . дееба и тоя тропически климат.

Както и да е, дано всичко е ок. Колата е чист секс с тези джанти.

П.П. Адаш, мойта само на 20-50 я карах . . познай защо

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
мойта а съм я оставил с 20-50 и сети се кво ше стане зимата като стане -25 отвънка
и за джантите ти ме подсети да, пич забрави ги тия гуми и джанти просто и мойта беше с такива и ги махнах и сложих 16-ки...тия гуми от праисторията първо нямат намиране, второ ако намериш са адски скъпи, трето зимата няма каране с тях 



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
LeX написа:мойта а съм я оставил с 20-50 и сети се кво ше стане зимата като стане -25 отвънкаи за джантите ти ме подсети да, пич забрави ги тия гуми и джанти просто и мойта беше с такива и ги махнах и сложих 16-ки...тия гуми от праисторията първо нямат намиране, второ ако намериш са адски скъпи, трето зимата няма каране с тях
А пък мойта лятото с 10-40 е все едно да я карам на зехтин

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани