Степените на вентилатора на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 02 Дек 2007, 18:04

Колеги бил съм прав. Според тази схема : http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html , при различните степени на врътката за вентилатора, на различните кабелчета , които отиват към резистора трябва да се подава 14В (или там колкото идват от акумулатора/алтернатора). Въпроса е при мен защо нищо не се подава :confused: . Май ще разглабям таблото за да я гледам тая врътка.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 11.03.2008

Мнение от pachko0707 » 07 Ное 2008, 9:31

колега аз имах същиа проблем.моят колега ми разглоби ме4а и ми пре4исти вси4ки споики,и степените ми тругнаха но транзисторите ми бяха здрави,на самата платка има едни пъпки тях пипаи.А и друга пробваи кат го хванеш дали ште трагне кат го поразкривиш.вкараи му буксата и го осукжаи надявам се да ти помогна ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 07 Ное 2008, 9:41

иончев написа:колега имал съм същият проблем като твоя,провери ли си реостата.Това е един елемент с няколко нагревателя и една биметална пластинка която се деформира при много висока температура и спира захранването на вентилатора,ако функционира нормално след като изстине би трябвало да се върне в първоначалното си състояние и да затвори веригата ,тогава вентилатора си работи нормално.Проблемът е че с течение на времето тази биметална пластина отслабва и не е достатъчно елесатична за да направи добър контакт,само 4 степен на вентилатора няма такава защита затова си работи постоянно.Провери този реостат и най-добре го смени с нов не са много скъпи.


Реостат с нагреватели ??? Хммм... Интересно !?!?! :++
Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 08 Яну 2009, 20:41

Pavlinius написа:
///peter написа:Колега снимай го къде се намира де :(


Колега, моя е над педала за газта(и бензина управлява :mhihi: ). Видях снимките ти в една друга тема и така като гледам твоя резистор просто липсва. Моя е като този на линка първия : http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm .

Ти с кои врътки си и кой набор ти е колата ?

ПС: На тази снимка се вижда къде се намира. На снимката резистора е черен и не се вижда много добре, обаче като място се вижда къде е : http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... Sword1.jpg


Привет!

Да изтупаме от праха тая тема, защото имам проблем точно със степени "0-3" на вентилатора. На 4 -работи супер.
Сега въпроса е това с "резистор" ли е или "меч" ? Свалих корите както пише в някоя от темите и се показа това:

http://picasaweb.google.bg/NikolaZZ/BMW ... directlink

3 сники отляво и 3 снимки отдясно. Снимал съм и таблото в с "врътките".
Колата е Е34, 02.1990г, с климатик.

Ще бъда благодарен на всеки, които може да ми помогне със съвет за справянето с проблема!
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.01.2009

Мнение от hitzata » 09 Яну 2009, 0:04

кажете ми моля ко стаа в крайна сметка,нищо не захапах.bmw 320i vanos бачка само четвърта на климатроника. купих си чисто нов резистор ама някой моля да ми каже къде се намира да го сменя. скайпа ми е hitzata gsm 0886105182. отделно съм в бизнес парка в НР има там колеги ма не ви познавам, мейла ми е ehristov@hp.com. pls hora help!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 11 Яну 2009, 11:41

:arrow:
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 11 Яну 2009, 14:30

Довечера ще се боря с една платка и ще ти кажа какъв е резултата
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Re: .

Мнение от Nickola » 11 Яну 2009, 18:38

nikolloff написа:Довечера ще се боря с една платка и ще ти кажа какъв е резултата
:)


Успех и стискам палци!
Но аз все още не знам дали моята е с платка или резистори ?
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 11 Яну 2009, 20:37

Някой ако знае,моля да каже какви трянзистори се сменят
на едно място има 4, и на още едно 2
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: Степените на вентилатора на парното

Мнение от dizelboy » 12 Яну 2009, 12:36

svettko написа:Разглобих извадих меча смених и 4-те транзистори и пак неработят степените :bcry: Някакви идеи да имате колеги защо продължава да не работи.


степения дат4ик е на друго место не на ме4а на ме4а са само зоните ремонта муе 20 кинта нема и се намира до кракати коляното десното
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от svettko » 12 Яну 2009, 15:07

Какво преставлява този степеннен датчик който казваш пак да го потърся.Съвсем се обърках аз доколкото разбрах от четенето в форума е че ако имаш меч нямаш реостат и обратното но е факт че смених далаверките по меча и нищо пак не ми работят степенните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 13 Яну 2009, 19:39

:help:
Необходимостта от съдействие не е отпаднала...
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook