Е30-ки със климатици...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Е30-ки със климатици...
Искам да развием една интересна дискусия, щото открих някой неща без да искам
Та мисълта ми е че има три вида климатици:
1. При скоростния лост има една решетка от която смуче и духа отвсякъде
2. По модерен, но врътката топло-студено е със жило което обръща клапата долу при радиаторчето на парното!
3. Некъф много модерен, фули аутоматик, врътката топло-студено е реостатна и върти със едно стъпково моторче клапата при радиаторите, и там при врътката има едно като мрежичка от където следи температурата и я коригира, също и при краката на водача има една щуротийка дето следи температурата!
Как да разберете дали сте с номер 2 или номер 3 ли ? Много лесно!
Давате на контакт и обръщате на студено, изчаквате малко (около 10 сек), после махате контакта, обръщате до край на топло и давате контакт като същевреммно сте си наострили ухото долу при врътките и слушате
Ако се чуе едно виене как моторче върти и след 10 секунди каже нещо ТУП, значи сте с номер 3
Ако сте с номер 2 то си се усеща при въртенето на врътката топло-студено че има съпротивление и как задвижва жилото, докато при 3 няма никаква промяна в съпротивлението при въртене !
Моля да се придържате към темата че ще ви др'пам ушите

Та мисълта ми е че има три вида климатици:
1. При скоростния лост има една решетка от която смуче и духа отвсякъде

2. По модерен, но врътката топло-студено е със жило което обръща клапата долу при радиаторчето на парното!
3. Некъф много модерен, фули аутоматик, врътката топло-студено е реостатна и върти със едно стъпково моторче клапата при радиаторите, и там при врътката има едно като мрежичка от където следи температурата и я коригира, също и при краката на водача има една щуротийка дето следи температурата!
Как да разберете дали сте с номер 2 или номер 3 ли ? Много лесно!
Давате на контакт и обръщате на студено, изчаквате малко (около 10 сек), после махате контакта, обръщате до край на топло и давате контакт като същевреммно сте си наострили ухото долу при врътките и слушате


Ако сте с номер 2 то си се усеща при въртенето на врътката топло-студено че има съпротивление и как задвижва жилото, докато при 3 няма никаква промяна в съпротивлението при въртене !
Моля да се придържате към темата че ще ви др'пам ушите

Последна промяна Дилян Пенчев на 30 Ное 2007, 18:12, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бате,то не духа долу от лоста дет е решетката,а смуче
духа си дет требе 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Явор написа:бате,то не духа долу от лоста дет е решетката,а смучедуха си дет требе
Простете за невежеството



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ти Яворе нищо не каза...сблъсквал ли си се с такъв климатик с електрическа клапа?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а и всички са от другия вариант и са с моторчета и правят бжиит
т.е. първия върти въздуха само в купето,а другия взима отвън

т.е. първия върти въздуха само в купето,а другия взима отвън


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Не бееее, не тая клапа за рециркулацията!
Клапата която определя кокло топло и студено да влиза дали е с жило или с моторче
Клапата която определя кокло топло и студено да влиза дали е с жило или с моторче


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
На гара искър на третия етаж при скрапта от червения комбайн
Ти само от модерните ли си срещал
тея дето смукат температура отпред от при врътката
Тоа много модерен, чак си регулира колко топло и студено да пуска и като го настроиш на темпратура и то си я поддържа
ама аз малко кат сменявах мотора и кутията и изпоорязах всичко там като си мислех че е за автомата и ся преди неколко дена като цъфна клапанчето за парното и го сменявах и видях ква съм я надробил
И ся не работи много добре ама ще го възстановя, ама искам да видя от някоя кола как работи че при мен има някви аномалийки
П.С. Даже моя имаше и някви вакумчета към мотора
П.С.2. Вече ги няма
Сега още ги издирвам на къде са хванали крака да си ги монтирам 

Ти само от модерните ли си срещал

тея дето смукат температура отпред от при врътката

Тоа много модерен, чак си регулира колко топло и студено да пуска и като го настроиш на темпратура и то си я поддържа

ама аз малко кат сменявах мотора и кутията и изпоорязах всичко там като си мислех че е за автомата и ся преди неколко дена като цъфна клапанчето за парното и го сменявах и видях ква съм я надробил

И ся не работи много добре ама ще го възстановя, ама искам да видя от някоя кола как работи че при мен има някви аномалийки

П.С. Даже моя имаше и някви вакумчета към мотора

П.С.2. Вече ги няма



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Моя не знам от кои е...май е механичен щото трудно се върти врътката за температурата а и туп се чува накрая като го завъртя към топлия край (към червеното)...но пък не знам дали има нещо зад решетчицата щото още не съм свалял панела от средната конзола...не съм забелязал и сам да си регулира температурата...
Електрическо жужене се чува само като си затварям притока на въздух отвън ами само да ми върти въздуха вътре...
Електрическо жужене се чува само като си затварям притока на въздух отвън ами само да ми върти въздуха вътре...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- nabora
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
Измръзнах навън да ръчкам тая ми ти врътка наляво надясно... На контакт, когато дам на най-студено цъка неква клапа, но не чувам моторче да бръмка. Когато не е на контакт май не цъка. Май съм с номер 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Да бре, смисъл ако е с жило дори и да не е на контакт като го връткаш към топло и студено и ще се чува ТУП като затваря в крайните положения...а тоя с моторчето не бачка!
Абе аз понеже не го бях разглабял и се чудя кво ми жужи!
Карам си примерно вечер и съм си намалил жегата да ми духа по-лекинко че ми се запалват миглите
спирам си колата и я гася и сутрин като дам на контакт да паля и чувам нещо бръмчи и туп! И викам ебаси филма кво стана тука бре? И мислех че има нещо развалено, ама когато го разглабях и видях за кво иде реч!
А и установих че като го сложа даречем на 22 градуса и в началото духа яко жега и после като стане вътре мор постепенно си разхлажда! Но това само ако не е пуснато на краката! Както пуснеш на краката малко повече от 1/3 и клапата казва БЖИИТ и отива на най-жега и става непоносимо
Може би щото там съм поурязал и това дето е в краката не може да измери кво става
Та за туй исках да видя кола с такава клима да я поръчкам малко да видя кое къде кво що че не всичко си спомням как беше
Абе аз понеже не го бях разглабял и се чудя кво ми жужи!
Карам си примерно вечер и съм си намалил жегата да ми духа по-лекинко че ми се запалват миглите

А и установих че като го сложа даречем на 22 градуса и в началото духа яко жега и после като стане вътре мор постепенно си разхлажда! Но това само ако не е пуснато на краката! Както пуснеш на краката малко повече от 1/3 и клапата казва БЖИИТ и отива на най-жега и става непоносимо

Може би щото там съм поурязал и това дето е в краката не може да измери кво става

Та за туй исках да видя кола с такава клима да я поръчкам малко да видя кое къде кво що че не всичко си спомням как беше


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ти при теб имаш градусова скала на температурата нали?може би това е показателно от кой модел е защото при мен е без градуси,само червено и синьо...И няма разхлаждане...Като е на червено духа и гори вежди яко
А малко като го врътна от крайно топло към студено и веднага почва да разхлажда...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Дилян Пенчев написа:Може би щото там съм поурязал и това дето е в краката не може да измери кво става![]()
Както викаше Зъбъ в онова клипче: ти си поройник бе!!


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани