Kрис Бангъл с усмивка за новото си творение
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Kрис Бангъл с усмивка за новото си творение
Интервю със скандалния...
-Конкуренцията в нишата на компактните решения нараства непрекъснато. С вашата нова Единица вие се появявате на пазара с един твърде плосък автомобил. Как ще обясните мотивите си за подобно нетипично за BMW решение?
-От наша гледна точка едно плоско според вашата терминология решение е най-добрата стратегия за проникването в този сегмент. Нашата поява там няма амбициите да бъде най-голеният представител сред себеподобните си, но задължителнотой трябва да демонстрира възможностите и достойнствата, с които е известна и ценена нашата марка. В крайна сметка човек си купува автомобил, за да пътува с него, а не за да седи в купето, демонстрирайки социалния си статус.
-Какви са аргументите ви срещу еднообемното решение на купето?
-Този сегмент години наред е бил под силното влияние на VW голф, който се приема почти от всички дизайнери като класическо решение. Ние искахме от самото начало да наложим собствената си концепция за фамилен автомобил и за разлика от Peugeot 307 акцентирахме върху удължения преден капак, който е фамилен белег на нашата моделна линия.
-Какви са основните отличителни белези на новата Единица?
-За да не прилича твърде много на Тройката, ние се ориентирахме към дизайнерската философия, залегнала в модела Z4. Както ви е известно roadster-а е с широки рамене под страничните стъкла, нещо, което ще откриете и при Единицата. Големите странично изнесени колела, малкият надвес отпред, удълженият преден капак и сравнително подчертаният завършек на колата са особеностите, които според мен даватхарактерните белези на новия модел.
-Какво бихте казали за неговите пропорции?
-Избягвайки клинообразното решение, ние съзнателно сме се ориентирали към един подчертано хоризонтален или както вие го нарекохте плосък силует. Купеобразният покрив спестява излишното остъкляване, а наличието на повече ламарина обикновено дава възможности на повече разнообразие при решението на екстериора автомобила. Бих могъл да призная, че т.нар. плосък дизайн може да се забележи в началната фаза още при Z4.
-Петицата има не особено дружелюбен вид за разлика от Единицата, която се харесва на хората почти от пръв поглед. Как да си обясним това?
-Със сигурност Петицата е нашият най-авангарден автомобил, който се движи по улиците. Нима сте очаквали, че новият модел ще прилича на него. Това, което казахте, е потвърждение, че новият облик на Единицата е адекватен на нишата, която атакува. Вгледайте се в ласкаво гледащите ви "очи" и ще откриете преосмислени нашите най-добри решения от миналото.
-Може ли Единицата да се разглежда като свързващо звено между едно ваше бъдещо Мини и Тройката?
-Тук има игра на думи, така че аз не мога да кажа как нашите клиенти ще възприемат Единицата от гледна точка на икономичен семеен автомобил. Това, от което в бъдеще ще се нуждаем, може да се нарече Мини-Фамилия.
-На последните изложения вие се представихте едновременно с новата Единица и с масивното концептуално X-купе, което като че ли внес смут у посетителите. Намирате ли този факт за грешка?
-Не мисля, че това беше грешка. Наред с нашето плоско решение ние трябваше да си изясним какво е за нас кросовърът, поради което в изблик на повече дизайнерски емоции си позволихме да създадем това Бебе-Чудовище с гигантски мотор.
-Конкуренцията в нишата на компактните решения нараства непрекъснато. С вашата нова Единица вие се появявате на пазара с един твърде плосък автомобил. Как ще обясните мотивите си за подобно нетипично за BMW решение?
-От наша гледна точка едно плоско според вашата терминология решение е най-добрата стратегия за проникването в този сегмент. Нашата поява там няма амбициите да бъде най-голеният представител сред себеподобните си, но задължителнотой трябва да демонстрира възможностите и достойнствата, с които е известна и ценена нашата марка. В крайна сметка човек си купува автомобил, за да пътува с него, а не за да седи в купето, демонстрирайки социалния си статус.
-Какви са аргументите ви срещу еднообемното решение на купето?
-Този сегмент години наред е бил под силното влияние на VW голф, който се приема почти от всички дизайнери като класическо решение. Ние искахме от самото начало да наложим собствената си концепция за фамилен автомобил и за разлика от Peugeot 307 акцентирахме върху удължения преден капак, който е фамилен белег на нашата моделна линия.
-Какви са основните отличителни белези на новата Единица?
-За да не прилича твърде много на Тройката, ние се ориентирахме към дизайнерската философия, залегнала в модела Z4. Както ви е известно roadster-а е с широки рамене под страничните стъкла, нещо, което ще откриете и при Единицата. Големите странично изнесени колела, малкият надвес отпред, удълженият преден капак и сравнително подчертаният завършек на колата са особеностите, които според мен даватхарактерните белези на новия модел.
-Какво бихте казали за неговите пропорции?
-Избягвайки клинообразното решение, ние съзнателно сме се ориентирали към един подчертано хоризонтален или както вие го нарекохте плосък силует. Купеобразният покрив спестява излишното остъкляване, а наличието на повече ламарина обикновено дава възможности на повече разнообразие при решението на екстериора автомобила. Бих могъл да призная, че т.нар. плосък дизайн може да се забележи в началната фаза още при Z4.
-Петицата има не особено дружелюбен вид за разлика от Единицата, която се харесва на хората почти от пръв поглед. Как да си обясним това?
-Със сигурност Петицата е нашият най-авангарден автомобил, който се движи по улиците. Нима сте очаквали, че новият модел ще прилича на него. Това, което казахте, е потвърждение, че новият облик на Единицата е адекватен на нишата, която атакува. Вгледайте се в ласкаво гледащите ви "очи" и ще откриете преосмислени нашите най-добри решения от миналото.
-Може ли Единицата да се разглежда като свързващо звено между едно ваше бъдещо Мини и Тройката?
-Тук има игра на думи, така че аз не мога да кажа как нашите клиенти ще възприемат Единицата от гледна точка на икономичен семеен автомобил. Това, от което в бъдеще ще се нуждаем, може да се нарече Мини-Фамилия.
-На последните изложения вие се представихте едновременно с новата Единица и с масивното концептуално X-купе, което като че ли внес смут у посетителите. Намирате ли този факт за грешка?
-Не мисля, че това беше грешка. Наред с нашето плоско решение ние трябваше да си изясним какво е за нас кросовърът, поради което в изблик на повече дизайнерски емоции си позволихме да създадем това Бебе-Чудовище с гигантски мотор.
what a helluva ride
Ето го x coupe:
http://www.fantasycars.com/derek/cars/i ... oupe_2.jpg
http://www.fantasycars.com/derek/cars/i ... oupe_4.jpg
Engine
Configuration 6 Cylinder Turbodiesel
Valvetrain Not Available
Displacement 3000 cc / 183.1 cu in
Power 137.2 kw / 184.0 bhp @ ???? rpm
Torque 450.1 nm / 332.0 ft lbs @ ???? rpm
Bore Not Available
Stroke Not Available
Compression Ratio Not Available
BHP / Liter 61.33 bhp
Redline Not Available
не е много огромен...ама може да греша

http://www.fantasycars.com/derek/cars/i ... oupe_2.jpg
http://www.fantasycars.com/derek/cars/i ... oupe_4.jpg
Engine
Configuration 6 Cylinder Turbodiesel
Valvetrain Not Available
Displacement 3000 cc / 183.1 cu in
Power 137.2 kw / 184.0 bhp @ ???? rpm
Torque 450.1 nm / 332.0 ft lbs @ ???? rpm
Bore Not Available
Stroke Not Available
Compression Ratio Not Available
BHP / Liter 61.33 bhp
Redline Not Available
не е много огромен...ама може да греша

what a helluva ride
Както казва Бангъл всеки модел трябва да отговаря като външен вид и въобще като визия на класа в който се цели и според мен 1-ва серия отлично се справя със задачата едновременно да остане вярна на стила на марката и същевременно да изглежда модерна и функционална.На мен ми харесва и на снимка ,а на живо сигурно няма да мога да отлепя очи от нея!
But does a human form display to those who dwell in realms of day
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]