ксенон??????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 15 Ное 2007, 21:05

Пепинко написа:
suren написа:Премигването на фаровете или неразпознаването на ксеноновата система като обикновенна лампа се оправя след програмирането на лайт-модула в оторизиран сервиз.


Това не е точно така ;) Аз само едни съм монтирал, но след като имаш баласти не се налага препрограмиране на лайт модула. Компютърът не отчита грешка, не премигва и свети перфектно :roll:

П.П. Нищо не каза за 100W крушки... Проблем ли ще е?

Да някой от баластите са така направени предвидливо че модула не го хваща като грешка.
100W лампи не слагай.
Първо-рефлектора на фара ти е пластмасов и ще му изгориш покритието от топлината.
Второ-100 ватови лампи можеш да намериш само японски-Koito всичко друго е менте.
P.S. Ползваите само Osram и Phillips ако не ви устройва следващата стъпка е ксенона.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 15 Ное 2007, 23:03

Следващата стъпка май е би-ксенон, поне само едни баласти слагаш :mhihi: На мен ми трябва някакъв компромисен вариант само за дългите, за да няма този контраст. Иначе имам ксенон. Вариант е това, което предложи колегата V-Max, но ще изчакам до пролетта.

П.П. Не каза къде работиш да си взема от теб ;)
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 24 Ное 2007, 12:23

стана ясно , че проблема с "блиц" ефекта идва от лайт модула :!: същия сеоправя много лесно като се пренастрои последния за работа с ксенонови крушки... 5мин работа спестява всякакви резистори , допълнителни инсталации и прочее . Всеки лайт модул може да се препрограмира да е за ксенон и халогени :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 26 Ное 2007, 21:28

V-max написа: Всеки лайт модул може да се препрограмира да е за ксенон и халогени :idea:

ДОБЪР ДЕН
:winky:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Ное 2007, 22:03

абе не е баш добър ден :mhihi:
звънни в Камор и виж какво ще ти отогворят
а, ти си от Пловдив, там М кар ще ти го кажат същото ... пробвах вече

Все пак това е много полезно ако наистина може да стане! Като го направи на моята кола тогава ще повярвам :mhihi:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 27 Ное 2007, 14:06

става става

добър ден колега :D ти досега сливи ли държа в ръка та не го написа :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 28 Ное 2007, 18:35

добре, да кажем, че някъде може да се препрограмира лайт модула и да не дава грешка като се замени обикновения фар със ксенонов. А как решавате в такъв случай проблема с регулирането на фаровете. Ако се качат трима души отзад с багажи? Нали ще свети на никъде. :shock: Предполагам, че не е възможно да се регулират ксеноновите фаровете от същото копче ръчно, от което се регулират нормални фарове :uups:

ПС: Ако стоят така нещата, значи по-добре човек да си сложи китайски на нормални фарове и да си ги настройва от вътре. :ok:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Ное 2007, 19:01

колко често ти се налага да ги регулираш от вътре?
аз тази екстра не я ползвам, независимо с колко човека съм
И без това от Германия дойде с доста ниски фарове и ако ги смъкна още от копчето нищо няма да се вижда

Има и друг лек - твърдо окачване за да може колкото и хора да се качат колата да не мърда :mhihi:

като сме започнали така да разсъждаваме за оригиналният ксенон трябва и система за миене - 600лв. Прашинките полепнали по фара се отразяват и светят навсякъде, но не и напред :mhihi: Това е обяснение от Камор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 28 Ное 2007, 19:20

Какъв ти е проблема с регулирането на фаровете?
То си остава и си работи.Незнам как си ги представяте тези неща???
:shock:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 28 Ное 2007, 20:25

Това е обяснение от Камор


е как , нали там най-разбират :mhihi: :mhihi:

с регулирането няма проблеми - ксеноновата крушка ляга на мястото на обикновенната и си се движи без грижи . Тази екстра най-вече се ползва при каране в мъгла или дъжд - свалени надолу вършат по-добра работа :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 28 Ное 2007, 23:09

Това за сваляне на фаровете в мъглата не се бях замислял - добро е :) Сега на мен ми е ясно, че като сложа ксенонови крушки само и регулацията трябва да се запази от вътре. Въпросът беше при монтиране на оригинален ксенонов фар на мястото на обикновения. Тогава как ще се регулира ако седнат хора отзад. И за тогава казах ,че едва ли ще има начин да се направи така , че пак да се регулра от вътре като обикновен фар.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 28 Ное 2007, 23:12

май само © чете какво пиша :confused:

Прав си, че няма да се налага често, но като седнат 2-3 коча отзад по 80 - 90 кила и само ще заслепявам хората.

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 28 Ное 2007, 23:23

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 29 Ное 2007, 7:14

kasabov написа:май само © чете какво пиша :confused:

Прав си, че няма да се налага често, но като седнат 2-3 коча отзад по 80 - 90 кила и само ще заслепявам хората.

не се притеснявай толкова - всички го правят :mhihi:
може да сложиш и оригиналното регулиране по-нататък - имах цени но съм ги загубил някъде.
а може и да стане от копчето, скоро би трябвало да знам

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 29 Ное 2007, 10:02

© написа:
kasabov написа:май само © чете какво пиша :confused:

Прав си, че няма да се налага често, но като седнат 2-3 коча отзад по 80 - 90 кила и само ще заслепявам хората.

не се притеснявай толкова - всички го правят :mhihi:
може да сложиш и оригиналното регулиране по-нататък - имах цени но съм ги загубил някъде.
а може и да стане от копчето, скоро би трябвало да знам


Оригиналния ксенонов кит се само регулира няма копче няма нищо,има някви датчици дето следят как е колата.При този който съм аз ксеноновия кит си ги местиш с копчето от таблото това нищо сложно.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook