Питане за бензинова помпа
Модератор: Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Той човека ще си прецени дали си струва риска зарадо 80лв. да живее в страх кога ще му гръмне колата 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз не бих тръгнал с ремонтирана помпа занякъде
само нова му е майката--мойта правеше номера..като загася и после не тръгваше
веднага НОВА и край филма свърши
помпата не е толкова скъпа колкото някои други части
ай да не почвам 












- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
.
принципно не са проблем парите, по скоро от лубопитство питах.
А колкото до помпата имам възможноста да и направя нов корпус и да го валцовам(все пак хора са я затваряли)
Иначе си бачка,само от време на време не иска да тръгне-точно когато бързам най-много и след вдин удар с чук по капачката тръгва

А колкото до помпата имам възможноста да и направя нов корпус и да го валцовам(все пак хора са я затваряли)
Иначе си бачка,само от време на време не иска да тръгне-точно когато бързам най-много и след вдин удар с чук по капачката тръгва

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:аз не бих тръгнал с ремонтирана помпа занякъде![]()
само нова му е майката--мойта правеше номера..като загася и после не тръгваше
![]()
веднага НОВА и край филма свърши
![]()
![]()
помпата не е толкова скъпа колкото някои други части
![]()
![]()
ай да не почвам
Да,не можеш да понесеш ужаса ,че можеше да гръмнеш от две места-цялото внимание трябва да е съсредоточено напред.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
лично от мен отваряне, с ей тея две ръце, сложих въртях и не се запалих, е верно изфорсира се до 2000 и после гасне, щото няма дебит ама...
Иначе недейте така, вътре в резервоара няма как да гръмне

Иначе недейте така, вътре в резервоара няма как да гръмне

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
tsb_bg написа:///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменятBMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира
развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...
Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно)![]()
Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода![]()
Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............
колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.
а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене
ПП: явно бензина не е проводник
и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:tsb_bg написа:///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменятBMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира
развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...
Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно)![]()
Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода![]()
Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............
колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.
а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене
ПП: явно бензина не е проводник
и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв
Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V.


Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост)

Освен това помпата наистина е потопена,но при пълен резервоар.Какво става ако сме изпразнили резервоара и караме с 2-3литра,тогава четките със сигурност не са потопени-ще се взривяваме ли.

Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
zvetiko написа:BMW5820iA написа:tsb_bg написа:///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменятBMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира
развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...
Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно)![]()
Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода![]()
Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............
колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.
а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене
ПП: явно бензина не е проводник
и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв
Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V.![]()
![]()
Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост)
Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.
пробвай с един буркан с бензин , ама потопи счупената крушка вътре да не е над течността.
на помпата двете четки за заобиколени с бензин - май че същата история като тази дето описваш....
не че се заяждам защото виждам темите които пускаш и от тях личи че имаш добри технически познания, но може би трябва да погледнеш малко за пламна температура на течностите и за температура на изпаряване.
бензина като течност има доста по-висока пламна температура от колкото нафтата - т.е. ако ги нагряваме първо ще се запали нафтата после бензина.
пак казвам не говоря за бензиновите пари които са доста запалими.
и все пак за да гори бензина се изисква сравнително точно съотношение бензин въздух
затова нашите коли са окичени с дебитомери, и разни сложни електроники които следят точно това
а при дизелите не са толкова предирчиви
тези факти са заложени точно в работата на бензиновите и дизеловите двигатели
при едните добро разпръскване -добро изпарение - получаване на бензинови пари- подаване на искра - добро изгаряне
а при другите самозапалване от топлината на сгъстения въздух

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:zvetiko написа:BMW5820iA написа:tsb_bg написа:///peter написа:Защо да не я отваря?
Как според теб се рециклират?nikolloff написа:струва ми се че поне едни четки могат да се сменятBMW5820iA написа:помпата се разглабя и ремонтира
развалцовай смело корпуса от едната страна и с леко почукване излиза ...
Колеги, не съм чувал потопяема бензинова помпа да се рециклира или въобще да се предлагат резервни части или ремонтни комплекти за това (дали е случайно)![]()
Въпроса е не, че не може да се отвори и ремонтира с "някакви четки" и "някаъв колектор" а че никога не може да се капсулова и херметизира както е излязла от завода![]()
Моя съвет е да не си правите експерименти, защото ако бензина гори, то бензиновите пари директо гърмят ............
колега помпата и да не се херметизира не е проблем защото покрай четките и е пълно с бензин по време на работа, просто той минава покрай тях и тогава излизаизвън корпуса.номера е да я затвориш така че да не влизат боклуци.
а бе потопяема е много точна дума , не само в кавички, просто ротора и се върти в бензин.
няма как да се запали защото:
1. бензина като течност не гори - горят неговите пари
2. няма достатъчно въздух там за да възникне горене
ПП: явно бензина не е проводник
и все пак по добре е да си вземе човек нова, щото тази поправената е временно решение
моята отртемонтираната си стои за резерва.
иначе си взех от станчев новичка мисля че италианка за 125лв
Хайде да пробваме-докарваш колата си с пълен резервоар,аз пускам вътре една крушка със счупен балон и от почетно разстояние и подавам 12V.![]()
![]()
Бензина като течност гори,бензиновите пари се взривяват(взрив-горене на дадено вещество с голяма скорост)
Вижте също ,че в официалният сайт на Бош предупреждават ,че може да се стигне до взрив при използване на измислени помпи.
пробвай с един буркан с бензин , ама потопи счупената крушка вътре да не е над течността.
на помпата двете четки за заобиколени с бензин - май че същата история като тази дето описваш....
не че се заяждам защото виждам темите които пускаш и от тях личи че имаш добри технически познания, но може би трябва да погледнеш малко за пламна температура на течностите и за температура на изпаряване.
бензина като течност има доста по-висока пламна температура от колкото нафтата - т.е. ако ги нагряваме първо ще се запали нафтата после бензина.
пак казвам не говоря за бензиновите пари които са доста запалими.
и все пак за да гори бензина се изисква сравнително точно съотношение бензин въздух
затова нашите коли са окичени с дебитомери, и разни сложни електроники които следят точно това
а при дизелите не са толкова предирчиви
тези факти са заложени точно в работата на бензиновите и дизеловите двигатели
при едните добро разпръскване -добро изпарение - получаване на бензинови пари- подаване на искра - добро изгаряне
а при другите самозапалване от топлината на сгъстения въздух
Колега как ще обясниш ето това-или тези от ВOSCH си нямат понятие от бензин,дизел и пламни температури


Ето и линка-PDF
Очевидно е ,че дали помпата ще взриви резервоара, се определя от уплътнението на помпата,а не от това ,че е потопена.

Последна промяна zvetiko на 28 Ное 2007, 21:42, променена общо 1 път
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани