Автоматична скоростна кутия 5НР-18
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Автоматична скоростна кутия 5НР-18
Снимките са на колегата ivan.На него предоставям и разясненията.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34.jpg)
1

2
.jpg)
3
.jpg)
4
.jpg)
5
.jpg)
6
.jpg)
7
.jpg)
8
.jpg)
9
.jpg)
10
.jpg)
11
.jpg)
12
.jpg)
13
.jpg)
14
.jpg)
15
.jpg)
16
.jpg)
17
.jpg)
18
.jpg)
19
.jpg)
20
.jpg)
21
.jpg)
22
.jpg)
23
.jpg)
24
.jpg)
25
.jpg)
26
.jpg)
27
.jpg)
28
.jpg)
29
.jpg)
30
.jpg)
31
.jpg)
32
.jpg)
33
.jpg)
34
.jpg)
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
значи редовна смяна на маслото-тва му е майкатаivan. написа:да,също и на снимка21-те са ми износени,нямат феродо по-тях и като ги събере маслото не зацепватbmwfena написа:на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а![]()
![]()
или греша




колега не е от маслото,гледам 4е ти е интересно,на мене също и ако си пипал с радост ще 4уя мнението ти и на вси4ки да го разгадаем наи-после автомата,ли4но мое мнение е 4е ремонта на ръ4ните скорости е по-труден.Моя слу4аи-колата по4на да буксува,зацепва с удар за момент и пак буксува,свалям скоростите,шлеците,които се виждат на сн.7 бяха замазани(те влизат в турбината),правя шлеците и налягънето на турбината се завръща,при събиране на скоростите обърквам мястото на пластината,която при налягъне на маслото събира фрикционите и те предават въртящия момент и се полу4ава принудително вкл.скорост(в моя слу4аи-задна)в скоростите се полу4ава аномалия като отида на директ(R,D-едновременно)тези износените са на 1-ва скорост оказаха се по-слаби и се изпържиха.само да доуто4ня-сн5,7,8,9,10,11,12 са една 4аст и един пакет фрикциони(там обърках)функцията им е да блокират и съответно позволяват преместването на скоростите-демек задна при зацепен пакет под налягъне на маслото,съответно от мозъка електомагнитите пускат налягънето по подходящия канал.ТОВА Е ФИЛОСОФИЯТА НА АВТОМАТА-МАСЛЕНИ СЪЕДИНИТЕЛИ ЗА ВСЯКА СКОРОСТ.Всеки един пакет или цял детаил от автомата,има м-у него иглен лагер или сглобка фр.пакет събиращ се с детаил с съответно нарязани елементи на зацепване.От старо масло не се износват 4асти( то си има смазо4ност),а просто се мъ4и турбината за постигане на определено налягъне,от там не може да зацепи на 100%даден пакет и тои от своя страна пробуксува.bmwfena написа:значи редовна смяна на маслото-тва му е майкатаivan. написа:да,също и на снимка21-те са ми износени,нямат феродо по-тях и като ги събере маслото не зацепватbmwfena написа:на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а![]()
![]()
или греша
![]()
![]()
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?
Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?
Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К.
Ти си направо за вестниците и списанията с твоята кутия

Значи с две думи по честа смяна на масло и филтър - по-малко,или в най-добрият случай никакви пари за ремонт
Като се замисля работата идва на кантар,но поне си спестяваш сваляне на кутията и ядовете,които въоще не са малко ...
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Значи какво ми е казал най големия майстор на автоматични скорости в Пловдив при от ремонтирана скоросна кутия смяна на масло и филтър след 1500- 2000км. после вече 50 000км сега може да почнат коментари но това не е мое мнение а на Арменеца Хаги от Пловдив повечето колеги от форума го знаят пък и bmwfena кара с негова кутия да каже има ли проблем откакто съм му дал Бавареца.
Тази тема маи е за важни
А иначе колкото по честа смяна повече живот на кутията то е ясно 




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:zvetiko написа:_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?
Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К.
Ти си направо за вестниците и списанията с твоята кутия![]()
Значи с две думи по честа смяна на масло и филтър - по-малко,или в най-добрият случай никакви пари за ремонт
Като се замисля работата идва на кантар,но поне си спестяваш сваляне на кутията и ядовете,които въоще не са малко ...
Би трябва ло да кажеш кола-и двигателя не съм пипал



И двете съм им слагал минерален валволин,на двигателя+ слик 6000

Нещата не са на кантар-направи и три основни ремонта на по 300К за по 1000лв.,виж колко струва по-честата смяна на маслото-3,5 литра по 10лв. литъра .....

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Едно към гьотере точно толкова идва
500лв. за масло + слизането в канала + тва + онова ....
Иначе си прав - не е основен ремонт

500лв. за масло + слизането в канала + тва + онова ....
Иначе си прав - не е основен ремонт

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добре
последно питам
на колко км да се прави смяна на маслото на автомата ???
и на колко км се износват демпферните му дискове ???
кажете конкретно
последно питам
на колко км да се прави смяна на маслото на автомата ???
и на колко км се износват демпферните му дискове ???
кажете конкретно

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
_65536_kb_sec_ написа:добре
последно питам
на колко км да се прави смяна на маслото на автомата ???
и на колко км се износват демпферните му дискове ???
кажете конкретно
Аз ти казах как се сменя според мен.Някои казват през 50К,в книгите за BMW пише през 80К.
Фрикционните дискове се сменят когато има нужда-при мен и на 900К не бяха за смяна.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани