Автоматична скоростна кутия 5НР-18

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Автоматична скоростна кутия 5НР-18

Мнение от zvetiko » 27 Ное 2007, 19:17

Снимките са на колегата ivan.На него предоставям и разясненията.

1Изображение

2Изображение

3Изображение

4Изображение

5Изображение

6Изображение

7Изображение

8Изображение

9Изображение

10Изображение

11Изображение

12Изображение

13Изображение

14Изображение

15Изображение

16Изображение

17Изображение

18Изображение

19Изображение

20Изображение

21Изображение

22Изображение

23Изображение

24Изображение

25Изображение

26Изображение

27Изображение

28Изображение

29Изображение

30Изображение

31Изображение

32Изображение

33Изображение

34Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Ное 2007, 20:03

на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а :?: :?: :?: или греша
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 27 Ное 2007, 20:08

bmwfena написа:на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а :?: :?: :?: или греша
да,също и на снимка21-те са ми износени,нямат феродо по-тях и като ги събере маслото не зацепват

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 28 Ное 2007, 0:11

ivan. написа:
bmwfena написа:на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а :?: :?: :?: или греша
да,също и на снимка21-те са ми износени,нямат феродо по-тях и като ги събере маслото не зацепват
значи редовна смяна на маслото-тва му е майката :!: :!: :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Ное 2007, 20:45

bmwfena написа:
ivan. написа:
bmwfena написа:на снимка8-9-10-11 това са май фрикционните дискова а :?: :?: :?: или греша
да,също и на снимка21-те са ми износени,нямат феродо по-тях и като ги събере маслото не зацепват
значи редовна смяна на маслото-тва му е майката :!: :!: :!:
колега не е от маслото,гледам 4е ти е интересно,на мене също и ако си пипал с радост ще 4уя мнението ти и на вси4ки да го разгадаем наи-после автомата,ли4но мое мнение е 4е ремонта на ръ4ните скорости е по-труден.Моя слу4аи-колата по4на да буксува,зацепва с удар за момент и пак буксува,свалям скоростите,шлеците,които се виждат на сн.7 бяха замазани(те влизат в турбината),правя шлеците и налягънето на турбината се завръща,при събиране на скоростите обърквам мястото на пластината,която при налягъне на маслото събира фрикционите и те предават въртящия момент и се полу4ава принудително вкл.скорост(в моя слу4аи-задна)в скоростите се полу4ава аномалия като отида на директ(R,D-едновременно)тези износените са на 1-ва скорост оказаха се по-слаби и се изпържиха.само да доуто4ня-сн5,7,8,9,10,11,12 са една 4аст и един пакет фрикциони(там обърках)функцията им е да блокират и съответно позволяват преместването на скоростите-демек задна при зацепен пакет под налягъне на маслото,съответно от мозъка електомагнитите пускат налягънето по подходящия канал.ТОВА Е ФИЛОСОФИЯТА НА АВТОМАТА-МАСЛЕНИ СЪЕДИНИТЕЛИ ЗА ВСЯКА СКОРОСТ.Всеки един пакет или цял детаил от автомата,има м-у него иглен лагер или сглобка фр.пакет събиращ се с детаил с съответно нарязани елементи на зацепване.От старо масло не се износват 4асти( то си има смазо4ност),а просто се мъ4и турбината за постигане на определено налягъне,от там не може да зацепи на 100%даден пакет и тои от своя страна пробуксува.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Ное 2007, 2:43

и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 9:20

_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?


Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 11:20

zvetiko написа:
_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?


Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К. ;)

Ти си направо за вестниците и списанията с твоята кутия ;)
Значи с две думи по честа смяна на масло и филтър - по-малко,или в най-добрият случай никакви пари за ремонт
Като се замисля работата идва на кантар,но поне си спестяваш сваляне на кутията и ядовете,които въоще не са малко ...


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 29 Ное 2007, 17:51

Значи какво ми е казал най големия майстор на автоматични скорости в Пловдив при от ремонтирана скоросна кутия смяна на масло и филтър след 1500- 2000км. после вече 50 000км сега може да почнат коментари но това не е мое мнение а на Арменеца Хаги от Пловдив повечето колеги от форума го знаят пък и bmwfena кара с негова кутия да каже има ли проблем откакто съм му дал Бавареца. :D Тази тема маи е за важни :arrow: :?:А иначе колкото по честа смяна повече живот на кутията то е ясно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 20:38

Wenzy написа:
zvetiko написа:
_65536_kb_sec_ написа:и в крайна сметка дайте малко инфо
как да караме по дълго автоматика
на колко км да сменяме маслото и на колко км да сменяме дисковете?


Масло на 25К,масло+филтър на 75К-при този режим дисковете не ми бяха за смяна и на 900К. ;)

Ти си направо за вестниците и списанията с твоята кутия ;)
Значи с две думи по честа смяна на масло и филтър - по-малко,или в най-добрият случай никакви пари за ремонт
Като се замисля работата идва на кантар,но поне си спестяваш сваляне на кутията и ядовете,които въоще не са малко ...


Би трябва ло да кажеш кола-и двигателя не съм пипал :mhihi: :mhihi: :mhihi:
И двете съм им слагал минерален валволин,на двигателя+ слик 6000 ;)

Нещата не са на кантар-направи и три основни ремонта на по 300К за по 1000лв.,виж колко струва по-честата смяна на маслото-3,5 литра по 10лв. литъра ..... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2007, 19:02

Едно към гьотере точно толкова идва :lol:
500лв. за масло + слизането в канала + тва + онова ....
Иначе си прав - не е основен ремонт ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Ное 2007, 19:23

добре
последно питам
на колко км да се прави смяна на маслото на автомата ???
и на колко км се износват демпферните му дискове ???
кажете конкретно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 30 Ное 2007, 19:48

_65536_kb_sec_ написа:добре
последно питам
на колко км да се прави смяна на маслото на автомата ???
и на колко км се износват демпферните му дискове ???
кажете конкретно


Аз ти казах как се сменя според мен.Някои казват през 50К,в книгите за BMW пише през 80К.
Фрикционните дискове се сменят когато има нужда-при мен и на 900К не бяха за смяна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Ное 2007, 20:00

мерси цветико
ето това беше точен отговор
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook