325 тд проблем с ГНП-то
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
325 тд проблем с ГНП-то
Здравейте колеги имам проблем с ГНП-то,незнам как да регулирам главата ,лошото е че е автомат и много блъска или гасне
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
На око трудна работа
Имаш ли необходимото обурудване?
Да не би пистите вече да са тоталка и затова да ти прави тая магария.
Предполагам протоколните симптоми - мени оборотите и в по тежки стадии почва да гасне ,така ли е ?
Иначе във високите обороти как е има ли си мощност?
Иди да ти направят една диагностика и ако се окаже че са износени пистите и си за нова плочка се приготвяш за около 800лв.

Имаш ли необходимото обурудване?
Да не би пистите вече да са тоталка и затова да ти прави тая магария.
Предполагам протоколните симптоми - мени оборотите и в по тежки стадии почва да гасне ,така ли е ?
Иначе във високите обороти как е има ли си мощност?
Иди да ти направят една диагностика и ако се окаже че са износени пистите и си за нова плочка се приготвяш за около 800лв.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Имаше ли капсуловка на плочката?
Питам щото ако е нямало ,значи не си първия дето се опитва да закрепи положението с преместване.
Сега на колко са ти оборотите на място като си на "П" ?
Питам щото ако е нямало ,значи не си първия дето се опитва да закрепи положението с преместване.
Сега на колко са ти оборотите на място като си на "П" ?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми значи това е целиш, ръчкаш ако закрепиш караш малко така и това е ,ако не става зимаш нова и караш 400 000 - 500 000 без тоя проблем 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
По принцип е въпрос на центровка.
Когато се износят пистите,може да се промени центровката в минимални граници.
С промяната на центровката се измества и позицията в която "главата" чете от пистите.С промяна на центровката самата глава почва да чете на друго място където все още са здрави и затова това е временно решение,когато и на компромисното място се повредят пистите,вече няма здраво място на което да се премести и това е в общи линии.
При промяна на центровката се изменя количеството гориво което подава помпата и за това при промяна на положението на плочката сместа става или по бедна или по богата в резултат на което също се повишават или намаляват оборотите на място.
И понеже границите са доста тесни ,правлина центровка се постига само с необходимата апаратура.
Когато се износят пистите,може да се промени центровката в минимални граници.
С промяната на центровката се измества и позицията в която "главата" чете от пистите.С промяна на центровката самата глава почва да чете на друго място където все още са здрави и затова това е временно решение,когато и на компромисното място се повредят пистите,вече няма здраво място на което да се премести и това е в общи линии.
При промяна на центровката се изменя количеството гориво което подава помпата и за това при промяна на положението на плочката сместа става или по бедна или по богата в резултат на което също се повишават или намаляват оборотите на място.
И понеже границите са доста тесни ,правлина центровка се постига само с необходимата апаратура.

много леко разхлбваш болтовете на пло4ката и с леки по4уквания(при запален мотор),докато то хареса работата на мотора http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2bd358e02fmototraf написа:На високи обороти няма проблеми и няма проблем с мощността. След като преместих главата спря и гасненето, но не работи нормално мотора.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани