голям прблем с парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз спирам да пиша
Да не си обърнал некой маркуч...ма то нема как да стане освен ако не напраиш некоя българска сбиротайка
Ако решиш че искаш да ти се опраи колата пробвай да я обезвъздушиш, ако ли не карай си така и тя в един момент ще смени въздуха в охладителната течност с масло и тогава щеш не щеш ще трябва ад спреш да караш колата



Да не си обърнал некой маркуч...ма то нема как да стане освен ако не напраиш некоя българска сбиротайка

Ако решиш че искаш да ти се опраи колата пробвай да я обезвъздушиш, ако ли не карай си така и тя в един момент ще смени въздуха в охладителната течност с масло и тогава щеш не щеш ще трябва ад спреш да караш колата


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

може
това не се сетих че може да е а е логично радиаторчето да спира процеса аз сега сам го свалил и го кисна в калгонит за да се застраховам че може да има някакъв боклук но утре като го монтирам ще видя това .Аз знам че пропускам нещо но незнам какво .
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Turbo-Lag написа:Трудно
при Е30 всикчо е лесно

термустата го смених за 5 минути

на Е46-та за 30 минути

сега серизно някой да каже че съм ги забравил тез Е-трийски


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Turbo-Lag написа:развиваш винтчето над термостата и като се подмокри си готов
днес се чудих за чии са го сложили там а то за кво било

п.с. благодарско


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
Дилян Пенчев
да те питам гледам че си кадърен човек :-) аз имам следния проблем принципно маслото в колата ми е около минимума,радиатора ми тече та аз винаги си ходя с една туба вода и 1-2 л антифриз като карам колата..днеска забелязах че като запалих колата пушека които излиза е доста сив което ме навева на лоши мисли (сещаш се нали)..вапроса ми е възможно ли е това да е проблем с цилиндрите главите и тн..като работи се чува леко прескачане...как мога да локализирам с точност проблема ?
да те питам гледам че си кадърен човек :-) аз имам следния проблем принципно маслото в колата ми е около минимума,радиатора ми тече та аз винаги си ходя с една туба вода и 1-2 л антифриз като карам колата..днеска забелязах че като запалих колата пушека които излиза е доста сив което ме навева на лоши мисли (сещаш се нали)..вапроса ми е възможно ли е това да е проблем с цилиндрите главите и тн..като работи се чува леко прескачане...как мога да локализирам с точност проблема ?
е тоняма на къде
Аз докато не си пусна парното няма да мирясам ама явно ще трябва да се по изнервя .А що се отнася за обезвъздошаването казах че това беше второто за което се сетих но не е там причината и даже писах как реших проблема незнам дали някой се е сещал за тетка с кранче ,много добра работа върши поне за сега .
неможе
Не може да се фантазира за въпроса с изтичането на масло .Аз лично първо подозирам пробив но когато видиш маслото да излиза през аспоха тя работата е ясна .Трябва да се отвори и да се погледне двигателя .Аз съм по скоро спец по тенекиите от двигатели разбирам малко клокото за себе си така че не мога да дам професионален съвет
- NAVIGATOR_
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
Re: може
icho318 написа:това не се сетих че може да е а е логично радиаторчето да спира процеса аз сега сам го свалил и го кисна в калгонит за да се застраховам че може да има някакъв боклук но утре като го монтирам ще видя това .Аз знам че пропускам нещо но незнам какво .
Имай предвит че клапана е точно преди радиаторчето вътре до педалите и е отделно от самия радиатор така че го повери той е нормално отворен, само при крайно ляво положение на копчето на температурата (най-студено)трябва да затвори!
NAVIGATOR_


ок
да се надявам че утре като монтирам радиаторчето всичко ще е на ред аз имам и други коли но Е30 ската ми е първата и ми е слабост
- NAVIGATOR_
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
Re: ок
icho318 написа:аз имам и други коли но Е30 ската ми е първата и ми е слабост
Първата кола никога не е най-хубавата, но винаги е най-обичаната

NAVIGATOR_


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани