голям прблем с парното

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 24 Ное 2007, 22:29

Трудно :mhihi:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 24 Ное 2007, 22:31

Аз спирам да пиша :banghead: :banghead: :banghead:
Да не си обърнал некой маркуч...ма то нема как да стане освен ако не напраиш некоя българска сбиротайка :mhihi:

Ако решиш че искаш да ти се опраи колата пробвай да я обезвъздушиш, ако ли не карай си така и тя в един момент ще смени въздуха в охладителната течност с масло и тогава щеш не щеш ще трябва ад спреш да караш колата :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

може

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 22:32

това не се сетих че може да е а е логично радиаторчето да спира процеса аз сега сам го свалил и го кисна в калгонит за да се застраховам че може да има някакъв боклук но утре като го монтирам ще видя това .Аз знам че пропускам нещо но незнам какво .

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 24 Ное 2007, 22:33

Е. ти явно си майстУр, ще си я оправиш ;)
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 24 Ное 2007, 22:34

Turbo-Lag написа:Трудно :mhihi:

при Е30 всикчо е лесно :mhihi:
термустата го смених за 5 минути ;)
на Е46-та за 30 минути :uups:
сега серизно някой да каже че съм ги забравил тез Е-трийски :mhihi:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 24 Ное 2007, 22:35

развиваш винтчето над термостата и като се подмокри си готов :mhihi:
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 24 Ное 2007, 22:40

Turbo-Lag написа:развиваш винтчето над термостата и като се подмокри си готов :mhihi:

днес се чудих за чии са го сложили там а то за кво било :mhihi:
п.с. благодарско :bchug:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 24 Ное 2007, 22:40

Дилян Пенчев
да те питам гледам че си кадърен човек :-) аз имам следния проблем принципно маслото в колата ми е около минимума,радиатора ми тече та аз винаги си ходя с една туба вода и 1-2 л антифриз като карам колата..днеска забелязах че като запалих колата пушека които излиза е доста сив което ме навева на лоши мисли (сещаш се нали)..вапроса ми е възможно ли е това да е проблем с цилиндрите главите и тн..като работи се чува леко прескачане...как мога да локализирам с точност проблема ?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

е тоняма на къде

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 22:43

Аз докато не си пусна парното няма да мирясам ама явно ще трябва да се по изнервя .А що се отнася за обезвъздошаването казах че това беше второто за което се сетих но не е там причината и даже писах как реших проблема незнам дали някой се е сещал за тетка с кранче ,много добра работа върши поне за сега .

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

гарнитура

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 22:46

според мен имаш проблем с някоя гарнитура .

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

неможе

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 22:54

Не може да се фантазира за въпроса с изтичането на масло .Аз лично първо подозирам пробив но когато видиш маслото да излиза през аспоха тя работата е ясна .Трябва да се отвори и да се погледне двигателя .Аз съм по скоро спец по тенекиите от двигатели разбирам малко клокото за себе си така че не мога да дам професионален съвет

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна

Re: може

Мнение от NAVIGATOR_ » 24 Ное 2007, 22:59

icho318 написа:това не се сетих че може да е а е логично радиаторчето да спира процеса аз сега сам го свалил и го кисна в калгонит за да се застраховам че може да има някакъв боклук но утре като го монтирам ще видя това .Аз знам че пропускам нещо но незнам какво .

Имай предвит че клапана е точно преди радиаторчето вътре до педалите и е отделно от самия радиатор така че го повери той е нормално отворен, само при крайно ляво положение на копчето на температурата (най-студено)трябва да затвори!
NAVIGATOR_
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 23:09

аз съм свалил всичко от волана до спирачката и съединителя за да сваля радиатора но не обърнах внимание на клапана в какво положени е се намира

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.10.2006

ок

Мнение от icho318 » 24 Ное 2007, 23:13

да се надявам че утре като монтирам радиаторчето всичко ще е на ред аз имам и други коли но Е30 ската ми е първата и ми е слабост

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна

Re: ок

Мнение от NAVIGATOR_ » 24 Ное 2007, 23:24

icho318 написа:аз имам и други коли но Е30 ската ми е първата и ми е слабост

Първата кола никога не е най-хубавата, но винаги е най-обичаната :D
NAVIGATOR_
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook