Angel Eyes + Xenon = Проблем..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Angel Eyes + Xenon = Проблем..
Положението е следното:
Вчера бях в Бургас, оставих колата на човека да ми монтира нещата и проблемите са почнали още от там. Значи сложил е ксенона, сложил е очите, всичко е светнало, но след малко на единия фар очите изгаснали, след смяна на трансформаторчето пак светнали, но след туй другия фар останал без очи.. И така 2 изгорели трафа и сега само десния свети когато си иска, а левия изобщо неще (за очите говорим, иначе ксенона грешка няма) Аз забелязах 2-3 неща от вчера насам:
1-во: като се включи ксенона, сирената на алармата ми издава един пукащ звук, който не се чува на затворен капак, трябва да си близо до нея, за да го чуеш.. Преди малко един приятел ми каза, че това може да са някви паразитни токове, понеже ксенона работи под високо напрежение (23 киловолта)
2-ро: Часовника на борд-компа ми се занулява за втори път от вчера насам, нещо, което прави само когато се откачи акумулатора, а това не се е случвало скоро.
3-то: Има един зумер, който издава предупредителен звук, когато температурата на въздуха навън е 3 или по-малко градуси. Същия този сумер издава същия този звук вече 2 пъти при святкане на фаровете, а температурите са по-високи от 3 градуса.
Знам, че така както обяснявам едва ли ще се реши моя проблем, но знам също, че тука има хора, дето много разбират от тия неща и може да дадат някакви идеи, че да накарам тия ангели да светнат и да нямам грижи.. Все пак затуй дадох пари, за да светят
Вчера бях в Бургас, оставих колата на човека да ми монтира нещата и проблемите са почнали още от там. Значи сложил е ксенона, сложил е очите, всичко е светнало, но след малко на единия фар очите изгаснали, след смяна на трансформаторчето пак светнали, но след туй другия фар останал без очи.. И така 2 изгорели трафа и сега само десния свети когато си иска, а левия изобщо неще (за очите говорим, иначе ксенона грешка няма) Аз забелязах 2-3 неща от вчера насам:
1-во: като се включи ксенона, сирената на алармата ми издава един пукащ звук, който не се чува на затворен капак, трябва да си близо до нея, за да го чуеш.. Преди малко един приятел ми каза, че това може да са някви паразитни токове, понеже ксенона работи под високо напрежение (23 киловолта)
2-ро: Часовника на борд-компа ми се занулява за втори път от вчера насам, нещо, което прави само когато се откачи акумулатора, а това не се е случвало скоро.
3-то: Има един зумер, който издава предупредителен звук, когато температурата на въздуха навън е 3 или по-малко градуси. Същия този сумер издава същия този звук вече 2 пъти при святкане на фаровете, а температурите са по-високи от 3 градуса.
Знам, че така както обяснявам едва ли ще се реши моя проблем, но знам също, че тука има хора, дето много разбират от тия неща и може да дадат някакви идеи, че да накарам тия ангели да светнат и да нямам грижи.. Все пак затуй дадох пари, за да светят

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Предполагам, че е взел тока директно от плюса на акумулатора дето е изкаран при двигателя и затова така става с пищенето и другите работа... Аз като си слагах от онея мегафони (приспособленията за простотия) и взех ток от там и като отворя вратата примерно и писука леко сирената 


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
И аз така си го обяснявам...имам и аз такъв мегафон,но си го вързах както си трябва и нямам ядове...но като се замисля,след като се запали колата,ток не се дърпа от акомулатора,така че...смени жичкаджията на първо време 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Абе човека уж кадърен, само с електроники на БМВ се занимава, навигации и такива глупости, а и при него ме прати един БМВ сектант, тъй, че смятам си разбира от работата.. Както и да е де, от плюса дето е под капака ток не е вземал, кабели няма там нови.. А и що му е да взема ток оттам, след като до фара си има ток, той само трябва да премести кабелите от фара към баласта на ксенона и т.н. и т.н. ... А и с ксенона грижи нямам, като изключим пукането на сирената.. Алармаджията ми днес бил на прасе и неможа да ми обърне внимание
Зора е Ейнджъл айс-а, трябва да светне и да не прави магарии като гаснене, зануляване на часовника и пищене на зумера!

Зора е Ейнджъл айс-а, трябва да светне и да не прави магарии като гаснене, зануляване на часовника и пищене на зумера!
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Е то туй е ясно, въпроса е що на мен ми ги направи.. 

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
чувал съм че трябва да се внимава къде минават кабелите на ксенона. провери и това накрая ако друго не помогне 

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Тя алармата ми не е заводска, сирената й е до плюса под капака
Ама още ей ся отивам да затягам гайките, дано е от това, мерси за инфото, фантата е от мене

Ама още ей ся отивам да затягам гайките, дано е от това, мерси за инфото, фантата е от мене

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Ivo III написа:при мен .. единия .. си изгасва както му е кеф
ту ангелите, ту лупата ..
но е от буксата .. като размърдам и се оправя
развих я .. пръсках с контактен спрей ..
уж .. е по добрено да видим до кога
погледни и буксата
То чисто ново бе бате, да го пръскам с контактен спрей ако е дърто и клеясало, ама то новичко, на 2 дена

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Andronoff написа:Ivo III написа:при мен .. единия .. си изгасва както му е кеф
ту ангелите, ту лупата ..
но е от буксата .. като размърдам и се оправя
развих я .. пръсках с контактен спрей ..
уж .. е по добрено да видим до кога
погледни и буксата
То чисто ново бе бате, да го пръскам с контактен спрей ако е дърто и клеясало, ама то новичко, на 2 дена
цялата букса ли е сменена ?
и двете и части ли ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Aбе хора той ксенона си взема ток + и - от оригиналната крушка ,не виждам смисъл от нова инсталация освен ако не се слага и реле. Аз съм с два комплекта ксенон на късите и на халогените и нямам проблеми със зумера или алармата, а съм ги вързал както казах по-горе. И борда не ми се занулява също.
Само че и аз имам един проблем - откакто сложих втория комплект ксенон почна да ми дава борда че имам изгоряла крушка на късите. Мислихме го с един приятел как може да се реши проблема и стигнахме до извода да сложим мощни резистори (20w 0.01ohm), ама още не е пробвано. Някой има ли наблюдения как се решава този проблем - да излъжем борда
Само че и аз имам един проблем - откакто сложих втория комплект ксенон почна да ми дава борда че имам изгоряла крушка на късите. Мислихме го с един приятел как може да се реши проблема и стигнахме до извода да сложим мощни резистори (20w 0.01ohm), ама още не е пробвано. Някой има ли наблюдения как се решава този проблем - да излъжем борда

52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани