добър сервиз за стартера в софия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
ще купя четки и втулки и лагер, а ако е нещо по сериозно тогава ще купувамLe Transporteur написа:Посъветвах те като се свали и разгледа стартера, тогава да се пазарува, за да няма изненади.
Виждам че колегата tsb_bg ,дава подобно инфо , но все пак ти пускам моето, да не съм писал напразно.
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
от към купето към двигателя го свалях и зачистих. това беше първото нещо което направихTHEGOD написа:За проба може да се пусне един кабел 1квадрат(по възможност го пусни двоен) от минуса на акумулатора към някой болт от входящите колектори на двигателя.

- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Моят пък от рас някой път само прай "Жънннннннннннн Чат" после като върна контактния ключ и пробвам да запаля ..пали. Демек бендикса не го изхвърля нали? и проблема е в... ? ЗНачи още като го взех го правеше същото и същевременно се чуваше некво румолене а не щеш ли ...да бъде зацепен накриво...купола опираше някаде долу по двигателя или на друго не място не мога да се сетя точно каде би опирал ...
смъкнах го и един майстор го пробва отделно и работеше. Не ми правеше този проблем до преди ..скоро.. ся пак чатка но на 20 пътя да паля 2 пъти го прави. туй е 


<<<Fear of the Unknown>>>
a
Rudisan написа:може ли да се вземат само четките без държача. 148лв са заедно в камор
ако дърйателят е добре ама пък няма причина да е развален но първо провери като свалиш стартера дали четките могат да откачат от него или за заедно с държателя
Няма начин да няма начин
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: a
ще търся в събота някой майстор да го свалят да сменят четките и да си я взема колата, но ми трябват добриpinko_23 написа:Rudisan написа:може ли да се вземат само четките без държача. 148лв са заедно в камор
ако дърйателят е добре ама пък няма причина да е развален но първо провери като свалиш стартера дали четките могат да откачат от него или за заедно с държателя
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
a
даже е отвратително, зада свалят моят им отне около 1:30 ако не и повече вдигаха ми колата на хидравличен крик, с некви супер дълги инструменти бъркаха от средата на колата да достигнат до стартера скоростната кутия трябваше да се отвъртят всички болтове зада поддаде с около 3 сантиметра за да може да се бърка, трябваше тръбата за маслото да се маха е една щанга леко да попутваш двигателя за да излезне стартера и с 300 зора излиза трябва много да го въртиш щото шпилките са малко дълги, а после кото го слагаш го резни че да влезпо лесно.
Няма начин да няма начин
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: a
pinko_23 написа:даже е отвратително, зада свалят моят им отне около 1:30 ако не и повече вдигаха ми колата на хидравличен крик, с некви супер дълги инструменти бъркаха от средата на колата да достигнат до стартера скоростната кутия трябваше да се отвъртят всички болтове зада поддаде с около 3 сантиметра за да може да се бърка, трябваше тръбата за маслото да се маха е една щанга леко да попутваш двигателя за да излезне стартера и с 300 зора излиза трябва много да го въртиш щото шпилките са малко дълги, а после кото го слагаш го резни че да влезпо лесно.
Да, това е начина.
На второто ми сваляне 30 минути мисля, че ми стигнаха. Снаждам два къси и два дълги удължителя от гедоре и така тресчотката покрай скоростната кутия под наклон отива чак под катализатора, за да може да се върти. Не развивам болтове по скоростната кутия, но ползвам каре към което хващам камъка(еврейската звезда),това осигурява наклона на инструмента.Единият болт се вижда , а задният само с напипване, лявата ръка бара

Някой ако реши да опита сам, описанието е за М43 мотор, седан...
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: a
човече мисля че проблема ми е от тоците, направо ще се побъркам с тая кола, зареждам акумулатора сега, ако утре на студено запали значе не е от стартераpinko_23 написа:даже е отвратително, зада свалят моят им отне около 1:30 ако не и повече вдигаха ми колата на хидравличен крик, с некви супер дълги инструменти бъркаха от средата на колата да достигнат до стартера скоростната кутия трябваше да се отвъртят всички болтове зада поддаде с около 3 сантиметра за да може да се бърка, трябваше тръбата за маслото да се маха е една щанга леко да попутваш двигателя за да излезне стартера и с 300 зора излиза трябва много да го въртиш щото шпилките са малко дълги, а после кото го слагаш го резни че да влезпо лесно.
a
бате успех, ама при тази ситуация с зареждането е много възможно да е сваршил акумолаторът като застуде е той веднага си показва, аз моят го смених преди месец и сега нема никви грижи. я за всеки случай си провери и акумолаторът може пък да си е заминал вече.
Няма начин да няма начин
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: a
от някаде ми замасява, щото като се намокри нещо от долу ми намаля силата на фаровете и осветлението на таблото, а пък не прекъсва колата, разбрах че фаровете са вързани за маса към купето, може там да е слаба връзката и като наомкри да става това. акумулатора е новpinko_23 написа:бате успех, ама при тази ситуация с зареждането е много възможно да е сваршил акумолаторът като застуде е той веднага си показва, аз моят го смених преди месец и сега нема никви грижи. я за всеки случай си провери и акумолаторът може пък да си е заминал вече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани