Вече никога АБС

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

За или против АВС

да
106
80%
не
27
20%
 
Общо гласове : 133
кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Лапландия

Мнение от ge6pen4 » 22 Ное 2007, 21:04

Според мен тая система е измислена щото не могат да докарат хубаво феродо и да направят свестни спирачки ... на нашия форд ескорт от '84-та спирачките са пълен убиец ... няма такова спиране просто ... изправяш се на педала и спира кат планинско колело .. много е трудно да прохлъзга.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 22 Ное 2007, 21:08

Penchev:yes: Пак ви казвам,педала не риташе а при натискането се чу силен удар от предно десно колело и стана твърд като кур,нема натискане :mhihi: ge6pen4,за тебе бате се носят легенди ,че си учил Колин Макрий да кара. :mhihi: много си добър.А що се отнася за или против АВС може много да се спори и темата ще стане безмислена.Преди петнайсет години като ,че ли се сме карали коли с АВС :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Ное 2007, 21:18

GVT написа:...Пак ви казвам,педала не риташе а при натискането се чу силен удар от предно десно колело и стана твърд като кур,нема натискане ...


Просто кажи че нещо по ABS-а или датчиците ти е повредено.

При повреда в ABS-а колата си спира все едно че е без него (спирачното усилие не се променя а зависи само от натиска върху педала)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 22 Ное 2007, 21:33

tsb_bg написа:
GVT написа:...Пак ви казвам,педала не риташе а при натискането се чу силен удар от предно десно колело и стана твърд като кур,нема натискане ...


Просто кажи че нещо по ABS-а или датчиците ти е повредено.

При повреда в ABS-а колата си спира все едно че е без него (спирачното усилие не се променя а зависи само от натиска върху педала)
:yes: Браво ,откри проблема :mhihi: Ами ного ясно ,че нещо се прееба АВС,и вече е вънка от парцела защото ,първо не си струва да го оправям и второ не искам този номепр да ми го направи като карам с 150-160. :mhihi: Предпочитам да разчитам на себе си отколкото тъпата машина да ми дава наклон на к..а. :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 22 Ное 2007, 21:39

АБС-а иска нови гуми и спира повече от доволно ... ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 22 Ное 2007, 21:41

GVT написа:...

Защо ли си мисля,че със 150-160 няма да караш по мокра настилка...а там някакси абс си е нужен,защото при едно екстремно спиране от 160 до 60 без абс мога да ти гарантирам забиване в колата пред теб...ако знаеш как да го използваш,никога няма да го изключиш,повярвай ми ;)
Налагало ми се е 2-3 пъти рисково спиране от 160-180 до 60-80 и просто без абс с тази скорост 200% гумите ще завлачат на суха настилка и тогава ще си е*е мамата... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Ное 2007, 21:41

GVT написа:
tsb_bg написа:
GVT написа:...Пак ви казвам,педала не риташе а при натискането се чу силен удар от предно десно колело и стана твърд като кур,нема натискане ...


Просто кажи че нещо по ABS-а или датчиците ти е повредено.

При повреда в ABS-а колата си спира все едно че е без него (спирачното усилие не се променя а зависи само от натиска върху педала)
:yes: Браво ,откри проблема :mhihi: Ами ного ясно ,че нещо се прееба АВС,и вече е вънка от парцела защото ,първо не си струва да го оправям и второ не искам този номепр да ми го направи като карам с 150-160. :mhihi: Предпочитам да разчитам на себе си отколкото тъпата машина да ми дава наклон на к..а. :D


Само да те светна баце, че АБСа при скорост над 100 и под 5км не работи. А иначе единствената настилка на която работи той е перфектен , сравнително гладък асфалт, в супер сухо и топло време, инак, на павета, на лед, на пясък, на мокро и на сняг, сери се у него, говоря за АБС след 91г, преди това са си супер, навремето на едната е28ца зимата си я карах с летни търлъци широки 225 и без грам грайфер, на сняг, на лед, ковеше перфе, всичко на АБСа работеше. А са пролетта, на е32то чука ли чука АБСа като стар дядо дюшемето и не спира ами си продължава


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 22 Ное 2007, 21:42

sonny написа:Само да те светна баце, че АБСа при скорост над 100 и под 5км не работи.

Не съм съгласен за над 100-те ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Ное 2007, 21:45

GVT написа:...Браво ,откри проблема :mhihi: Ами ного ясно ,че нещо се прееба АВС ...


Проблема който открих е, че като се е "преебало" нещо не си могъл или не си имал време да реагираш, а си продължил да спираш както с ABS-а. това въобще не означава, че без ABS щеше да се справиш по-добре - даже съм убеден в противното.

ABS-a отдавна не е екстра и се монтира серийно на коли от далеч по-нисък клас, но щом на теб ти пречи го разкарай

Моето лично мнение е съвсем друго

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 22 Ное 2007, 21:48

sonny написа:
GVT написа:
tsb_bg написа:
GVT написа:...Пак ви казвам,педала не риташе а при натискането се чу силен удар от предно десно колело и стана твърд като кур,нема натискане ...


Просто кажи че нещо по ABS-а или датчиците ти е повредено.

При повреда в ABS-а колата си спира все едно че е без него (спирачното усилие не се променя а зависи само от натиска върху педала)
:yes: Браво ,откри проблема :mhihi: Ами ного ясно ,че нещо се прееба АВС,и вече е вънка от парцела защото ,първо не си струва да го оправям и второ не искам този номепр да ми го направи като карам с 150-160. :mhihi: Предпочитам да разчитам на себе си отколкото тъпата машина да ми дава наклон на к..а. :D


Само да те светна баце, че АБСа при скорост над 100 и под 5км не работи. А иначе единствената настилка на която работи той е перфектен , сравнително гладък асфалт, в супер сухо и топло време, инак, на павета, на лед, на пясък, на мокро и на сняг, сери се у него, говоря за АБС след 91г, преди това са си супер, навремето на едната е28ца зимата си я карах с летни търлъци широки 225 и без грам грайфер, на сняг, на лед, ковеше перфе, всичко на АБСа работеше. А са пролетта, на е32то чука ли чука АБСа като стар дядо дюшемето и не спира ами си продължава

Аааа става интересно.Ако sonny е прав,значи наистина не ми трябва.Не ,че ще има на мойта кола повече. :mhihi: :mhihi:
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 22 Ное 2007, 21:50

ge6pen4 написа:Според мен тая система е измислена щото не могат да докарат хубаво феродо и да направят свестни спирачки ... на нашия форд ескорт от '84-та спирачките са пълен убиец ... няма такова спиране просто ... изправяш се на педала и спира кат планинско колело .. много е трудно да прохлъзга.


:mhihi: :mhihi: :mhihi: то там зависи и от ъгъла на натискане и некви други шмекерии, абе заеби :mhihi: :mhihi: :mhihi:

по темата, мен пък абс-а мноо ме кефи, като ме засърбят петите и блъснем педала до доло и като почне да ме рита е много яко :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Сериозно, помага.. както каза някой, щом са го оставили, значи бачка ;)
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 22 Ное 2007, 21:59

tsb_bg написа:
GVT написа:...Браво ,откри проблема :mhihi: Ами ного ясно ,че нещо се прееба АВС ...


Проблема който открих е, че като се е "преебало" нещо не си могъл или не си имал време да реагираш, а си продължил да спираш както с ABS-а. това въобще не означава, че без ABS щеше да се справиш по-добре - даже съм убеден в противното.

Тц,спря с попоща на предната кола :mhihi: През цялото време педала бе натиснат ама ядец.И изобщо това не го приемам за екстра.Абе и никой не каза дали това се е случвало и при него и какъв беше тоя удар в гумата при натискане на педала..До сега не съм имал проблем с АВС ,но пак казвам,ако това се беше случило при по-висока скорост става лошо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Ное 2007, 22:13

за тези, които им "рита" педала при малък натиск и колата все едо си продължава
1. има една паста против залепяне на накладките (маже се от другата страна на феродото, към буталото (некой да не си намаже феродото :mhihi: ))
2. карате с много стари и твърди гуми (неподходящи за сезона)
комбинация от 1 и 2 = на шейна ;)
п.п. а ако си смените спирачната течност с дот 4 и се направи едно раздвижване, почистване и смазване на буталата и цилиндрите разликата ще е огромна ;)
и тогава ще ви хареса ABS-a ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 22 Ное 2007, 22:17

Момчета една от основните идеи на ABS е при натисната докрай спирачка колата да остава управляема. Това го знам от опит а не от книгите. Особено зимата ако нямаш ABS опитай да натиснеш спирачката и да завиеш :mhihi: не ставааа, а ако имаш ABS опитай пак и ще се удивиш на резултата: повярвай ми става. А и по това което описваш също като колегата по горе съдя, че имаш някаква повреда в датчиците. Просто съм карал доста коли с и без ABS и знам прекрасно как спира едната и как другата. Мисля че и други са на това мнение :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 22 Ное 2007, 22:27

GVT написа:... Само да те светна баце, че АБСа при скорост над 100 и под 5км не работи. А иначе единствената настилка на която работи той е перфектен , сравнително гладък асфалт, в супер сухо и топло време, инак, на павета, на лед, на пясък, на мокро и на сняг, сери се у него, говоря за АБС след 91г, преди това са си супер ...


Разбирам, че ти е криво от ситуацията и наистина съжалявам, но не прави такива генерални обобщения за нещо утвърдено и доказало ефекта си в практиката (по тая логика утре като не ти запали колата можеш да кажеш че инжекциона е пълна глупост и е по-добре да се върнем на дистрибутор с палец и чукче и наковалня)

Колкото до принципа на действие и ефективността май няма да си ти тоя дето ще ме светне :lol:

ABS-а най-общо казано контролира спирачното усилие на всяко колело, като предотвратява блокирането им.
При това се намалява спирачния път и се спомага за запазване на посоката на движение зададена от завъртането на управляващите колела (има едно малко изключение при суха равна настилка, където в зависимост от различни обстоятелства, като тегло на автомобила, натоварване на осите, скорост и др. спирачния път се запазва същия или незначително се увеличава с по-малко от 1 метър)
Според теб кога вероятността едно или повече колеа да блокират е по-голяма на "перфектен , сравнително гладък асфалт" или при "павета, на лед, на пясък, на мокро и на сняг"
Е кога според теб се проявяват по-добре приемуществата на ABS-a

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook