Стопове примигват
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
Стопове примигват
Колеги, значи стоя си една вечер и си чакам в колата на авариини и габарити, слизам докато чакам и гледам, както си мигат аварииките и стоповете примигват, единия по-слабо другия по-силно, като запаля, по-малко мигат стоповете, но пак си личи.
Нella са оригинални, не с крушката, а другите.
Ако някои знае от какво е това, нека пише. Благодаря!

Нella са оригинални, не с крушката, а другите.
Ако някои знае от какво е това, нека пише. Благодаря!

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
ами когато мигва мигача,габарита на стопа изведнъж започва да свети по-слабо,после нормално и така на всяко мигане на мигача...
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
И си с тези диодните на Хела, с които съм и аз?
Странно - при мен мъждукаха много дребно, рязко и слабо, но с
контактно спрейче май се оправиха. А тва с мигачите не съм го забелязал,
поне със сигурност не е много осезаемо, щото на колите с крушки на
габаритите отзад понякога се вижда отдалеч отслабването в момента,
в който светка мигача...
Бтв, имаш ли влага в габаритите (като отвориш корите от баажника)?
А да имаш изгорели или нагорели крушки и фасонки.
Щото при мен май тва беше проблема - влага през гадните смешни уплътнения.
Странно - при мен мъждукаха много дребно, рязко и слабо, но с
контактно спрейче май се оправиха. А тва с мигачите не съм го забелязал,
поне със сигурност не е много осезаемо, щото на колите с крушки на
габаритите отзад понякога се вижда отдалеч отслабването в момента,
в който светка мигача...
Бтв, имаш ли влага в габаритите (като отвориш корите от баажника)?
А да имаш изгорели или нагорели крушки и фасонки.
Щото при мен май тва беше проблема - влага през гадните смешни уплътнения.
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
моите са диодните оригинални,има малко влага в този които премигва повече.Казаха ми и друго ,че като изгорят диодите се сменя целия стоп,а междудругото ми се вижда и че не светят много силно...
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Да, и аз съм на мнение, че можеше по-силни да ги направят... Но не съм
ги сравнявал "едно до друго" с крушките, така че
Това с влагата ми се вижда като да е причината. Незнам кои какво е
казал зо това и дали производителя има отговор на въпроса:
- Защо на сменени уплътнения влиза вода, защо даже и като се залепят
със силикон пак влиза, и защо по дяволите единственото решение е
да се залепи гафер върху пластмасата на габаритите, който гафер се
вижда и е много ГРОЗНО?
Естествено - има вибрации, които може би са допринесли за прекъсването,
но според мен основната причина си остава ВОДАТА, която влиза през
фаровете в багажника и при по-стари и изгорели уплътнения се получават
локви в багажника. Горят крушки, може да стане късо и т.н.
Гледам доста от колегите с бели стопове Хела са с изпотени, замърсени,
мътни и гадни пластмаси на габаритите.
ебаси.
П.С. А това, че трябва да се сменят целите... Нямам думи. Според
гореописаното на всеки става ясно, че е въпрос на време да изгорят
поради наводнение тези иначе "вечни" светлинни източници.
ги сравнявал "едно до друго" с крушките, така че

Това с влагата ми се вижда като да е причината. Незнам кои какво е
казал зо това и дали производителя има отговор на въпроса:
- Защо на сменени уплътнения влиза вода, защо даже и като се залепят
със силикон пак влиза, и защо по дяволите единственото решение е
да се залепи гафер върху пластмасата на габаритите, който гафер се
вижда и е много ГРОЗНО?

Естествено - има вибрации, които може би са допринесли за прекъсването,
но според мен основната причина си остава ВОДАТА, която влиза през
фаровете в багажника и при по-стари и изгорели уплътнения се получават
локви в багажника. Горят крушки, може да стане късо и т.н.
Гледам доста от колегите с бели стопове Хела са с изпотени, замърсени,
мътни и гадни пластмаси на габаритите.
ебаси.
П.С. А това, че трябва да се сменят целите... Нямам думи. Според
гореописаното на всеки става ясно, че е въпрос на време да изгорят
поради наводнение тези иначе "вечни" светлинни източници.
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Стопове примигват
toni2222 написа:...колата на авариини и габарит, слизам докато чакам и гледам както си мигат аварииките и стоповете примигват, единия по-слабо другия по-силно,като запаля ,по малко мигат стоповете ,но пак си личи![]()
Слаб акумулатор! 100%

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Всъщност, както се оказа имам голяям проблем с акумулатора, така че е
напълно възможно да е и от това, но както казах по-горе, след пръскане
с контактен спрей се подобриха нещата.
След като препрочетох, че след запалване по-малко мигат по-вероятно е
да е точно акумулатора - доскоро нямах представа колко е важен, за Е39
се оказа че си ни трябва един 100 ампрчаса акумулатор.
Сега тука говорим за габарита отзад, който премигва, а не за стоп-светлините
на спирачките. Предполагам, че имаш предвид същото.
напълно възможно да е и от това, но както казах по-горе, след пръскане
с контактен спрей се подобриха нещата.
След като препрочетох, че след запалване по-малко мигат по-вероятно е
да е точно акумулатора - доскоро нямах представа колко е важен, за Е39
се оказа че си ни трябва един 100 ампрчаса акумулатор.
///sasho написа:И при мен премигват стоповете като загася фаровете.
Сега тука говорим за габарита отзад, който премигва, а не за стоп-светлините
на спирачките. Предполагам, че имаш предвид същото.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Акумулатора е доста вероятна причина, но други причини за този ефект са несъответстве в мощността на консуматорите (крушки или каквото е там друго) с предвидените от производителя - променя се общото съпротивление на вригата; лош контакт на букси или други свръзки, окъсяване по веригата (обикновенно в релетата преди да изгорят тотално, а не рядко и от протрити кабели или такива с "изгоряла" изиолация). Най-вероятно при монтаж поради някява причина, са объркани места на кабели.
- toni2222
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 29.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46Ci
акомулатора е чисто нов,75 амперчаса,както го дават от бмв.А и само единия габарит примигва,другия не
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Абе колега, как чак сега се сещам:
А като светят само габаритите, без мигачи, стопове и т.н. премигват ли?
А като светят само габаритите, без мигачи, стопове и т.н. премигват ли?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани