Имам 2 въпроса, специалистите да помогнат ако може :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Недей ми разваля бизнеса, Владо! Давам и гаранция! Ако изскочи дефект при нормална експлоатация аз поемем ремонта в рамките на половин година!
Lunaticc 1 написа:само да допълня нищо лично към никои
караите си ги тия Е 46 за по 8500лв аз поне съм прос ше си карам Е 36 за по 15 000 лв, лично мое мнение
Не бе пич,мисълта ми е ,че цената не определя качеството. 46-цата като мине през бокса не мойш я позна

Забравих да вметна,че такива като нас които хвърлят по маса пари за колите си,нема избиване па ако ще и повече от перфектна да е.Я му кажи на некой ,че примерно М бронята си я плятил 500-600 лева,или подлакътник 200-250 волани молани,дискове спирачни апарати,джанти,гуми и т.н.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
ДЗВЕР, намери ми прилично купе за под 8000лв с М42 и признавам че съм се преебал. И аз си мислех като тебе и се изтерикатих и го купих за 4500лв да ама не 

- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Тия Горубленски цени можем да си ги обсъждаме колкото искаме,а също и така и цените и mobile.de и цените... ама ако ще говорим за КОЛИ да ми кажете влизали ли сте в напр.318is 98 или 320 98г. за по 7000хил./ със СИЧКИ екстри ,че да ги покарате/ама не напред 100м.и толкова назад или наблизо в пресечката и обратно/ и после да говорим има или няма закакво да се хванеш.
В България за търговия се внасят коли "only export" т.е.проблемни неотговарящи на необходимите техн.изисквания/не,че там са толкова високи/,просто е дошло време да се сменят един куп неща и изилиза по-ефтино човек да ги маха.
Преди месец бях в Германия и и видях на живо какво се купува за търговия - от това което се "изхвърля" ,подбират най-големия боклук,че да може да носи горница ,а пък ако е чукнато там или ожулено тук още по-добре!После ги качват на автовоз,хем по-евтино/лошо няма/,хем да не вземат да дадат богу дух още по пътя.Тук следват козметични операции на това,което се вижда/за другото ти го отнасяш после/,при регистрацията ги подмладяват с 1 или 2г. и опаааа.... Е36 96-97г - 5500-6500лв. и.. честито на печелившия !!!
В България за търговия се внасят коли "only export" т.е.проблемни неотговарящи на необходимите техн.изисквания/не,че там са толкова високи/,просто е дошло време да се сменят един куп неща и изилиза по-ефтино човек да ги маха.
Преди месец бях в Германия и и видях на живо какво се купува за търговия - от това което се "изхвърля" ,подбират най-големия боклук,че да може да носи горница ,а пък ако е чукнато там или ожулено тук още по-добре!После ги качват на автовоз,хем по-евтино/лошо няма/,хем да не вземат да дадат богу дух още по пътя.Тук следват козметични операции на това,което се вижда/за другото ти го отнасяш после/,при регистрацията ги подмладяват с 1 или 2г. и опаааа.... Е36 96-97г - 5500-6500лв. и.. честито на печелившия !!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Колага GVT,аз голем болен мозак сопред теб 3600еуро и 1500лв докарване с парите за момчето!Имаше една друга тема такава дето спорихме с Дзвер!Ти си купи от тия надутите ама ше си дежурен вав форума и при маистора,пак аз болния мозак ше си карам и ше си свиркам!




Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Nukem написа:Колага GVT,аз голем болен мозак сопред теб 3600еуро и 1500лв докарване с парите за момчето!Имаше една друга тема такава дето спорихме с Дзвер!Ти си купи от тия надутите ама ше си дежурен вав форума и при маистора,пак аз болния мозак ше си карам и ше си свиркам!![]()
![]()
Свиркай си приятелю. Аз пък откак я взех моята нещастна, разбита барака прайм по близо 2к километра на месец средно, като повечето е градско.
Много е зле, не върви, ау.
"Гаражните" кочини, дето ги вземат на кредит и после се опитват да ги карат без бензин по 100, до 12о км на месец, предимно по писти, у тех е истината! М броня, М светофар. Че то иначе кола ли е?
Ще кажа само следното:
Абсолютно съм убеден, че колата, дето сте я купили от Германия и то вероятно не лично вие, дето е била видяна платена и взета, щото автовозът има 5 минути престой и се мъчи да прави пари, та тази кола е много по - сигурна и по - да й се довериш от моята. А как иначе? Моята преди да я купя престоя два дни в три различни сервиза на проверки и напрай няко километърче. Другата, дето е непокътната и вдигната направо от пътната помощ е Колата, даже с две големи К.
И освен това там в Германия не лъжат. Освен това аз съм чувал, че в Германия и мъжете раждат, и се очакваше с влизането в ЕС и при нас да стане възможно. Но не стана, защото там е ГЕРМАНИЯ все пак. Там собственикът иска да се освободи от колата си само ако е:
- пИрфекта
- Напълно обслужена
- без забележки
- уникална
- на малко километри, реални естествено
- със всички екстри, всичките работещи
А грубата селска истина е, и ще ти я кажа като човек, който има доста близък допир с тези взаимоотношения, че когато искаме да "закърпим" нещо, да върнем километраж ил ида хакнем показания, найш кво прайм?
Пращаме писмо на немските сервизи, приятелю. От тях се УЧИМ да ЛЪЖЕМ и КРАДЕМ.
Но щом смятате, че джамбазите непременно купуват коли, които не стават за нищо и които се събират с лопатка, проблемът си е ваш. Да, и при тях се оказват нерешими проблеми и ги замазват. Въпросът е да ги откриеш.
Тук можеш да си го позволиш, в Германия не можеш. Там е разликата.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Аиде ве дзвер не се пали,нали се разбрахме че е готина твоята колица и снимки качи даже!
А за сведение колата я купи мой приятел и я докара той на собствен ход 2000км за 11 часа като е седяла 7 месеца преди това в гаража на човечеца,аз говорих лично с германеца в такова забутано село беше човечеца,душица за 100 еуро капаро даде ключовете и документите на колата!Просто там са си свясни хората!А тука секи втори големия играч!
А за сведение колата я купи мой приятел и я докара той на собствен ход 2000км за 11 часа като е седяла 7 месеца преди това в гаража на човечеца,аз говорих лично с германеца в такова забутано село беше човечеца,душица за 100 еуро капаро даде ключовете и документите на колата!Просто там са си свясни хората!А тука секи втори големия играч!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Не се паля, но и от германия и от българия рискът да вземеш избушена кошница е един и същ. Нюансите са в частните случаи.
Джамбазите търсят надценка, но търсят и кола, която да могат да оправят и продадат, не търсят кола, минавана на банциг. В общият случай те не се занимават с коли с твърде сериозни проблеми, изискващи подробна диагностика и план за ремонта, дето я стане, я не.
Имат си канали, хора, които следят за прилични оферти, минават, купуват и готово. Човек, те вкарват стотици хиляди коли. Какъв мислиш е капацитета на гаражните им сервизчета? 500 коли тоталки на ден за сервиз, излизащи в превъзходно видимо състояние на изхода?
Въпросът е да си я провериш добре. Дали от германец или китаец. Като е Германец не значи, че трябва да му хвърлиш парите на версия. Ако можеш да си я тестваш в Германия, ок. Ако не, по - добре си я вземи оттук. Колкото и кошници да има, имаш избор, ще вземеш кола, имаща прилично представяне ще я закараш на сервиза!
Джамбазите търсят надценка, но търсят и кола, която да могат да оправят и продадат, не търсят кола, минавана на банциг. В общият случай те не се занимават с коли с твърде сериозни проблеми, изискващи подробна диагностика и план за ремонта, дето я стане, я не.
Имат си канали, хора, които следят за прилични оферти, минават, купуват и готово. Човек, те вкарват стотици хиляди коли. Какъв мислиш е капацитета на гаражните им сервизчета? 500 коли тоталки на ден за сервиз, излизащи в превъзходно видимо състояние на изхода?
Въпросът е да си я провериш добре. Дали от германец или китаец. Като е Германец не значи, че трябва да му хвърлиш парите на версия. Ако можеш да си я тестваш в Германия, ок. Ако не, по - добре си я вземи оттук. Колкото и кошници да има, имаш избор, ще вземеш кола, имаща прилично представяне ще я закараш на сервиза!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Мене ме преебаха с 320-ми Врачанските джамбази,а тази приятелчето я кара 1 седмица в германия преди да я платим!
А за това че копуват от там боклуци и тук ги оппавят си е истина,но си печелят хората по 2-2500 на кола,тази цифра е от мои приятел вчера точно продаде един нисан!Та сам се замислил бачкам като инженер си скасвам газа за 1000лв,а моите приятели лежи си вкара две коли продаде ги 3-4000 на месец в джоба а ти бегаш по командировки,подписваш се отговорности защо?????
А за това че копуват от там боклуци и тук ги оппавят си е истина,но си печелят хората по 2-2500 на кола,тази цифра е от мои приятел вчера точно продаде един нисан!Та сам се замислил бачкам като инженер си скасвам газа за 1000лв,а моите приятели лежи си вкара две коли продаде ги 3-4000 на месец в джоба а ти бегаш по командировки,подписваш се отговорности защо?????
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bate raiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: София
Nukem каза:
"Та сам се замислил бачкам като инженер си скасвам газа за 1000лв,а моите приятели лежи...."
Диалектика, колега...за съжаление цялата ценностна система у нас е твърде объркана, но това е съвсем друга тема. "Дзвер" е прав, че в крайна сметка рискът е почти еднакъв да се набуташ с проблемна кола, особено като ми разправят представители на кои народности са поели 90% от бизнеса в Германия...
А и в крайна сметка рискът винаги съществува - можете да обиколите най-реномираните сервизи в страната, всички да кажат - О.К., грабвай колата и след месец да стане някой безумен проблем.....Баровеца взе нов Патфайъндър, да не ви казвам, че всеки месец е в сервиза.....Това е необятна тема...Поздрави!!!
"Та сам се замислил бачкам като инженер си скасвам газа за 1000лв,а моите приятели лежи...."
Диалектика, колега...за съжаление цялата ценностна система у нас е твърде объркана, но това е съвсем друга тема. "Дзвер" е прав, че в крайна сметка рискът е почти еднакъв да се набуташ с проблемна кола, особено като ми разправят представители на кои народности са поели 90% от бизнеса в Германия...
А и в крайна сметка рискът винаги съществува - можете да обиколите най-реномираните сервизи в страната, всички да кажат - О.К., грабвай колата и след месец да стане някой безумен проблем.....Баровеца взе нов Патфайъндър, да не ви казвам, че всеки месец е в сервиза.....Това е необятна тема...Поздрави!!!
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Re: Имам 2 въпроса, специалистите да помогнат ако може :)
gothic_fan написа:...
Пич скоро в този форум се продаваше една 318ис 4врати за 2000 и нещо лева .. колата имаше лош външен вид .. кофти боя .. очукана .. жулена ... сигурно жена я е карала.Пишеше, че иначе била в перфектно техническо състояние ... вида си беше зле ... ама от 2000 до 7000лв ще си направил и вид и основен ремонт и ревизия на окачването ... та даже може да ти останат и парички за някоя екстра.Иначе в Дупница бях миналата събота ... мнооо бараки имаше там, но едно БМВце ми се стори с приличен вид и цена ..95година купе 318ис за 4500 на първо четене....
На твое място бих заложил на най-евтиното на което попадна ... нещо дори под 3000лв ... поне няма да съжаляваш като излезе проблем ... с оставащите 4000бона няма какво да те изненада. Читава Е36 318ис 10бона ... аре нема нужда ... не, че нещо ама за 10 бона има Е39ки 520 ... за 11000 има Ауди А6ци 1.8Т ... е разбирам сектантсвото е голямо ... ама пазара е такъв ... хубавото е, че може би Е36ците горе долу стигнаха прага си на обезценяване.Мой познат си взе лятото от Германия Е36ца 318ис купе с пълен М-пакет с джантаци и яко аудио в колата за 2700 евро....
Разбирам, че много хора с Е36 им е кофти, че Е36ците се обезцениха доста ... ама така е с всичко... вземете един авто оказион от 2002-2003та и вижте за какво става въпрос ... Е39ки 520 по 25 бона са били ... А6ци 2.5ТДИ по 30000лв.... А4ки по 17-18000 ... сега са по 7-8.
Re: Имам 2 въпроса, специалистите да помогнат ако може :)
MaXo написа:...
има два подхода ... парите са същите
даваш малко пари и гарантирано обличаш гащеризона

или давате повече пари в началото и по малко в последствие
има фенове и на двата подхода
особено когато става дума за БМВ ..
кола реликва, кола за хоби, за удоволствие, за кеф
дори самия ремонт за някои е .. супер прекарано време !!!
те не ремонтират каручката си .. те общуват с нея !!!
въпроса е .. от коя категория си
аз не сам от тези които искат да служат на вещите си
.. полагам грижи .. но основно експлоатирам беззалостно (оръжия, коли, жени, вещи ..

но има не малко фенове със свободно време които предпочитат другия подход
важното в случая .. е покупката да носи НАСЛАДА на ДУШАТА
нали ?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Еее не се палете бе,не искам да обиждам никой.Да не мислите ,че аз давам по малко пари от вас по колата
или ,че съм по голям тарикат.Тоя пример който го дадох е да покажа ,че цените на е46 падат постоянно а това значи и за е36.Колкото и да не ни изнася с всеки ден цените на нашите коли отива надолу.На купувача го боли к..а че сме хвърлили маса пари по колата за глезотийки.На предишната кола на един кретен като му казах ,че джантите и гумите ми са 1500 лева ме гледаше ей така
да не говорим за окачване музики и т.н.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани