Пак за температурата ама...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна

Пак за температурата ама...

Мнение от NAVIGATOR_ » 19 Ное 2007, 18:16

Много теми и мнения изчетох по този въпрос ама не намерих точно същия проблем. Та за това се хващам с нова тема, дано не ми се скарат нещо модераторите.
Ето и проблема: Колата е 318i с мотор М40 с ГАЗ, стрелката на температурата не се качва повече от първата чертичка след синия сектор(ама никога), само веднъж по магистралата с постоянна скорост от 180 км/ч успя да стигне на 2 мм преди средата. Температурата на антифриза не съм я мерил с труг уред ама ми се струва че датчика отчита правилно. Четох много по въпроса за термостатa кога отварял, кога не едни, казват 88 градуса други 82, някъде четох май и за повисоки стойности и т.н. Перката с виското е нова работи нормало според мен. Парно имам веднага след като стрелката мръдне малко от първата чертичка.
Ето и въпросите: :help:
1. На колко градуса трябва да отваря термостата за този мотор?
2. Когато стрелката е в средата, това колко градуса са на охладителната течност?
3. Имам странното чувство че и разхода и е доста сериозен 17л/100км ГАЗ градско каране при положение че повече от 4000rpm/min нарочно не съм вдигал и имали връзка едното с другото?
4. Ако проблема е някъде по електрониката(за разхода) къде във Варна мога да я закача на Стенд?
NAVIGATOR_
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 19 Ное 2007, 18:30

термостата ти е постоянно отворен така колата ти е постоянно студена и следователно не може да докара работна температура и следователно дава преразход на гориво!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Ное 2007, 18:46

термостата на м40 е на 88градуса
по средата темп трябва да е 88-92гр
ако наистина т-та е блокирал отворен(както предположи карадимов)трябва доста бавно да загрява
и за варна търси -краси...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 20 Ное 2007, 0:33

така и така има отворена тема какви пари са за м20б20 термостатите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 20 Ное 2007, 10:09

има вариант да ти е блокирало виското на постоянно зацепило!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 20 Ное 2007, 10:16

Аз съм със същия мотор със същия проблем. Ако откриеш решение напиши моля. Аз сега отивам при Явор да видим той какво ще каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 20 Ное 2007, 10:21

Термостат баце. По каталог ти го дават 88 но мисля че трябва да сложиш на 83. И аз имах същия проблем но съм с М10 и след дълго търсене най-накрая си намерих на Waler на 80 и работи безупречно.
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 20 Ное 2007, 11:05

а може и да не е термостата, а датчика за температурата да не отчита вярно.аз така смених термостата а проблема остана и се оказа че е датчика за температурата.иначе нов термостат - 20 лв., а датчика- 10-20 лв.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook