ксенон??????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Аз съм с ксенон от колегата с комерсиалната обява, защото искам гаранция и спокойствие но не искам да му правя излишна реклама сега.
Аз карам вече 3 месеца с него и нямам проблеми засега -наистина има огромна разлика спрямо обикновените крушки. Вярно, китайски е, но вече виждам.
Само да спомена от личен опит, че светлината се получава в комбинация с рефлекторите
. Ако те са скапани - ксенон е безсмислено. Аз бих сравнявал различни коли за един и същи кит ксенон, но със сменени нови рефлектори - рефлекторите се замърсяват и потъмняват с годините.
И сега да ми е бих избрал 5000к

Аз карам вече 3 месеца с него и нямам проблеми засега -наистина има огромна разлика спрямо обикновените крушки. Вярно, китайски е, но вече виждам.
Само да спомена от личен опит, че светлината се получава в комбинация с рефлекторите

И сега да ми е бих избрал 5000к

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Ксенона без лупи става, но не е препоръчително. Аз сложих крушки с баласти на халогените долуи имам чувството, че светят дори по-малко от оригиналните
Иначе корейските ксенони са желязни! Моите са DEPO, сглобявани са в Кореа, много съм доволен. От китайски нямам впечатления.
П.П. Колеги, мислете после и за дълги...
И в този ред на мисли...някой случайно да знае до колко W е релето и дали ще има проблем ако се сложат примерно 100W крушки (дали ще нагрява във фасунката; как ще се отрази на рефлектора и т.н.)

П.П. Колеги, мислете после и за дълги...


Realize..
Real eyes..
Real lies..
Е-46 релета за фаровете няма колега.
Премигването на фаровете или неразпознаването на ксеноновата система като обикновенна лампа се оправя след програмирането на лайт-модула в оторизиран сервиз.
Относно китайския или корейския ксенон разлика в светенето няма.Разликата идва в това какъв цвят ще ти предпоръчат монтажниците.Аз съм монтирал поне стотина комплекта от какви ли не производители и мога да се изкажа: ако искате да виждате не слагайте повече от 6000К.Наи-добре ще виждате на 4300К до 5000К.Повечето хора си мислят че високата цифра е знак на добра видимост, но не е така а точно обратното.
Относно лупите визията на ксенона през лупата добива много по-добър вид но това не значи че е задължително оригиналните ксенони да са с лупа(макар че при BMW е така).
При Е-46 колкото и да са ти добри рефлекторите и стъклата в краищата винаги светлината си остава на петна.Сложиш ли ксенона петната стават още по-силно изразени.
Що се отнася до мен аз лично карам без ксенон и ако слагам това ще са само оригинални фарове.
Един мой познат казва"ЕВТИН САЛАМ-ХУБАВ НЯМА"
Премигването на фаровете или неразпознаването на ксеноновата система като обикновенна лампа се оправя след програмирането на лайт-модула в оторизиран сервиз.
Относно китайския или корейския ксенон разлика в светенето няма.Разликата идва в това какъв цвят ще ти предпоръчат монтажниците.Аз съм монтирал поне стотина комплекта от какви ли не производители и мога да се изкажа: ако искате да виждате не слагайте повече от 6000К.Наи-добре ще виждате на 4300К до 5000К.Повечето хора си мислят че високата цифра е знак на добра видимост, но не е така а точно обратното.
Относно лупите визията на ксенона през лупата добива много по-добър вид но това не значи че е задължително оригиналните ксенони да са с лупа(макар че при BMW е така).
При Е-46 колкото и да са ти добри рефлекторите и стъклата в краищата винаги светлината си остава на петна.Сложиш ли ксенона петната стават още по-силно изразени.
Що се отнася до мен аз лично карам без ксенон и ако слагам това ще са само оригинални фарове.
Един мой познат казва"ЕВТИН САЛАМ-ХУБАВ НЯМА"
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
suren написа:Премигването на фаровете или неразпознаването на ксеноновата система като обикновенна лампа се оправя след програмирането на лайт-модула в оторизиран сервиз.
Това не е точно така


П.П. Нищо не каза за 100W крушки... Проблем ли ще е?

Realize..
Real eyes..
Real lies..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
да, определено не от модула проблема.. Оправи се с директен плюс през реле ... Странното е , че с един от корейските не правеше този проблем, а с други 2 го направи, както и 3 различни китайски баласта дадоха този проблем ... Въобще не купувайте за е46 ксенони без монтаж , това е моя съвет
относно светлината - евтиния салам свети по-добре от оригиналната крушка в пъти та явно е хубав
сега остана дългите и халогените да направя за пълното густо 

относно светлината - евтиния салам свети по-добре от оригиналната крушка в пъти та явно е хубав




- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
За дълги пак ли ксенон ще слагаш? Ако да, как мислиш да решиш проблема с пресветването?
П.П. Шпек Леки for you?

П.П. Шпек Леки for you?




Realize..
Real eyes..
Real lies..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
не знам още, но има варианти явно
сега приоритет са халогените , най-добрата идея ми дойде вчера - тъй като останаха свободни захранванията за оригиналните крушки на фаровете , директно ще ги удължа и с тях ще захраня халогените. Така решавам и проблема с лайт модула и липсата на копче за халогени ... просто като пускам фаровете ще имам и халогени
Ся ще ревенете , че било незаконно и тн, ама нямам избор - ще се правя на ударен - ето няма копче , не знам как се спират и така
Освен това в закона за ДП има доста вратички като - липса на маркировка, замърсен път и тн родни проблеми които скоро няма да изчезнат

сега приоритет са халогените , най-добрата идея ми дойде вчера - тъй като останаха свободни захранванията за оригиналните крушки на фаровете , директно ще ги удължа и с тях ще захраня халогените. Така решавам и проблема с лайт модула и липсата на копче за халогени ... просто като пускам фаровете ще имам и халогени

Ся ще ревенете , че било незаконно и тн, ама нямам избор - ще се правя на ударен - ето няма копче , не знам как се спират и така




- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Да, това е хитър вариант. Пиши ако имаш развитие за тези фарове. Аз временно мисля да взема някаква халогенна крушка, наподобяваща ксенонова да изкарам зимата, че жълтото направо ми бърка в здравето, пък по-натам ще му мисля 


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
© написа:виждам, че добре се развиват нещата![]()
фарове и халогени от едно копче? така ли ще стане?
най-чисто и безпроблемно става така , пък борбата със закона ще видим как ще се развие


- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
V-max написа:да, определено не от модула проблема.. Оправи се с директен плюс през реле ... Странното е , че с един от корейските не правеше този проблем, а с други 2 го направи, както и 3 различни китайски баласта дадоха този проблем ... Въобще не купувайте за е46 ксенони без монтаж , това е моя съвет
Зависи от баласта има такъв който е с вграден вътре "Warning canceller", и от тав компа на колата си мисли,че е с 55W крушка.Ако го няма вграден можеш спокойно да си го поръчаш и стой яко два баласта един зад друг и на който си го монтирал се кефи на макс.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани