Как да направим от 1.8 карбуратор на 1.8 инжвкцион
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			23 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Zik написа:Ми аз лично съм имал М10 В18 с ел.инжекцион. Нямам снимки на маторя да ти покажа. Колекторите мисля че стават на всички защото не мисля че за всяка горивоподаваща система да са променяли главите на М10. Има разлика в клапаните. Карбураторните глави са с по малки клапани, а главите с инжекцион(било той механичен или ел.) са с по-големи клапани(в диаметър)
и за клапаните не е сигурно
имах карбураторно и беше с големите клапани
- krika
 - ...и то хидравличен :)
 - 
				
			 - Мнения: 3314
 - Регистриран на: 1.12.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: джата
 - Мечтае да кара: на Ринга
 - Детайли за колата: Двете 2и2ки
 
Смукателните трябва да стават. А клапаните при карбовете са по-малки и това е факт. Само на някои от старите М10ки с карб примерно при 2002ките най-вече TI модела, за е21 не съм сигурен, са с клапани големи колкото на инжектиранитеAleks написа:Zik написа:Ми аз лично съм имал М10 В18 с ел.инжекцион. Нямам снимки на маторя да ти покажа. Колекторите мисля че стават на всички защото не мисля че за всяка горивоподаваща система да са променяли главите на М10. Има разлика в клапаните. Карбураторните глави са с по малки клапани, а главите с инжекцион(било той механичен или ел.) са с по-големи клапани(в диаметър)
и за клапаните не е сигурно![]()
имах карбураторно и беше с големите клапани
Последна промяна krika на 15 Ное 2007, 15:29, променена общо 1 път
					
				
			Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		преди една седмица горе долу правих тази процедура,та да разкажа!
1.главата както повечето колеги са писали е различна от тази на карба
2. трябват ти палния инжекцион с дебитомер,помпа,филтри и т.н.
3. малки почти незначителни доработки(пускане на инсталация до бензиновата помпа и евентуално слагане на ламда сондата, свързване на кабелите от инжекцията към кабелите на колата,тръба за обратния бенз)
4 и най-важното някой,който знае какво прави-Аз съм изключително благодарен на Любака и Роската от Пловдив( за тези които ги познават)!
			
		1.главата както повечето колеги са писали е различна от тази на карба
2. трябват ти палния инжекцион с дебитомер,помпа,филтри и т.н.
3. малки почти незначителни доработки(пускане на инсталация до бензиновата помпа и евентуално слагане на ламда сондата, свързване на кабелите от инжекцията към кабелите на колата,тръба за обратния бенз)
4 и най-важното някой,който знае какво прави-Аз съм изключително благодарен на Любака и Роската от Пловдив( за тези които ги познават)!
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
... За тия пари даваш още малко отгоре и получаваш комплект ИС-ков мотор (Примерно) и си имаш 136 сигурни коня и си влиза като у дома си и нямаш разправии....
Ама това си е лично мнение.
			Ама това си е лично мнение.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
по-добре 6так 
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
			23 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани