и аз за ангелските очички

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Мнение от Dido_stz » 05 Ное 2007, 17:01

силикон баце циликон :mhihi:
а и не се притеснявай тия очички дето ги слагаме ние през деня нещо ги мързи да светят. На моите им сложих фолио отзад и през деня много ясно си личи че имам очички ама не светят. Тия дето са CCFL рингчета те светят през деня
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: В.Търново

Мнение от AHreJIoB » 05 Ное 2007, 18:00

благодаря на колегата Dido_stz за изчерпателния отговор :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 05 Ное 2007, 18:12

в краина сметка може и такива да сложа
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 06 Ное 2007, 0:44

да добавя малко инфо за фаровете .
1.На BOSH вътрешните стъкла са от пластмаса и са захванати с щипки.Несе махат от тялото само се вкарват ринговете вътре .Залепвам ги с пистолетче за топъл силикон(по лесно се маха ако промените мнението).
Сглобката към основата на фара е посредством пластмасови щипки намиращи се на предната част на фара(стъклото).
2.На ZKW вътрешните стъкла на фара са стъклени тука обаче освен щипки германеца е сложил и по малко силиконец .Също не се свалят малките стъкълца а ринговете се вкарват пак вътре .Сложете им по малко топъл силикон с постолетчето за посигурно.Предната част на фара се захваща към основната посредством метални щипки(свалат се с малка оверчица).Колегата спомена да се свалят предварително мигачите - прав е абсолютно но има една подробност че на повечето возила мигачите са хванати или с свински опашки или с разни лепила и силиконе ( не караме нови коли).Все пак едно от слабите местица на БМВ -нцата са пластмасите .Повечкото са "препеченки"
3. за Хела нищо не мога да кажа че не съм свалят и представа си няма .Ако некой колега е свалял да сподели да научиме и ние за този модел фарове .
Диаметъра на матрицата за огъване е с диаметър 10,8 см.МАлко по малко от 11 см защото при огъване на пръчката да стане малко като "пружина" да изпъва на вънка св гнездото на стъкълцето. тука има инфо пак да кажа с риск да стана банален www.aisikterix.data.bg
Аз лично си поръчах на стругар да ми направи истинска матрица за огъване .Един текстолитов диск с диаметър Ф 20 см .В него е издълбан канал с рамер 10 мм шиток и 10 -12 мм дълбок.Вътшния ръб на канала е на 10,7см от средата на диска а външния 11,7см.Отрязан е (скосен) и като поставяте омекналия плексиглас в канала краищата му остават на вънка (после се режат).Мога да пусна снимки да се види че малко неграмотно обясних.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 06 Ное 2007, 10:26

aisikterix написа:да добавя малко инфо за фаровете .
1.На BOSH вътрешните стъкла са от пластмаса и са захванати с щипки.Несе махат от тялото само се вкарват ринговете вътре .Залепвам ги с пистолетче за топъл силикон(по лесно се маха ако промените мнението).
Сглобката към основата на фара е посредством пластмасови щипки намиращи се на предната част на фара(стъклото).
2.На ZKW вътрешните стъкла на фара са стъклени тука обаче освен щипки германеца е сложил и по малко силиконец .Също не се свалят малките стъкълца а ринговете се вкарват пак вътре .Сложете им по малко топъл силикон с постолетчето за посигурно.Предната част на фара се захваща към основната посредством метални щипки(свалат се с малка оверчица).Колегата спомена да се свалят предварително мигачите - прав е абсолютно но има една подробност че на повечето возила мигачите са хванати или с свински опашки или с разни лепила и силиконе ( не караме нови коли).Все пак едно от слабите местица на БМВ -нцата са пластмасите .Повечкото са "препеченки"
3. за Хела нищо не мога да кажа че не съм свалят и представа си няма .Ако некой колега е свалял да сподели да научиме и ние за този модел фарове .
Диаметъра на матрицата за огъване е с диаметър 10,8 см.МАлко по малко от 11 см защото при огъване на пръчката да стане малко като "пружина" да изпъва на вънка св гнездото на стъкълцето. тука има инфо пак да кажа с риск да стана банален www.aisikterix.data.bg
Аз лично си поръчах на стругар да ми направи истинска матрица за огъване .Един текстолитов диск с диаметър Ф 20 см .В него е издълбан канал с рамер 10 мм шиток и 10 -12 мм дълбок.Вътшния ръб на канала е на 10,7см от средата на диска а външния 11,7см.Отрязан е (скосен) и като поставяте омекналия плексиглас в канала краищата му остават на вънка (после се режат).Мога да пусна снимки да се види че малко неграмотно обясних.
Колега дай да го видим това устройство :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 08 Ное 2007, 23:46

Нее кой знае кво устройство колега просто един диск от текстолит по размерите дето съм ги дал и тва е нема философия кой знае ква .
Просто се стругова един канал в текстолитовия диск с размера на пръчката дещо ше я огъваш.Ако искаш ше ти дам чертежа.(ако не го е затрил стругаря)
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 09 Ное 2007, 1:16

ами ако не те затруднява ми го метни да го видя...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 12 Ное 2007, 22:22

чертежа ли искаш или да ти пратя снимка на матрицата
Ако е за чертежа ше си го кача на сайта да го изтеглиш ако е за снимка требе да изчакаш два три дена че го дадох на един пич да си сгъва пръчки .И него ше кача там в папка БМВ
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 13 Ное 2007, 0:22

Баце качих чертежа с актуалните размери че горе като съм писал май бех на две ракии и съм ги сбъркал с по 1 см май. :uups: :uups: :uups: :uups: :roll: :roll: :drinking:Материала от който може да се изработи матрицата може да е или алумин или текстолит но за предпочитане си е текстолита че е по мек и не нарянява пръчката като я огъваш. канала на матрицата е сметнат за пръчките от Бриколажа дето са Ф 9 мм.Даже канала да се пусне и на 11 мм е добре не му пречи даже е по добре.Намираш си едно търкало от текстолит и после един стругар за да ти го одяла от тук от там .Да може и да не е дебело колкото на чертежа .ако нещо мога с друго да помогна чукни на ICQ или SKYPE
ИзображениеИзображениеИзображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 15 Ное 2007, 0:29

А да попитам за диоди:

Ярък светодиод, кръгъл;
Диаметър 5mm;
Постоянен ток: 75mA;
Напрежение в права посока: 2.2V;
Разсейвана мощност: 500mW;
Максимална интензивност - 50 000 mCd;
Ъгъл на излъчване - 15deg.

ресистори 1kOm/1W ще вършат ли работа или по различни трябва да са, че гледам някой слагат 0,5W, други 750Om и се чудя да не стане грешка?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 15 Ное 2007, 11:10

MadChicken написа:А да попитам за диоди:

Ярък светодиод, кръгъл;
Диаметър 5mm;
Постоянен ток: 75mA;
Напрежение в права посока: 2.2V;
Разсейвана мощност: 500mW;
Максимална интензивност - 50 000 mCd;
Ъгъл на излъчване - 15deg.

ресистори 1kOm/1W ще вършат ли работа или по различни трябва да са, че гледам някой слагат 0,5W, други 750Om и се чудя да не стане грешка?


Грешка няма да стане просто колкото по силно е съпротивлението толко по-слабо ще свети диода -но и със слаби съпротивления не трябва да се прекалява :idea: 1kOm /0.5w според мен и не защото е грешна твоята сметка а защото съпротивленията от 1w са доста по-дебели и е неудобно за целта... ;)
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 15 Ное 2007, 13:45

Много благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 15 Ное 2007, 14:57

Аз съм със абсолютно същите светоидиоти :mhihi: и 360 ома резистори.Нищо не е изгорело, ама са от месец и нещо.Слагай 500ома и си свиркай според мен ;)
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: Чепърлинци
Пол: Мъж
Мечтае да кара: самолет с педали
Детайли за колата: BMW E 36 coupe 316i M43

Мнение от aisikterix » 16 Ное 2007, 11:55

Четох в един руски форум че най идеалното съпротивление било 220 ома и аз такива сложих .Светят добре ноо като чета тука че вие слагате над 300 ома и се замислям . :idea: .Уж руснака казва че го изчислил по формилула.След това гледах едно клипче как се правят очички за накакъв японски афтомобил и агента слага пак толкова голямо съпротивление .
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 16 Ное 2007, 12:10

Аз понеже имах проблем с горенето на диодите - който в последствие се оказа, че е от некадърно (некомпетентно) свързване...сега свързах диодите последователно по два и сложих 1К резистори, за да се презастраховам и смело мога да кажа, че вече месец нямам изгорял диод, въпреки карането на запалени светлини. Но има и един друг момент, че съм с ксенон, а той нагрява самите рингове мнооого по-малко отколкото нормалната крушка. Въпреки, че преди да превържа диоидите, като сложих ксенона за 4 дни изгоряха 3 диоида...
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook