някой да е разглабял вентилатора на парното ????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

някой да е разглабял вентилатора на парното ????

Мнение от mafffff » 14 Ное 2007, 14:39

Някой случаино да е разглабял вентилатора на парното и да ме светне как точно и къде се намира това чудо че си имам ядове с него а вече е много студено ....колата е Е34 M50b20 ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 14 Ное 2007, 14:53

ползвай търсачката
търсене
пишеш парно, вентилатор
и в подфорум Е34
много е лесно така ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 8.08.2006

re

Мнение от mafffff » 14 Ное 2007, 16:53

И търсачка ползвах и менуала свалих .... НИЩО ... да не говорим че в опътването за експоатация така е описано че няма нищо общо с моето ..... Просто искам малко акък ако някой го е свалял да каже каква е методиката ...Благодаря предварително ....Нека да кажа и какъв е проблема --- паля колата сутрин и като загрее пускам парното- съответно светват копчетата на климатика ама вентилатора не сработва ... след 2-3 часа като се постопли малко тръгва без проблеми ама от време на време започва да издава един гаден скърцащ шум ... това е ..... идеи ?>???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Ное 2007, 17:09

Колега, махаш кората в задният отсек на двигателя и стигаш до капака на кожуха на вентилатора. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 14 Ное 2007, 22:18

zvetiko написа:Колега, махаш кората в задният отсек на двигателя и стигаш до капака на кожуха на вентилатора. :mhihi:


да ама аз като се мъчих да я махна тази кора и неможах , щото няма как да се бръкне между двигателя и нея за да я развиеш.


освен ако не сваля смукателните колектори - тогава може би ще стане.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Ное 2007, 22:35

BMW5820iA написа:
zvetiko написа:Колега, махаш кората в задният отсек на двигателя и стигаш до капака на кожуха на вентилатора. :mhihi:


да ама аз като се мъчих да я махна тази кора и неможах , щото няма как да се бръкне между двигателя и нея за да я развиеш.


освен ако не сваля смукателните колектори - тогава може би ще стане.


При М20 има два винта горе и два долу-като ги махнеш можеш да наклониш горният край към двигателя и да имаш достъп до капака на вентилатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 14 Ное 2007, 23:12

при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Ное 2007, 23:58

BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.


Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Ное 2007, 9:51

zvetiko написа:
BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.


Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.

Развива се с тресчотка и къс камък, мното гадно се вади винта долу, а как гадно се слага после......... вземи си лепенка за уста и си я сложи, щото комшиите ще викат куките от твойте псувни :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: .
Внимавай да не скъсаш скобата на вентилатора като я откопчаваш :!:
А колектора не го барай, кората е сметната и си излиза .
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 15 Ное 2007, 15:07

zvetiko написа:
BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.


Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.


аз винтовете ги виждам ама този в средата ми е проблем за развиване
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 15 Ное 2007, 15:09

маречков написа:
zvetiko написа:
BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.


Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.

Развива се с тресчотка и къс камък, мното гадно се вади винта долу, а как гадно се слага после......... вземи си лепенка за уста и си я сложи, щото комшиите ще викат куките от твойте псувни :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: .


затова не съм се хванал още :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 00'

здр

Мнение от MICHO7 » 20 Ное 2007, 18:22

аз имах същия проблем и сменявах моторчето и мойта е М50 ! имаш 5 винта два от ляво и два от дясно другия е посредата отдоло той не се развива не може да се брукне и го махаш с напан с отверка след като развиеш останалите тои е на пластмасова стойка и ще падне! след коетд махаш капаците отдолу буташ дебелия кабел да падне на долу и манаш моторчто то е на пластина и го вадиш пурво перката от ляво и после дясната иначи няма да излезе така се и поставя но те предопреждавам че даста ще те болят рацете после на ебано място е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Re: здр

Мнение от маречков » 22 Ное 2007, 9:04

MICHO7 написа: имаш 5 винта два от ляво и два от дясно другия е посредата отдоло той не се развива не може да се брукне и го махаш с напан с отверка след като развиеш останалите тои е на пластмасова стойка и ще падне!
:kuku: Ами то ако тръгнем да къртим така като тебе, скоро и картера ще мушнем с една бургия, ако нещо запъне пробката, че за по лесно и после да мазнем с кит и готово.
Средния винт се развива с тресчогка, вярно е малко гадно, но става :!:
Това са коли на 15 и повече години и на поне 400 - 500 хил. км. и повечето с незнайна поддръжка, нормално е от време на време и те да искат малко внимание, ама не с отверката и щангата.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Ное 2007, 9:08

щом има флекс - всичко е наред! :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Дек 2007, 17:06

Май и аз го закъсах с тоя вентилатор :confused:
Половината ден до удеве с Плешивия сменявахме корите на вратите ми на няма такъв студ и вятър.Като свършихме и си тръгнах ,пускам вентилатора а от него ни стон ни вопъл :help: не иска да сработи на нито една от всичките му степени ...

Това ли са симптомите,мамка му :help: :?:
Вчера през ноща се прибрах от Роко в Ловеч на -8 градуса , таблото замириса на стапяща се пластмаса,аз почнах да хълцам ,май така съм го очистил :(


Георги Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook