някой да е разглабял вентилатора на парното ????
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
някой да е разглабял вентилатора на парното ????
Някой случаино да е разглабял вентилатора на парното и да ме светне как точно и къде се намира това чудо че си имам ядове с него а вече е много студено ....колата е Е34 M50b20 ..
re
И търсачка ползвах и менуала свалих .... НИЩО ... да не говорим че в опътването за експоатация така е описано че няма нищо общо с моето ..... Просто искам малко акък ако някой го е свалял да каже каква е методиката ...Благодаря предварително ....Нека да кажа и какъв е проблема --- паля колата сутрин и като загрее пускам парното- съответно светват копчетата на климатика ама вентилатора не сработва ... след 2-3 часа като се постопли малко тръгва без проблеми ама от време на време започва да издава един гаден скърцащ шум ... това е ..... идеи ?>???
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
zvetiko написа:Колега, махаш кората в задният отсек на двигателя и стигаш до капака на кожуха на вентилатора.
да ама аз като се мъчих да я махна тази кора и неможах , щото няма как да се бръкне между двигателя и нея за да я развиеш.
освен ако не сваля смукателните колектори - тогава може би ще стане.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:zvetiko написа:Колега, махаш кората в задният отсек на двигателя и стигаш до капака на кожуха на вентилатора.
да ама аз като се мъчих да я махна тази кора и неможах , щото няма как да се бръкне между двигателя и нея за да я развиеш.
освен ако не сваля смукателните колектори - тогава може би ще стане.
При М20 има два винта горе и два долу-като ги махнеш можеш да наклониш горният край към двигателя и да имаш достъп до капака на вентилатора.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.
Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
zvetiko написа:BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.
Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.
Развива се с тресчотка и къс камък, мното гадно се вади винта долу, а как гадно се слага после......... вземи си лепенка за уста и си я сложи, щото комшиите ще викат куките от твойте псувни




Внимавай да не скъсаш скобата на вентилатора като я откопчаваш

А колектора не го барай, кората е сметната и си излиза .
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
zvetiko написа:BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.
Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.
аз винтовете ги виждам ама този в средата ми е проблем за развиване

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
маречков написа:zvetiko написа:BMW5820iA написа:при м20 да , ама при мен между капака и колекторите имам 2-3 сантиметра разстояние.
Няма друг достъп и не знам да се маха колектора.Опитай най-напред да махнеш носачите на сноповете проводници,самите проводници изтегли напред.Самата кора се държи от 5 винта-по краищата и един долу почти в средата,леко в ляво на колата.
Развива се с тресчотка и къс камък, мното гадно се вади винта долу, а как гадно се слага после......... вземи си лепенка за уста и си я сложи, щото комшиите ще викат куките от твойте псувни![]()
![]()
![]()
.
затова не съм се хванал още


- MICHO7
-
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 00'
здр
аз имах същия проблем и сменявах моторчето и мойта е М50 ! имаш 5 винта два от ляво и два от дясно другия е посредата отдоло той не се развива не може да се брукне и го махаш с напан с отверка след като развиеш останалите тои е на пластмасова стойка и ще падне! след коетд махаш капаците отдолу буташ дебелия кабел да падне на долу и манаш моторчто то е на пластина и го вадиш пурво перката от ляво и после дясната иначи няма да излезе така се и поставя но те предопреждавам че даста ще те болят рацете после на ебано място е
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: здр
MICHO7 написа: имаш 5 винта два от ляво и два от дясно другия е посредата отдоло той не се развива не може да се брукне и го махаш с напан с отверка след като развиеш останалите тои е на пластмасова стойка и ще падне!

Средния винт се развива с тресчогка, вярно е малко гадно, но става

Това са коли на 15 и повече години и на поне 400 - 500 хил. км. и повечето с незнайна поддръжка, нормално е от време на време и те да искат малко внимание, ама не с отверката и щангата.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Май и аз го закъсах с тоя вентилатор
Половината ден до удеве с Плешивия сменявахме корите на вратите ми на няма такъв студ и вятър.Като свършихме и си тръгнах ,пускам вентилатора а от него ни стон ни вопъл
не иска да сработи на нито една от всичките му степени ...
Това ли са симптомите,мамка му
Вчера през ноща се прибрах от Роко в Ловеч на -8 градуса , таблото замириса на стапяща се пластмаса,аз почнах да хълцам ,май така съм го очистил
Георги Пенчев

Половината ден до удеве с Плешивия сменявахме корите на вратите ми на няма такъв студ и вятър.Като свършихме и си тръгнах ,пускам вентилатора а от него ни стон ни вопъл

Това ли са симптомите,мамка му


Вчера през ноща се прибрах от Роко в Ловеч на -8 градуса , таблото замириса на стапяща се пластмаса,аз почнах да хълцам ,май така съм го очистил

Георги Пенчев
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани