За шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
За шпер
Колата ми е е30 М10В18 с отворен диф. Купих си шпер от е30 М20В25, който от своя страна е доста по-обемен на вид(голямото прасе май) Въпроса ми е дали се закача по същия начин като моя или трябват и други части от 325-ца? 
Благодаря предварително!
			
				Благодаря предварително!
Последна промяна Radichev на 08 Юли 2007, 11:58, променена общо 1 път
					
				
			Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
Какво искаш да направиш, виж в темата за шперовете сони беше писал 
 а иначе можеш да си закачиш целия диф, касетата от него няма да стане за малко говедо, а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очарован  
 тряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре  
			
- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
Проблема е разрешен, може да заключите.  
			Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- Radichev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 346
 - Регистриран на: 5.03.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: по диагонал
 - Мечтае да кара: E9 CSL
 - Детайли за колата: 2979 cc
 
Aleks написа:Radichev написа:Проблема е разрешен, може да заключите.
кажи кво направи и как е хавата
Сестемата е "Хризантема":
Дифовете стават Plug & Play(от е30 на е30 без значение голям/малък), единствено ако ще се променя пиньон/корона и т.н. взаимозаменяеми са:
(с 8 болта на капака) Голямо прасе шпер - голямо прасе отворен (и обратно),
(с 6 болта на капака) Малко прасе шпер - малко прасе отворен (и обратно).
Микс между голям и малък диф НЕ СТАВА!!!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

		
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
 - Каобой
 - 
				
			 - Мнения: 977
 - Регистриран на: 5.01.2007
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318
 
Turbo-Lag написа:а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очаровантряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре
Чакай сеа немога да разбера нещо....,значи аз съм съм 3.64 оригинал,и учудващо или не си ползувам всички скорости от 1 до 5,били пояснил малко
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря 
			
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
petio_petiov написа:Turbo-Lag написа:а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очаровантряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре
Чакай сеа немога да разбера нещо....,значи аз съм съм 3.64 оригинал,и учудващо или не си ползувам всички скорости от 1 до 5,били пояснил малко
ми мноо просто. тая цифричка е предавателно число. тя умногена по предавателното число на съответната предавка и още някой жокер дава общото предавателно число прямо въртенето на вала и въртенето на гумите. колкото по малко коне е колата толкова по директен е дифа т.е. с по-голямо число
съответно може да е толкова недиректен дифа че на 3та да имаш макс скорост колкото на края на 4та и възд. съпротивление да не ти позволи никога да не достигнеш обороти да вкл 5та
пример
Най-мразя да съм прав!!!
		- ditko1
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1986
 - Регистриран на: 24.10.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw x5 4.4
 - Мечтае да кара: Муха
 
и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря 
гледам това си писал преди как ще умре вървежа след като е по къс диф не би ли трябвало да загубиш максимална скорост но до максимална да набираш по бързо ?
			
		гледам това си писал преди как ще умре вървежа след като е по къс диф не би ли трябвало да загубиш максимална скорост но до максимална да набираш по бързо ?
ditko1 написа:и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря
гледам това си писал преди как ще умре вървежа след като е по къс диф не би ли трябвало да загубиш максимална скорост но до максимална да набираш по бързо ?
ти какво направи зели някво шперче
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
		- ditko1
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1986
 - Регистриран на: 24.10.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw x5 4.4
 - Мечтае да кара: Муха
 
The stock ti with a five speed has a final drive ratio of 3.45:1. A car modified with forced induction should keep this ratio. A car modified with a six cylinder should keep this ratio (maybe, depending on other factors). A stock or slightly modified engine would have an acceleration benefit from a ratio around 3.90:1. A highly modified, higher RPM four cylinder would benefit from a ratio around 4.10:1.
това намерих за компакт май 3.91 ще е добре по бързо ще набира?
			
		това намерих за компакт май 3.91 ще е добре по бързо ще набира?
ditko1 написа:The stock ti with a five speed has a final drive ratio of 3.45:1. A car modified with forced induction should keep this ratio. A car modified with a six cylinder should keep this ratio (maybe, depending on other factors). A stock or slightly modified engine would have an acceleration benefit from a ratio around 3.90:1. A highly modified, higher RPM four cylinder would benefit from a ratio around 4.10:1.
това намерих за компакт май 3.91 ще е добре по бързо ще набира?
А бре пич,
на теб известна ли ти е една основна разлика м/у скоростните кутии на нормалните (не М-Powered) Е30-ки и на нормалните Е36-ци?
Ако не, ето ти жокер - знаеш ли че компакт с 3.45 диф има крайно предавателно число като Е30 със 4.26 диф (точно с такова число диф няма, но 4.27 мисля има).
Верно, че компакта се предполага да се кара с гуми с по-голям диаметър, но аз все пак не бих искал да се озова на магистрала и крайното предавателно число да ми е толкова голямо.
А ти?
- ditko1
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1986
 - Регистриран на: 24.10.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw x5 4.4
 - Мечтае да кара: Муха
 
а ще има ли разлика между 3.64 и 3.46 ако се чуства разлика бих търсил 3.64 ако не ще си сложа нормалният 3.46  
			
		- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
В този ред на мисли, след като смених на Е30 ИС-то Диф-а от 4.11 на 3.76 и колата стана супер гадна за каране. Дълги скорости, няма повер .. и за гонки не става ... първа ОК .. реже се повече .. обаче вкарам втора и все едно спирачка удрям  
 .... такаче според мен не си струва да слагате по-дълъг диф, ако няма защо  
			Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- ditko1
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1986
 - Регистриран на: 24.10.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw x5 4.4
 - Мечтае да кара: Муха
 
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
