Тунинг на 316 Е36

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.04.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: Lexus IS 200

Тунинг на 316 Е36

Мнение от Xarax » 13 Апр 2004, 9:40

Можете ли да ми кажете , до колко коня приблизително може да се напомпа 316 Е36 с чип , филтри , спортно гърне , ...... и приблизително , колко ще струва ?
Изображение
Respect is everything !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 13 Апр 2004, 10:48

Аз съм със същото и ми е адски интересна тази тема :) А ако някой знае и каде могат да се направят всички неща - в смисъл при хора, които няма да си оставят ръцете, ще съм много благодарен.
Innocence...
Is what life is.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Апр 2004, 12:32

316 определено не е колата за тунинговане... Не е ли по-добре вместо да хвърляш пари и да скъсяваш живота на мотора да си вземеш примерно 320?!

На твоят въпрос - чип ... 5к.с., филтър пак толкова, гърнета в най-добрия случай около 15 ... Но говорим за скъпи истински неща .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 13 Апр 2004, 13:26

Прав си, че е малка ама мога да й взема най-много 7500 или 8000, а с това не мога да си взема 320 :( Докато за този тунинг ще отидат най-много 300 до 500 лв. Дай ми съвет Туртурело - в момента имам купувач за моята. Мисля, че ще му взема 7500 - да я шъткам ли и на какви пари ще намеря добра 320-ка?
Innocence...
Is what life is.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 28.03.2004
Местоположение: България-София

Мнение от pepy » 13 Апр 2004, 14:26

KillerLoop едно приятелче продава доста добра 320-150к.с. за 9000лв.Черна,купе с готини джанти.Абе колата е пефектна само дето няма много екстри :(
Силата е нищо без контрол.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 13 Апр 2004, 14:35

Pepy на колко километра е и кога мога да я видя? Какво имаш предвид под "няма много екстри" - няма ел. стъкла или няма серво, хидравлика, ABS? Кажи ми и цената ме устройва. Само да не е някоя барака, че се нагледах на такива вече :( Разчитам да е добра :) И БТВ защо я продава?
Innocence...
Is what life is.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 13 Апр 2004, 14:36

Неблагодарна работа е да се тунингова 316ка, просто го забравете тва. Или се примиряваш че ще караш бавна кола и приемаш че ще е за гъзария, или просто си смени колата ако само киловати са ти в главата :) Естествено, има и други неща в една кола освен праволинейно ускорение - все пак БМВ си е БМВ! Но перформанс части на такава кола са загуба на време, освен ако не и сложиш принудително пълнене - и пак няма да е кой знае какво.

Моя съвет е, карай си 316ката, радвай се на ниския разход, сложи и хубави джанти и я смъкни 2-3 см със спортни пружини да и се кефиш в завоите... ако искаш да се състезаваш по светофарите трябва да се бръкнеш поне за 318is.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Апр 2004, 14:37

KillerLoop написа: Дай ми съвет Туртурело - в момента имам купувач за моята. Мисля, че ще му взема 7500 - да я шъткам ли и на какви пари ще намеря добра 320-ка?


По принцип аз съм "ЗА" 6 цилиндровите мотори, но все пак сам си знаеш колата и сам ще си избираш новата .. преценката е твоя :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.04.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: Lexus IS 200

Мнение от Xarax » 13 Апр 2004, 14:52

То си е ясно , че по-добрият вариант е 318is , пък какво да говорим за шестака . Основният проблем както каза KillerLoop е финансовата страна на нещата . При вариант 316 за доста по-малко пари ще се сдобия с любимата марка .
Другият вариант е 520 (за цена имам в предвид) , но ми се струва , че нейната поддръжка ще е по-скъпа , а пък и разходът и не ми се нрави - не че имам нещо против мощната кола , даже на против , ама нещата пак опират до $$$
Изображение
Respect is everything !

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 13 Апр 2004, 14:59

KillerLoop написа:Прав си, че е малка ама мога да й взема най-много 7500 или 8000, а с това не мога да си взема 320 :( Докато за този тунинг ще отидат най-много 300 до 500 лв. Дай ми съвет Туртурело - в момента имам купувач за моята. Мисля, че ще му взема 7500 - да я шъткам ли и на какви пари ще намеря добра 320-ка?

Виж тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... hlight=320
Може да говорите и по цената!
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Апр 2004, 19:57

kay написа:Неблагодарна работа е да се тунингова 316ка, просто го забравете тва. Или се примиряваш че ще караш бавна кола и приемаш че ще е за гъзария, или просто си смени колата ако само киловати са ти в главата :) Естествено, има и други неща в една кола освен праволинейно ускорение - все пак БМВ си е БМВ! Но перформанс части на такава кола са загуба на време, освен ако не и сложиш принудително пълнене - и пак няма да е кой знае какво.

Моя съвет е, карай си 316ката, радвай се на ниския разход, сложи и хубави джанти и я смъкни 2-3 см със спортни пружини да и се кефиш в завоите... ако искаш да се състезаваш по светофарите трябва да се бръкнеш поне за 318is.


колега разкажи им малко за твоя приятел с 316-ка

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 13 Апр 2004, 21:00

Колегата с 316-ката беше и той като вас голем ентусиаст, сложи си ауспуси, колектори и филтри и... нищо. 19 секунди на 1/4 миля. Същото като стандартното. И понеже тва не му стигна, плясна един суперчарджър от мерцедес отгоре... е да, ама понеже 5тия инжектор нещо му се беше прецакал, колата гореше с бедна смес и 2 от буталата бяха стопени - за щастие блока не беше пробит никъде и му се размина само с нови бутала, и разстъргване на блока. Сега е 1.9 или 2.0 някъде заради по-големите бутала. Има и чип, специално програмиран за неговата кола на дайно стенд. Резултат? 19 секунди на 1/4 миля. Сега суперчарджъра е пак монтиран на колата... ама не е вързан, щото пича си е научил урока и знае че има бая проблеми дето трябва да се решат преди да почнеш да надуваш. Интеркулер, клапани, горивна система... та така. Иначе преди "инцидента", 316 + 0.6 атмосфери надув вървеше като за 320, дори и 323! Ама идеята е, че освен ако нямаш маса време, имаш достъп до обурудвана работилница, пари за направата на специални части, и т.н. и т.н. не е работа да си го правиш сам - просто си купи по-хубава кола :) Щото можеше да се купи 325ца с парите дето ги потроши по ремонти след гръмнатия двигател...

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 13 Апр 2004, 22:47

Или направо един нов мотор!!! На твоито си копе тва е също добар вариан!! Но от 316 не може да стане 325 !! :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 14 Апр 2004, 11:52

А бе може ама трябва да се измести гредата, която държи радиатора малко по напред, да смениш кардана с по-къс, скоростите, и двете щанги дето са между спирачните дискове и купето (не ги знам как се казват) и тях с по-къси. Аз сега съм се засилил да си купувам мотор от 328. Намерих го за 1200$ и доставка още 1000$. На 70 000 мили е и има гаранция 90 дни. Говорих с едни пичове дето могат да ми направят тази операция по смяната срещу 2000 лв. А бе всичко излиза към 8 - 9 хиляди. По добре е от колкото да си вкараш 328-ца за 25 000. Вие какво мислите?
Innocence...
Is what life is.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Апр 2004, 13:20

KillerLoop написа:А бе може ама трябва да се измести гредата, която държи радиатора малко по напред, да смениш кардана с по-къс, скоростите, и двете щанги дето са между спирачните дискове и купето (не ги знам как се казват) и тях с по-къси. Аз сега съм се засилил да си купувам мотор от 328. Намерих го за 1200$ и доставка още 1000$. На 70 000 мили е и има гаранция 90 дни. Говорих с едни пичове дето могат да ми направят тази операция по смяната срещу 2000 лв. А бе всичко излиза към 8 - 9 хиляди. По добре е от колкото да си вкараш 328-ца за 25 000. Вие какво мислите?



аз подкрепям идеята , винаги е по-добере да си пипнеш тук там, пък и ще понаучиш доста неща

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook