318 срешу 318ис на доускорение 80-100 100-120 на 4та и 5та?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
MaXo написа:...



- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Mihmor написа:
Както предложи един колега по-нагоре, защо не се замислиш за 6-так, не мисля че разхора ще е фрапиращо по-голям(а може и да няма разлика), пък съм обеден че е по-приятна на ниски от която и да е 18-ка (само с газовата май е малко зор, ама ако е читава едва ли ще имаш грижи)
Еми карах един 6так и да ти кажа стори ми се доста тромав ... доста не респонсен мотор.Пък и подръжката му е по-скъпа ... ако е 6так 325 или 328.

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
стан написа:MaXo написа:...
Аз какво да направя че те мързи да сменяш скорости. Дай да направиме тогава състезание по инерция
И не ме разбирай погрешно и двете са си хубави коли и разликите са минимални но във всяко отношение са в полза на М42. Това че М43 си прави въртящия момент с 500 оборота по-рано и ускорява по-бързо на 5-та:mhihi: няма да ме накара да си купя четириврато БМВ
Ама никой не те кара бе душа ... и аз не мисля да е 4врато купе ... ще е 318ис сигурно ... но ако имаше купе с М43 ... сигурно щях да го предпочета.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
кви бутилки толкоз,кила,амортисьори...
то вече големи сметки на тия кенефи,кой колко щял да дърпа,на кви обороти..разбирам да се сравнява 1.6 и 2.3,бензцин и дизел..ми то-1.8 и1.8(ис)
колкото по-голям,толкова по-добре-земай м50,слагай газовото,една 30л бутилка и си върши работата..
то вече големи сметки на тия кенефи,кой колко щял да дърпа,на кви обороти..разбирам да се сравнява 1.6 и 2.3,бензцин и дизел..ми то-1.8 и1.8(ис)
колкото по-голям,толкова по-добре-земай м50,слагай газовото,една 30л бутилка и си върши работата..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
MaXo написа:...
Ами, аз моята кола градско си я карам 1500-3000об. и аз също не обичам да ръчкам много скоростите, натоварена и на висока предавка над 1500 оборота не ми е правила проблем да изпреваря,чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент. Допълнителните елементи на газовата едва ли ще са кой знае колко повече пари, а за разхода при такъв тип каране едва ли ще има голям разлика (ако я има изобщо). Разбира се ти си знаеш най-добре.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Mihmor написа:чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент.
Чес(т)но казано не знам как тоя атмосферен двигател може изобщо да "дърпа" от 1000 оборота.... той на 3-та при тия обороти е готов да изгасне, ти даже си тръгнал и да изпреварваш...


- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
pavlin_e30 написа:кви бутилки толкоз,кила,амортисьори...
то вече големи сметки на тия кенефи,кой колко щял да дърпа,на кви обороти..разбирам да се сравнява 1.6 и 2.3,бензцин и дизел..ми то-1.8 и1.8(ис)
колкото по-голям,толкова по-добре-земай м50,слагай газовото,една 30л бутилка и си върши работата..
30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Четох с много голям интерес темата
И ся да обобщя извода, който разбрах
Разликата между М42, 43 и 44 е:
Без значение, важното да е двуврата

И ся да обобщя извода, който разбрах
Разликата между М42, 43 и 44 е:
Без значение, важното да е двуврата

- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
MaXo написа:30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.

Сметките да не излязат криви на края!?
и стига с тия газови, не са за тези коли.......
разхода не събаря чааак толкова, за да се доизмисля колата...
Mihmor колегата е колежка

- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
D3BEP написа:Четох с много голям интерес темата
И ся да обобщя извода, който разбрах
Разликата между М42, 43 и 44 е:
Без значение, важното да е двуврата
Тука е много фън ... всеки си се засяга за нещо.


- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
bawarka написа:MaXo написа:30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.
Максо,пич...какви ги пишеш ти....
Сметките да не излязат криви на края!?
и стига с тия газови, не са за тези коли.......
разхода не събаря чааак толкова, за да се доизмисля колата...
Mihmor колегата е колежка
Ти какво точно се опита да напишеш?Какви ги пиша .. пишем ги така както са нещата!!!Криви излизат сметките на тия дет са им малко познанията или не могат да смятат.

И сега пак да ти напиша малко от мойте грешни сметки ... 100км на бензин са ти 11 литра ... или 23лв
1000км-230лв
10000км- 2300лв
35000км - 8050лв
100км на метан при 11литра разход на бензин са около 6кг метан ... или 6.60лв
1000км- 66лв
10000км 660лв
35000км - 2310лв
8050-2310=5740лв спестени за 1 година ... демек спестява се колкото за една 318ис-ка купе.

Това е приблизителната сметка за мен ... не съм баровец да давам 8050лв годишно за бензин ... па имам и друга кола, която се кара на бензин и тя ми е за фън... мисля там да сипвам бензин.
Mollov написа:Mihmor написа:чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент.
Чес(т)но казано не знам как тоя атмосферен двигател може изобщо да "дърпа" от 1000 оборота.... той на 3-та при тия обороти е готов да изгасне, ти даже си тръгнал и да изпреварваш...![]()
(за 1-ва изобщо не коментираме, там е нормално и е при всяка кола).
Вярно, малко смешно съм го написал, все едно като натиснеш газта на 3-та при 1000об. и ми къса главата, но имах предвид че като съм на една от тези предавки с тези обороти около 1100об. и не ми е нужна смяна на предавката и двигателя не се мъчи особенно и бързо влиза в обороти(не че а карам на такива обороти, но се е случвало и такива са ми наблюденията), пък и при 1100об. е вече далеч от гаснене.
6-така (особенно б20)си прав, че е атмосферен и няма как да дърпа зверси от много ниски обороти, но все пак са повече цилиндри от м42/44 и това ме кара да си мисля (лично мнение), че би трябвало да е малко по-силен на ниските.
п.п. нещо се обърках, коя е колежка??
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
MaXo написа:стан написа:MaXo написа:...
Аз какво да направя че те мързи да сменяш скорости. Дай да направиме тогава състезание по инерция
И не ме разбирай погрешно и двете са си хубави коли и разликите са минимални но във всяко отношение са в полза на М42. Това че М43 си прави въртящия момент с 500 оборота по-рано и ускорява по-бързо на 5-та:mhihi: няма да ме накара да си купя четириврато БМВ
Ама никой не те кара бе душа ... и аз не мисля да е 4врато купе ... ще е 318ис сигурно ... но ако имаше купе с М43 ... сигурно щях да го предпочета.
и на 100 процента щеше да сбъркаш...ама ти ги разбираш нещата ....само незнам защо искаш БМВ за всекидневка ...нaли Астрата биеше от всякъде по-добра,по-малък разход,по-бърза,повече екстри ,по комфортна ....а по темата ....карал ония ден 18-ка и вече компетентен...ех да ставаше така...всичко щяхме да сме специалисти...пък и за 20-ките се обадиха хора ....гаснели били на 3-та



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани