318 срешу 318ис на доускорение 80-100 100-120 на 4та и 5та?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Ное 2007, 11:58

MaXo написа:...


:shock: Аз какво да направя че те мързи да сменяш скорости. Дай да направиме тогава състезание по инерция :mhihi: И не ме разбирай погрешно и двете са си хубави коли и разликите са минимални но във всяко отношение са в полза на М42. Това че М43 си прави въртящия момент с 500 оборота по-рано и ускорява по-бързо на 5-та:mhihi: няма да ме накара да си купя четириврато БМВ :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 12:08

Mihmor написа:
Както предложи един колега по-нагоре, защо не се замислиш за 6-так, не мисля че разхора ще е фрапиращо по-голям(а може и да няма разлика), пък съм обеден че е по-приятна на ниски от която и да е 18-ка (само с газовата май е малко зор, ама ако е читава едва ли ще имаш грижи) :roll:


Еми карах един 6так и да ти кажа стори ми се доста тромав ... доста не респонсен мотор.Пък и подръжката му е по-скъпа ... ако е 6так 325 или 328. :D Няма да има грижи, но газовия инжекцион ще е по-скъп понеже ще са нужни още 2 инжектора ... и по-високия разход значи повече бутилки в багажника .... което пък значи пак повече пари ... по-голямо тегло в колата ... и евентуално по-бързо амортизиращи се амортисьорчета.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 12:09

стан написа:
MaXo написа:...


:shock: Аз какво да направя че те мързи да сменяш скорости. Дай да направиме тогава състезание по инерция :mhihi: И не ме разбирай погрешно и двете са си хубави коли и разликите са минимални но във всяко отношение са в полза на М42. Това че М43 си прави въртящия момент с 500 оборота по-рано и ускорява по-бързо на 5-та:mhihi: няма да ме накара да си купя четириврато БМВ :winky:


Ама никой не те кара бе душа ... и аз не мисля да е 4врато купе ... ще е 318ис сигурно ... но ако имаше купе с М43 ... сигурно щях да го предпочета.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 12 Ное 2007, 12:12

важното е да е двуврато :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 12 Ное 2007, 12:28

кви бутилки толкоз,кила,амортисьори...
то вече големи сметки на тия кенефи,кой колко щял да дърпа,на кви обороти..разбирам да се сравнява 1.6 и 2.3,бензцин и дизел..ми то-1.8 и1.8(ис)
колкото по-голям,толкова по-добре-земай м50,слагай газовото,една 30л бутилка и си върши работата..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 12 Ное 2007, 13:30

MaXo написа:...


Ами, аз моята кола градско си я карам 1500-3000об. и аз също не обичам да ръчкам много скоростите, натоварена и на висока предавка над 1500 оборота не ми е правила проблем да изпреваря,чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент. Допълнителните елементи на газовата едва ли ще са кой знае колко повече пари, а за разхода при такъв тип каране едва ли ще има голям разлика (ако я има изобщо). Разбира се ти си знаеш най-добре. ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Ное 2007, 14:12

Mihmor написа:чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент.


Чес(т)но казано не знам как тоя атмосферен двигател може изобщо да "дърпа" от 1000 оборота.... той на 3-та при тия обороти е готов да изгасне, ти даже си тръгнал и да изпреварваш... :shock: :roll: (за 1-ва изобщо не коментираме, там е нормално и е при всяка кола).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 14:14

pavlin_e30 написа:кви бутилки толкоз,кила,амортисьори...
то вече големи сметки на тия кенефи,кой колко щял да дърпа,на кви обороти..разбирам да се сравнява 1.6 и 2.3,бензцин и дизел..ми то-1.8 и1.8(ис)
колкото по-голям,толкова по-добре-земай м50,слагай газовото,една 30л бутилка и си върши работата..


30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Ное 2007, 14:19

Четох с много голям интерес темата :)

И ся да обобщя извода, който разбрах
Разликата между М42, 43 и 44 е:
Без значение, важното да е двуврата :mhihi:

Красива и екстремна
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 14.12.2004
Местоположение: Варна
Пол: Жена
Кара: bmw 328

Мнение от bawarka » 12 Ное 2007, 14:27

MaXo написа:30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.


:shock: Максо,пич...какви ги пишеш ти....
Сметките да не излязат криви на края!?
и стига с тия газови, не са за тези коли.......
разхода не събаря чааак толкова, за да се доизмисля колата...

Mihmor колегата е колежка ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 14:30

D3BEP написа:Четох с много голям интерес темата :)

И ся да обобщя извода, който разбрах
Разликата между М42, 43 и 44 е:
Без значение, важното да е двуврата :mhihi:


Тука е много фън ... всеки си се засяга за нещо. :D Аз примерно държа да е двуврата ... дам ... мое да плесна М43 в двуврато купе. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 14:37

bawarka написа:
MaXo написа:30литра метан е нищо душа ... а тежат много повече от тези на газ ... и са много по-скъпи ... 1литър е около 1лв и около 1кг ... демек искаш 3 бутилки по 30 литра ... даваш 900лв ... имаш около 90кг в багажника ... 90литра метан са около 15кг ... или около 25 литра бензин равносилно грубо, че ме марзи да смятам.


:shock: Максо,пич...какви ги пишеш ти....
Сметките да не излязат криви на края!?
и стига с тия газови, не са за тези коли.......
разхода не събаря чааак толкова, за да се доизмисля колата...

Mihmor колегата е колежка ;)


Ти какво точно се опита да напишеш?Какви ги пиша .. пишем ги така както са нещата!!!Криви излизат сметките на тия дет са им малко познанията или не могат да смятат. ;) Не събаря разхода ако ходиш до кафето 2-3 пъти в седмицата ... аз обаче ще работя с тая кола и правя по около 35000км на година.

И сега пак да ти напиша малко от мойте грешни сметки ... 100км на бензин са ти 11 литра ... или 23лв
1000км-230лв
10000км- 2300лв
35000км - 8050лв

100км на метан при 11литра разход на бензин са около 6кг метан ... или 6.60лв
1000км- 66лв
10000км 660лв
35000км - 2310лв

8050-2310=5740лв спестени за 1 година ... демек спестява се колкото за една 318ис-ка купе. :D

Това е приблизителната сметка за мен ... не съм баровец да давам 8050лв годишно за бензин ... па имам и друга кола, която се кара на бензин и тя ми е за фън... мисля там да сипвам бензин.


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 12 Ное 2007, 15:51

Mollov написа:
Mihmor написа:чесно казано на 1-2-3-та скорост още от 1000-11000оборота си дърпа съвсем прилично(вярно, не е като след 3000), но не се усеща липса на въртящ момент, карал съм 318и (ис не съм) и чесно казано хич дори не е близко до моята (може да не е била много читава, да не се обидят колегите с такива), а пък ако си вземеш и м52 той е с още по-ниско "разположен" въртящ момент.


Чес(т)но казано не знам как тоя атмосферен двигател може изобщо да "дърпа" от 1000 оборота.... той на 3-та при тия обороти е готов да изгасне, ти даже си тръгнал и да изпреварваш... :shock: :roll: (за 1-ва изобщо не коментираме, там е нормално и е при всяка кола).


Вярно, малко смешно съм го написал, все едно като натиснеш газта на 3-та при 1000об. и ми къса главата, но имах предвид че като съм на една от тези предавки с тези обороти около 1100об. и не ми е нужна смяна на предавката и двигателя не се мъчи особенно и бързо влиза в обороти(не че а карам на такива обороти, но се е случвало и такива са ми наблюденията), пък и при 1100об. е вече далеч от гаснене.
6-така (особенно б20)си прав, че е атмосферен и няма как да дърпа зверси от много ниски обороти, но все пак са повече цилиндри от м42/44 и това ме кара да си мисля (лично мнение), че би трябвало да е малко по-силен на ниските.

п.п. нещо се обърках, коя е колежка??


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 12 Ное 2007, 16:10

bawarka написа:
Mihmor колегата е колежка ;)


Много се извинявам, докато четях мненията съм пропуснал инфото за теб :uups: :uups:


Между другото, дали има някой диаграмите на коментираните двигатели, може би от тях ще стане ясно кой кого... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 12 Ное 2007, 20:34

MaXo написа:
стан написа:
MaXo написа:...


:shock: Аз какво да направя че те мързи да сменяш скорости. Дай да направиме тогава състезание по инерция :mhihi: И не ме разбирай погрешно и двете са си хубави коли и разликите са минимални но във всяко отношение са в полза на М42. Това че М43 си прави въртящия момент с 500 оборота по-рано и ускорява по-бързо на 5-та:mhihi: няма да ме накара да си купя четириврато БМВ :winky:


Ама никой не те кара бе душа ... и аз не мисля да е 4врато купе ... ще е 318ис сигурно ... но ако имаше купе с М43 ... сигурно щях да го предпочета.


и на 100 процента щеше да сбъркаш...ама ти ги разбираш нещата ....само незнам защо искаш БМВ за всекидневка ...нaли Астрата биеше от всякъде по-добра,по-малък разход,по-бърза,повече екстри ,по комфортна ....а по темата ....карал ония ден 18-ка и вече компетентен...ех да ставаше така...всичко щяхме да сме специалисти...пък и за 20-ките се обадиха хора ....гаснели били на 3-та :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook