318 срешу 318ис на доускорение 80-100 100-120 на 4та и 5та?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 11 Ное 2007, 4:00

правилно :yes: незнам какво си се закучил с това М43 :)
земи си една уеска купе идеално
доколкото видях питаш за въртящия момент при по ниските обороти
това заради дрифта ли те интересува :roll: и да има някаква ралика в полза на М43 ще е минимална... и по нагоре е М44 е в пъти...
щом е за дрифт , шпер да им и няма грижи... :D


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 11 Ное 2007, 4:38

Vozq_bez_pari написа:шпер да им и няма грижи... :D

Без този шпер няма да се справя така ли? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Както каза грешката "само на лед вътри гуми" :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 11 Ное 2007, 11:48

Vozq_bez_pari написа:правилно :yes: незнам какво си се закучил с това М43 :)
земи си една уеска купе идеално
доколкото видях питаш за въртящия момент при по ниските обороти
това заради дрифта ли те интересува :roll: и да има някаква ралика в полза на М43 ще е минимална... и по нагоре е М44 е в пъти...
щом е за дрифт , шпер да им и няма грижи... :D


Ами това ще е кола за возене и може би ще е по-приятен за каране варианта в който колата върви по-силно до към 4000об.Все пак ежеднвките при нормално каране рядко прескачат 4000об ... над тия обороти значи нещо се гониш с някой. :DКато тръгнеш извънградско също най-често си под 4000об.Аз Астрата преди време като карах нормално ги сменях на 2500-3000об А бе то няма кво да му мисля, понеже искам купе така, че явно ще е М42/М44 ...
И понеже това ще е ежедневка, която ще се кара много ... има и друга основна причина да гледам за по-ниско оборотен мотор ... просто ще карам на природен газ-метан... а метана обича бавнооборотни мотори, поради по-бавното изгаряне. Пунтото, което карам на метан в ниските е сякаш по-респонсно от колкото на бензин.Само да не почнат спорове за метана ... и трябва ли БМВто да се кара само на бензин. Поради тая причина се позамислям и за 328 купе ... бавнооборотен мотор ... силен ... ама подръжката му не знам как е ... годишния данък колко ли ще е ... метановия инжекцион за 328 сигурно ще около 3000+лв Метнал съм око на едни системи на Фобос ... дето може сам да си ровиш в софта ... то си е стенд алоун ... като МС. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 11 Ное 2007, 12:41

аз мога да се обзаложа с всеки тука че М42 е по-добре и в ниските и във високите от М43 ;)

иначе колега МаХо моето купе е с газов инжекцио и наистина в ниските обороти се усеща като е на газ, но все пак тва не е състезателна кола :)
4 8 15 16 23 42

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 30.06.2004
Местоположение: София // Пловдив // Москва
Пол: Мъж
Кара: 91 325i E36 // '06 525xi E60 // x5

Мнение от k4.BX-Ghost » 11 Ное 2007, 18:21

Колега ти си преценяваш :) за мен под 18ис не върви ..

Но лично тази ис-ка дето имам ми е като умрял кон

А колкото до 3000 оборота дай да те повозя някой път :) да видиш без да се гоня дали пада под тях :) а и разликата м/у 25-ца и 28-ца е съвсем минимална ( поне в градски условия ) 1 кобила :) айде на дълъг път въртящия момент и тн е друго

А данъка е 200 лв поне толкова ми искаха ( 180 и неколко ) не че съм го плащал де .

А за метана си провери добре :) че поне моята е с пластмасови колектори и бомби неща да си слагам


Успех на каквото и да се спреш
лично за мен 18ис-а е по добре
най-малкото защото е с верига



А Дилян ква 36ца има ? да не е тази на майка му ?
май пак сива беше :)
==============================
Сделано в СССР

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 11 Ное 2007, 18:37

k4.BX-Ghost написа:

А за метана си провери добре :) че поне моята е с пластмасови колектори и бомби неща да си слагам


Успех на каквото и да се спреш
лично за мен 18ис-а е по добре
най-малкото защото е с верига



А Дилян ква 36ца има ? да не е тази на майка му ?
май пак сива беше :)


Аз метанов инжекцион ще слагам ... проблема с колекторите няма да го има ... а иначе дам на майка му Е36цата покарах малко.... фул екстри ... и 4 въздушни възглавници. :shock: :D

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Ное 2007, 20:40

MaXo написа:М44 не е ли по-скоро наследник на М42 от колкото на М43... все пак е 16клапанов.

Да, но М43 и М44 са много близки (разработвани по едно и също време), докато М42 е по-дърт... има го още от Е30... като М40 :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Ное 2007, 21:12

MaXo написа:
Смешно ти е щото никак не са ти ясни нещата... колко въртящ момент има ИСката при 3900об... видял си, че ИС има повече въртящ момент, но при какви обороти знаеш ли ... това, че пиковия въртящ момент на една кола е в повече от на друга ... това не значи, че през всички обороти това е така.


о извинявай ще ми вземеш първите 2 секунди значи :mhihi:

Красива и екстремна
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 14.12.2004
Местоположение: Варна
Пол: Жена
Кара: bmw 328

Мнение от bawarka » 11 Ное 2007, 22:23

MaXo написа:Еми нещо в мобилетата не виждам да се продават ... тва М44 е вече 1.9 нали?Не ги ли слагат ама на Е46 купе?


продават, продават и аз попаднах на едно такова - уникално!!!! 8)
нямат грешка, но съвет - вземи 6 цил.!!!!

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 11 Ное 2007, 22:27

Има М43 как да няма всичко що е 1.6 и 1.8 след края на 93-та без IS е със М43

Красива и екстремна
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 14.12.2004
Местоположение: Варна
Пол: Жена
Кара: bmw 328

Мнение от bawarka » 11 Ное 2007, 22:33

Icco® написа:Има М43 как да няма всичко що е 1.6 и 1.8 след края на 93-та без IS е със М43


Ице, при купетата само 1.6 са с М43..... ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Ное 2007, 23:27

М44 е само 1.9, а що се отнася до Е46 моделите, дето са 1.9 - те не са точно М44, по-скоро са М43TUB19, който се слага само на най-последните модели Е36 316i, както и на Е46 316i (в зависимост от купето)... интересното е, че го има в два варианта - 103 и 117 коня.... 117PS версията се слага на 318i/Ci...

Така М44B19 се слага единствено и само на 318iS и Z3 1.9, което според мен е странно - да се направи двигател, който да се използва толкова ограничено... поставянето му в E46 318i и 318Ci щеше да е много удачно според мен... докато не дойде през 2001 замяната - 4ц 2.0 N42B20...

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 12 Ное 2007, 0:47

bawarka написа:
Icco® написа:Има М43 как да няма всичко що е 1.6 и 1.8 след края на 93-та без IS е със М43


Ице, при купетата само 1.6 са с М43..... ;)

Права си :) да бях проверил та да не се излагам да пиша глупости
А това маце на аватара ти даже малко прилича на теб ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 12 Ное 2007, 2:03

стан написа: o извинявай ще ми вземеш първите 2 секунди значи :mhihi:


Баце нищо не ми е зор да ти взимам :mhihi: ... просто е факт, че при нормално каране до 4000об 318ката е по-приятна за каране от 318ис При нормално каране се сменят дори доста преди 4000об ... около 2500-3000 ... извънградско като караш с около 100 на какви оборотки си?Като ритнеш педалчето от 100 на 5та ... до към 4000 оборота 318ката ще върви повече от 318ис-ката ... демек от 100 до към 130-140 ... и за да вървиш повече с 318ис трябва да връщаш предавка за да има хоборотки ... обаче мен като ме мързи да връщам скорости ... риткам педала и очаквам отговор дори на 5та. :D


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Mihmor » 12 Ное 2007, 11:41

MaXo написа:
Баце нищо не ми е зор да ти взимам :mhihi: ... просто е факт, че при нормално каране до 4000об 318ката е по-приятна за каране от 318ис При нормално каране се сменят дори доста преди 4000об ... около 2500-3000 ... извънградско като караш с около 100 на какви оборотки си?Като ритнеш педалчето от 100 на 5та ... до към 4000 оборота 318ката ще върви повече от 318ис-ката ... демек от 100 до към 130-140 ... и за да вървиш повече с 318ис трябва да връщаш предавка за да има хоборотки ... обаче мен като ме мързи да връщам скорости ... риткам педала и очаквам отговор дори на 5та. :D


Както предложи един колега по-нагоре, защо не се замислиш за 6-так, не мисля че разхора ще е фрапиращо по-голям(а може и да няма разлика), пък съм обеден че е по-приятна на ниски от която и да е 18-ка (само с газовата май е малко зор, ама ако е читава едва ли ще имаш грижи) :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook