Термостат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Термостат
КОлеги, някой може ли да ми каже каква може да бъде причината да ми загрява мн бавно колата и като я освободя от скорост да изстива. Смених вече два термостата и не вярвам и двата да не работят. Може ли да има някаква друга причина, защото по сервизите ми викат може да има много и като ги питам какви мълчат. Според мен да ти прегрява колата може да има мн причини, но да не загрява не се сещам за други. Моля ако някой знае да сподели защото така като ми е зле на количката ми е зле и на мен 

- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Колега може да е:
датчик за температурата, перка, радиатор, казанче, водна помпа и т.н. най лошото е ако си изкривил главата но ме съмнява.
Сложи термостата в съд с вода и виж като заври водата дали ще отвори термостата
Аз съм малко лаик но колегите ще кажат
Имаш ли парно като ти загрява?
Успех
датчик за температурата, перка, радиатор, казанче, водна помпа и т.н. най лошото е ако си изкривил главата но ме съмнява.
Сложи термостата в съд с вода и виж като заври водата дали ще отвори термостата
Аз съм малко лаик но колегите ще кажат
Имаш ли парно като ти загрява?
Успех

Купи си един оригинален термостат за точно твоя модел кола и всичко ще се оправи - сигурен съм
Нацяло ли изстива или само малко и колко бавно загрява? При мен има подобно нещо, но от сервиза ми казаха, че в някои случаи е по добре да е така, но при мен примерно на магистралата като се спускам мърда с милиметър под средата а сутрин си загрява нормално тоест при нормално каране си загрява за няколко километра напълно
Тръгнах да го сменявам единия термостат и тия от сервиза ми казаха, че това е нищо и да не се занимавам с глупости. Не е скъп и обмислям да го смена, но всеки път ми казват, че няма лошо в това което се случва и аз си карам така.

Нацяло ли изстива или само малко и колко бавно загрява? При мен има подобно нещо, но от сервиза ми казаха, че в някои случаи е по добре да е така, но при мен примерно на магистралата като се спускам мърда с милиметър под средата а сутрин си загрява нормално тоест при нормално каране си загрява за няколко километра напълно

Тръгнах да го сменявам единия термостат и тия от сервиза ми казаха, че това е нищо и да не се занимавам с глупости. Не е скъп и обмислям да го смена, но всеки път ми казват, че няма лошо в това което се случва и аз си карам така.


ForzaBMW написа:Колега може да е:
датчик за температурата, перка, радиатор, казанче, водна помпа и т.н. най лошото е ако си изкривил главата но ме съмнява.
Сложи термостата в съд с вода и виж като заври водата дали ще отвори термостата
Аз съм малко лаик но колегите ще кажат
Имаш ли парно като ти загрява?
Успех
Не че съм много компетентен, но всичките тези неща които ми изреди според мен може дда се отразят на това колата да прегрява а не да не загрява.
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Kолега по-добре не прави голяма разлика между прегряване и загряване че накрая ще отидеш на яките ремонти

Моля ви спрете всички да обсъждате.
Имах абсолютно същия проблем.Стрелката на температурата ми се движеше като оборотомер:
даваш газ-загрява
пускам газта-изстива
Тъй като съм в бранша с возилата се обърнах към най-компетентните колеги занимаващи се с модерни автомобили.
Решението е едно сменят се двата термостата + антифриз + промивка.
Взех си оригинални термостати + червен антифриз и край.
Колкото и да е студено навън, запала ли колата на третата минута стрелката на температурата удря горе и не мърда оттам.
За тези които ще ме питат колко ми струва: Всичко излезе 170 лева без труда.
Имах абсолютно същия проблем.Стрелката на температурата ми се движеше като оборотомер:
даваш газ-загрява
пускам газта-изстива
Тъй като съм в бранша с возилата се обърнах към най-компетентните колеги занимаващи се с модерни автомобили.
Решението е едно сменят се двата термостата + антифриз + промивка.
Взех си оригинални термостати + червен антифриз и край.
Колкото и да е студено навън, запала ли колата на третата минута стрелката на температурата удря горе и не мърда оттам.
За тези които ще ме питат колко ми струва: Всичко излезе 170 лева без труда.
suren написа:Моля ви спрете всички да обсъждате.
Имах абсолютно същия проблем.Стрелката на температурата ми се движеше като оборотомер:
даваш газ-загрява
пускам газта-изстива
Тъй като съм в бранша с возилата се обърнах към най-компетентните колеги занимаващи се с модерни автомобили.
Решението е едно сменят се двата термостата + антифриз + промивка.
Взех си оригинални термостати + червен антифриз и край.
Колкото и да е студено навън, запала ли колата на третата минута стрелката на температурата удря горе и не мърда оттам.
За тези които ще ме питат колко ми струва: Всичко излезе 170 лева без труда.
Мерси колега, сега мисля да взема един оригинален термостат иначе съм с червен антифриз. А относно горните изказвания вярвайте ми има мн голяма разлика м/у не загряване на колата и прегряване!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани