проблем с парно, губи вода,
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Миро 20
forexmaster написа:... от къде може да си намеря подобна литература? Ще бъда благодарен ако кажеш някакъв сайт или книжарница и автори на подобна литература за Е36. ...
Линк за литература: http://bmw.newbg.net/
Линкове за онлайн каталози:
http://bmwfans.info/original/
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Линк за цени на оригинални части: http://www.darucar.bg/part_inquiry_client.php
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
forexmaster написа:Мерси бате - много як сайт! Възхитен съм....![]()
![]()
Това е майката и бащата на форума.

Отвори ли данните точно за твоя автомобил.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- forexmaster
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: София
Le Transporter
Мерси, намерих си колата - мноо яки линкове! още веднъж ти благодаря 

.
След като обезвъздуша и карам 20-тина км и пак развия пробката за обезвъздушаване трябва ли от нея да тече вода? Тъй като при мен не тече.
След няколко поредни обезвъздушавания парното отново ми отслабва след като покарам, и изчезва тотално при работа на свободен ход.
След като 3 майстора ми отказаха да ме приемат тази седмица, налях течност срещу течове от ОМВ и обезвъздуших отново. Забелязвам, че като пусна парното на МАКС и духалката на 4 и карам бавно градко, или съм на място, температурата на водата пада. Дали е нормално или не ?
След няколко поредни обезвъздушавания парното отново ми отслабва след като покарам, и изчезва тотално при работа на свободен ход.
След като 3 майстора ми отказаха да ме приемат тази седмица, налях течност срещу течове от ОМВ и обезвъздуших отново. Забелязвам, че като пусна парното на МАКС и духалката на 4 и карам бавно градко, или съм на място, температурата на водата пада. Дали е нормално или не ?
- svilendotorg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.07.2007
Re: .
Дано не е това, което си мисля... отиди веднага в някой сервиз да ти проверят за газове в охл. система... и се моли цвета на лакмуса да остане син, а не ярко жълт както при мен
процедурата струва към 25 лв, става за 10 минути и представлява една колбичка, която я слагат на мястото на капачката на разширителния съд. През нейните отвори навлиза газ от разш. съд и ако има въгл. двуокис, т.е. издухана гарнитура на главата и/или спукана глава, течността в колбичката от синя става на зелена или жълта(много лошо)... това се прави при работещ двигател.
газовете създават високо налягане в охл. с-ма, водата избягва през капачката или от друго място, и системата престава да охлажда както трябва

процедурата струва към 25 лв, става за 10 минути и представлява една колбичка, която я слагат на мястото на капачката на разширителния съд. През нейните отвори навлиза газ от разш. съд и ако има въгл. двуокис, т.е. издухана гарнитура на главата и/или спукана глава, течността в колбичката от синя става на зелена или жълта(много лошо)... това се прави при работещ двигател.
газовете създават високо налягане в охл. с-ма, водата избягва през капачката или от друго място, и системата престава да охлажда както трябва
.
Ако връща газова в охладителната, нали би следвало да издуха много вода, на мен нивото ми слиза на около 1.5л. от капачката, и никога повече.
.
Ок, досега май не съм обезвъздушавал съвсем правилно. Последният път започнах на студен двигател с отворена капачка на радиатора и отворена пробката за обезвъздушаване като в продължение на 30тина мин. доливах антифриз, а той си фъщеше и преливаше от пробката (както описват някои колеги), докато колата не загря напълно.
Това май свърши работа и вече два дни си имам страхотно парно и на свободни обороти (де не и е уроки
), обаче срелката за температурата не иска да се вдигне вертикално нагоре, освен ако не изключа парното от врътките. като го включа на 4 даже връща стрелката назад към студено но не много. Предполагам, че термостата има нещо общо, събота ще взема да го сменя, но все пак ще се радвам на мнение ако може да е друга причината.
Това май свърши работа и вече два дни си имам страхотно парно и на свободни обороти (де не и е уроки

.
След като оправих всичко да кажа как:
1.парното е било от обезвъздушаването както вече казах. 2.Температурата на двигателя се реши с нов термостат.
3.Покрай него реших и водната помпа да сменя че нещо уж и бил разбит лагера.
4. И за капак смених и бензиновата щото миналия петък не запали.
5. Смених и антифриза щото в стария бях набутал "Stop Leak" и си внушавах че не е на добро.
Total: 130лв. труд и диагностика в Дунев (да са живи и здрави за отзивчивостта) + 192лв. части ама аз си ги купих, а не те.
Струва ми се, че върви малко повечко
, но може и да си внушавам.
1.парното е било от обезвъздушаването както вече казах. 2.Температурата на двигателя се реши с нов термостат.
3.Покрай него реших и водната помпа да сменя че нещо уж и бил разбит лагера.
4. И за капак смених и бензиновата щото миналия петък не запали.
5. Смених и антифриза щото в стария бях набутал "Stop Leak" и си внушавах че не е на добро.
Total: 130лв. труд и диагностика в Дунев (да са живи и здрави за отзивчивостта) + 192лв. части ама аз си ги купих, а не те.
Струва ми се, че върви малко повечко

.
Бензиновата 95лв. китайска но изобщо не ме сърбят ръцете за немска, водната 45лв май италианска някаква с метални перки, и двете са на "Козлодуй" но мисля че и по други места ги има. Един приятел ми ги взе с някаква отстъпка.
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани