Как да направим от 1.8 карбуратор на 1.8 инжвкцион
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Как да направим от 1.8 карбуратор на 1.8 инжвкцион
На първо време трябва 3та тръба за бензина дебитомер и пр за инжекциона помпа,глава,колектори,инсталацията на компютъра,компютър филтър със кутията му от 1.8 инж.Сваля се главата и колекторите и се сменяват с тези на инжвкциона,инсталацията и компютъра се сменяват (тои е в купето отпред отдясно над жабката) сменява се и панела на бушоните слага се 3та тръба за излишния бензин от резервоара и помпата се закача на меката връзка при него.Като направите и това което ме мързи да опиша въртите,палите и газ на умирачка!!!!
p.p.По-добре инсталацията да я върже жичкаджия за сигурност!!!
леко и безаварийно Двигателя е М10 2-ен стоп мех.инжекцион!!!!!
p.p.По-добре инсталацията да я върже жичкаджия за сигурност!!!
леко и безаварийно Двигателя е М10 2-ен стоп мех.инжекцион!!!!!
Последна промяна remaka на 12 Ное 2007, 13:23, променена общо 1 път
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
...
na първо време не се занимавай с глупости 

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Предполагам говорите за М10Б18 моторя ,та какво спечелихте от цялата работа като сложихте механичния инжекцион .Ква е фаидата от тая работа и по интересно ми е главата защо пък се сменя ?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Логично - карбураторната глава няма място за дюзите - нали трябва да има забити дюзи, които да пръскат бензина? При карбуратора горивната смес се "пързаля" по входящите колектори. А какво се печели - колата върви повече, работи по-добре - тия 20+ годишни карбове иди намери читав, те са по-усложнение от инжекцията!
BMW only!
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
първо да вметна,че дюзите са "забити" в всмукателният колектор.
и второ ти трябва ел помпа за горивото-3 бара.
трето освем всичките масрафи има и някои недостатаци, като дебитомер релето за студеното палене,които струват един сак пари.
но все пак ти си знаеш
и второ ти трябва ел помпа за горивото-3 бара.
трето освем всичките масрафи има и някои недостатаци, като дебитомер релето за студеното палене,които струват един сак пари.
но все пак ти си знаеш
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars
Тва по Хайнес

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Toва мисля да е налягане за механичната инжекция и механичните дюзи? Щото за електронната би трябвало да е 3 барова помпата 

BMW only!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
amd написа:...
Тя, "електронната" е по-скоро "електрическа", само управлението и е "електронно"...
И, "ДА" - данните, които съм дал са за "електронна"

Пропуснал си 3-тата думичка! Ай малко четене преди писането, а?
Там има и FPR

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
приятел на карбураторната глава са други колекторите и не стават тези от инжекциона!!!!!
Сещаш ли се!!!! А ако някой е видял на М10 ел.инжекцион да ми го снима за да го видя!!!А за цялата процедура отиват 2 дни работа и от 350 до 500лв зависи как си намерите частите!!!!!
И не ви трябват майстори и сервизи аз го правих сам с помоща на 1 приятел със 318и и по него гледах какво ми трябва!!!!!!
Все пак на оптимистите успех!!!!!!!!!
Сещаш ли се!!!! А ако някой е видял на М10 ел.инжекцион да ми го снима за да го видя!!!А за цялата процедура отиват 2 дни работа и от 350 до 500лв зависи как си намерите частите!!!!!
И не ви трябват майстори и сервизи аз го правих сам с помоща на 1 приятел със 318и и по него гледах какво ми трябва!!!!!!
Все пак на оптимистите успех!!!!!!!!!
Ми аз лично съм имал М10 В18 с ел.инжекцион. Нямам снимки на маторя да ти покажа. Колекторите мисля че стават на всички защото не мисля че за всяка горивоподаваща система да са променяли главите на М10. Има разлика в клапаните. Карбураторните глави са с по малки клапани, а главите с инжекцион(било той механичен или ел.) са с по-големи клапани(в диаметър)
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
В грешка си
Е ще те разочаровам ама не стават поне всмукателните за изпускателните всички знаем че стават!!!!!!!!Поне на тази глава която имах аз не ставаха иначе нямаше да купувам друга това все пак е излишен разход!!!!!!!!!!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани