проблем с парно, губи вода,
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
е ок би ли ми казал от каде се източва и тоя блок
не че ще тръчна и него да източвам защото ще ми замине антифриза но така за инфо
благодаря

благодаря
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
kiko написа:е ок би ли ми казал от каде се източва и тоя блокне че ще тръчна и него да източвам защото ще ми замине антифриза но така за инфо
благодаря
Пробката е под изпускателните колектори.
Не е трябвало да бързаш с наливането, затова е тук колектива!

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: губи вода
Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?
Re: губи вода
takish написа:Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?
Охладителната система работи под налягане и не е хубаво антифриза да е над максимума
Източи малко да не спукаш радиатора
Re: губи вода
Ами тя от вчера капе по малко и май вече трябва нивото да е номално ,може ли за това да капе защото вчера като налях след това направи локвичка днес вече капи по малко
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Ако вечен не е опукан разширителния съд, може да се разминеш със смяна на двата О-пръстена.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- forexmaster
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: София
този проблем и аз го имам, затова се заинтригувах и реших да напиша... След няколко консултации с майстори се убедих че е водна помпа, но още не съм я сменил и си доливам. Колега пиши ако я смениш и се оправи, ще почерпя...
А иначе аз имам друг проблем и ще благодаря някой ако ми каже дали наистина е стъпковия мотор или е от нещо друго... Абе като е студена колата и мени обороти и гасне, постоянно трябва да и се подава газ... като загрее на 1-ва прекъсва на тръгване иначе не гасне, но пак мени обороти, това дали е наистина стъпков мотор, както ме посъветва един майстори, иначе има и някакъв откъснат маркуч /вакуум/ нямам представа от къде е.. Ще Ви бъда благодарен ако посъветвате нещо.

А иначе аз имам друг проблем и ще благодаря някой ако ми каже дали наистина е стъпковия мотор или е от нещо друго... Абе като е студена колата и мени обороти и гасне, постоянно трябва да и се подава газ... като загрее на 1-ва прекъсва на тръгване иначе не гасне, но пак мени обороти, това дали е наистина стъпков мотор, както ме посъветва един майстори, иначе има и някакъв откъснат маркуч /вакуум/ нямам представа от къде е.. Ще Ви бъда благодарен ако посъветвате нещо.
.
А каква е логиката да е водна помпа, нали ако тя е развалена, ще загрява и двигателя повече, поне малко, а стрелката ми не мърда от средата.
А стъпковия мотор можеш да го свалиш, смажеш и ако поне малко се оправи, значи е от него.
А стъпковия мотор можеш да го свалиш, смажеш и ако поне малко се оправи, значи е от него.
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Имам странното чувство че не обезвъздушаваш правилно колата си . Антифриза трябва да е между двете деления на разшерителния съд, това е в студено положение. Обезвъдушаването става не като доливаш до капачката и отвиваш болта за обезвъздушаване. Когато си сменял антифриза и е м/у мин. и мак. трябва да покараш докато загрее колата тогава обезвъздушаваш (от болта отгоре) и ако е необходимо доливаш но когато колата изстине.Направи тази процедура и ако имаш съшия проблем тогава търс причината в помпа или т.н.
Успех и пиши

свн
Re: губи вода
takish написа:Имам БМВ Компакт 316 преди седмица колата ми исхвърляше антифрис един майстор я продуха каза че сигорно има нещо запушено друг каза смени капачката и всичко е наред . Друг проблем парното не духа много топло носих я на майстор нещо продухвал обезвъздошавал днес пак така. Аз и затова пак наливах антифрис той като продухвал нивото беше спаднало с два праста и аз да долея налях повече антифрис , норнално ли е сега като карам и спра да капе антифрис точно от под разширителния съд може ли да изхвърля ненужното количество от там?
в друга тема си махнах поста, щото и при мен се появи подобен проблем а именно :
при мен има едно прокапване, което не е винаги, но забелязах откъде сълзи лекичко - бялото казанче - детайл 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
където "сяда" на "черното" образно казано и има някакво уплътненийце - детайл 3 от линка.
та между "бялото" и "черното" - от там гледам е лекичко мокро понякога, а понякога и повече прокапва отдолу.
ако сменя уплътненийцето 3 дали ще реши проблема , или е нещо накриво се е разхлабило само ?

- forexmaster
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: София
Миро 20
Бате, това е много яка схема от къде може да си намеря подобна литература? Ще бъда благодарен ако кажеш някакъв сайт или книжарница и автори на подобна литература за Е36.
Иначе много Ви благодаря за отговорите, наистина никога не съм чакал да загрее и след това да обезвъздушавам и да доливам, ами до сега чаках само да завърти водата/антифриза/ и доливах веднага след това, но без да обезваздушавам от пластмасовата врътка до капачката за наливане. Та при мене освен че водата намалява постоянно, колата загрява сл. като водата намалее, е..никога разбира се не съм я оставял да ходи до червената резка, ама знае ли се кога жена ми ще я подкара и ...край
Колеги, дайте телефон на някой майстор диагностика, който да е в час с БМВ и да не взима скъпо, ще бъда много благодарен!
Иначе много Ви благодаря за отговорите, наистина никога не съм чакал да загрее и след това да обезвъздушавам и да доливам, ами до сега чаках само да завърти водата/антифриза/ и доливах веднага след това, но без да обезваздушавам от пластмасовата врътка до капачката за наливане. Та при мене освен че водата намалява постоянно, колата загрява сл. като водата намалее, е..никога разбира се не съм я оставял да ходи до червената резка, ама знае ли се кога жена ми ще я подкара и ...край

Колеги, дайте телефон на някой майстор диагностика, който да е в час с БМВ и да не взима скъпо, ще бъда много благодарен!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Миро сменяш и двата О-пръстена,ако искаш де.
А това е за forexmaster: http://www.realoem.com/bmw/select.do

А това е за forexmaster: http://www.realoem.com/bmw/select.do
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани