Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
А не това не е отговор агент Смит
.Не е реостата мислих го тва ама то щеше да е постоянно.Ако беше недостиг на гориво някаде щеше да мазни - ми чиста е като бебешко дупе.Не не ми свети постоянно,карам си и по някое време светва и немога да форсирам,все едно нямам педал за газта-помпя ама неще и да чуе.Ако щеш ми вярвай предния филтър беше на 2000км.,тоя сега е на няма и 200км. преди 3 дни го смених не е филтър.Утре ще огледам жиците - като ми каза признаците за обърнати жици при мен е нещо такова като със теста с крушката,само че моята работа е с педала 


Wenzy написа:А не това не е отговор агент Смит.Не е реостата мислих го тва ама то щеше да е постоянно.Ако беше недостиг на гориво някаде щеше да мазни - ми чиста е като бебешко дупе.Не не ми свети постоянно,карам си и по някое време светва и немога да форсирам,все едно нямам педал за газта-помпя ама неще и да чуе.Ако щеш ми вярвай предния филтър беше на 2000км.,тоя сега е на няма и 200км. преди 3 дни го смених не е филтър.Утре ще огледам жиците - като ми каза признаците за обърнати жици при мен е нещо такова като със теста с крушката,само че моята работа е с педала







Последна промяна ivan. на 08 Ное 2007, 0:29, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Ще ми трябва ли "специалния" инструмент за сваляне на дюзи или само кабелите да огледам (сещам се че имаше една жица).Сега не се сещам ще мога ли да свърша работа без да свалям колектора?Къде е тази букса за която говориш Цветико?Ванка всичкия въздух съм изгонил - неостана откаде да идва вече,освен и колектора да запуша.Е така сама си гасне паля даже не ми дава да я форсирам лекичко и гасне.
Не ти трябва да махаш нито колектора ,нито дюзата- погледни кабелите ,които излизат от дюзата-ако са рязани виж там как е връзката.Буксата се намира на около 20-30см.след дюзата като тръгнеш по кабела

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Проверих кабела е добре,не е от там.Маркуча от ГНП към 1-ви малко беше напраскан ама тва е друга работа.Днес пак ходих да ми слагат жицата и пак Speed Adjustment излезе и пича вика или датчика или кабела до ДДЕ,защото грешката неще да се трие.Паля аз и гледам графиката - колата ми бачка на 750 оборота
,изчезва и се появява тая грешка и като се прибрах малко хигиена.Вадя датчика и гледам отпред на магнита имаше нагар - малко ВД40 и го изтърках.Посел малко на тест драив покарах я около 10 км градско и в първия км ми го направи и после нема и си викам дане докато ДДЕ се настрой?Така де в галерията ми сам сложил две снимки(на датчика под стартера) и какво ви е нужно за цялата манипулация,шестограма е 6-тица.Дино и Ванката задължително да погледнат,че нали имахте някакви оплаквания.И най-накрая някой да ме научи да слагам снимки в постовете




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Wenzy написа:Проверих кабела е добре,не е от там.Маркуча от ГНП към 1-ви малко беше напраскан ама тва е друга работа.Днес пак ходих да ми слагат жицата и пак Speed Adjustment излезе и пича вика или датчика или кабела до ДДЕ,защото грешката неще да се трие.Паля аз и гледам графиката - колата ми бачка на 750 оборота,изчезва и се появява тая грешка и като се прибрах малко хигиена.Вадя датчика и гледам отпред на магнита имаше нагар - малко ВД40 и го изтърках.Посел малко на тест драив покарах я около 10 км градско и в първия км ми го направи и после нема и си викам дане докато ДДЕ се настрой?Така де в галерията ми сам сложил две снимки(на датчика под стартера) и какво ви е нужно за цялата манипулация,шестограма е 6-тица.Дино и Ванката задължително да погледнат,че нали имахте някакви оплаквания.И най-накрая някой да ме научи да слагам снимки в постовете
![]()
И в крайна сметка оправи ли ти се колата след като го почисти тоя датчик





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Отваряш снимката и горе в браузъра където е адреса и го маркираш да стане син и го копираш,Натискаш url там където пишеш и ти излиза това- [url]
след което го пействаш копираното след [url]и натискаш url втори път за да излезне -[/url].По този начин даваш линк към снимката ти.
По същият начин се постъпва ,ако искаш снимката да се отвори автоматично в поста ти,но вместо url натискаш img.Но снимките от галерията не може да се отварят по този начин.
Ето как излиза линка към снимките ти.
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=10505
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=10506
след което го пействаш копираното след [url]и натискаш url втори път за да излезне -[/url].По този начин даваш линк към снимката ти.
По същият начин се постъпва ,ако искаш снимката да се отвори автоматично в поста ти,но вместо url натискаш img.Но снимките от галерията не може да се отварят по този начин.
Ето как излиза линка към снимките ти.
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=10505
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic.php?pic_id=10506
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ей голям дивак си
.Сваля се от вътрешната страна е шестограма.Няма азз в предния пост писах карах 10 км градско направо ги разпилях по светофарите
и веднъж ми го направи в първия км-със 180 по околовръстното и повече не се е чула,дано всичко да е наред вече - скоро ще се разбере
.Едната теория е че като станат много високи оборотите датчика се побърква и неможе да брой
дава инфо на колата че бачка на празен ход(случвало се е и да изгасне).По моргите няма,по магазините няма,в BMWfans e 88,20 оиро - сериозна работа 





ei pi4 az go imah sa6tia problem nedeite da pipate dat4icite ami otivai v kvartal lozovo v burgas i zakarai samo pompata otgore ima gorivni kanal4eta koito sa razmesteni.vtoro kato ne ti padat oborotite na pompata otgore ima elektronen kapak razvivat se 4tiri bolta no samo leko daje stegnati da badat i se udria leko kam farovete no ne pove4e ot 5 mm.nedei da bara6 ni6to 4e 6te se nabuta6 kato men sas 1500lv
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
rataban написа:ei pi4 az go imah sa6tia problem nedeite da pipate dat4icite ami otivai v kvartal lozovo v burgas i zakarai samo pompata otgore ima gorivni kanal4eta koito sa razmesteni.vtoro kato ne ti padat oborotite na pompata otgore ima elektronen kapak razvivat se 4tiri bolta no samo leko daje stegnati da badat i se udria leko kam farovete no ne pove4e ot 5 mm.nedei da bara6 ni6to 4e 6te se nabuta6 kato men sas 1500lv
Какво ти се е случило човече?1500 лв.

При мен се оказаха други работи
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
rataban написа:ei pi4 az go imah sa6tia problem nedeite da pipate dat4icite ami otivai v kvartal lozovo v burgas i zakarai samo pompata otgore ima gorivni kanal4eta koito sa razmesteni.vtoro kato ne ti padat oborotite na pompata otgore ima elektronen kapak razvivat se 4tiri bolta no samo leko daje stegnati da badat i se udria leko kam farovete no ne pove4e ot 5 mm.nedei da bara6 ni6to 4e 6te se nabuta6 kato men sas 1500lv
Ако я мръдне 4-5мм колата никога няма да тръгне.

А ако каналите са разместени,значи не си вкарал както трябва палеца на плочката в отвора на шайбата ,която регулира колко от отворите върху оста на хидравличината глава да бъдат отворени,което означава ,че директно я чупиш.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Мисля, че тази тема е най-подходяща да споделя и аз какви "подобрения" направих:
- Тъй като от ЕГР клапана ми е изтекло сигурно литър масло и всичко под него беше омазано, реших и аз да го изолирам, точно както е описано в темата "За EGR клапана".
- Първо го свалих и го почистих. След това го изолирах по вече описания начин (болтче на маркучето и затапване на тръбата към него - само, че вместо капачка от бира използвах тройно сгънат латунг за по-сигурно).
- Както е описано на стр.1 от тази тема се погрижих и за МАР-сензора: отворих го, напръсках го контактен спрей и смених маркучето, което влиза в него, а излиза от колекторите - от него изтече шепа масло. Поради тази причина реших да сваля и колектора. От долната му страна имаше датчик, който като развих се оказа, че имаше 5 мм. мазало по него. Вътре в колекторите имаше също наслоявания от масло. Измих всичко с бензин и го сглобих. Нарочно сложих прозрачни маркучи, за да следя какви мърсотии може да се появат в тях.
- След всичките тези "ремонти" се качих и завъртях няколко кръгчета, докато загрее, след което реших да я тествам. Изненадата ми беше голяма, когато установих, че колата ускорява чувствително по-добре - преди като я настъпя стигаше бързо до 3500 об./мин. и след това - мъка, не можеше да вдигне повече сума ти време. Сега като я настъпя вдига на 5000 об./мин. за отрицателно време, сменям на по-горна скорост, настъпвам и отново вдига на 5000 за отрицателно време. Или както беше казано в една реклама: "Наистина действа!"
- Много благодаря на dinozab за темата "За EGR клапана", както и на всички, които са описали цялата процедура - всъщност не се изискват никакви специални умения за нея - прочитането на темата и разглеждането на снимките е достатъчно.
- Тъй като от ЕГР клапана ми е изтекло сигурно литър масло и всичко под него беше омазано, реших и аз да го изолирам, точно както е описано в темата "За EGR клапана".
- Първо го свалих и го почистих. След това го изолирах по вече описания начин (болтче на маркучето и затапване на тръбата към него - само, че вместо капачка от бира използвах тройно сгънат латунг за по-сигурно).
- Както е описано на стр.1 от тази тема се погрижих и за МАР-сензора: отворих го, напръсках го контактен спрей и смених маркучето, което влиза в него, а излиза от колекторите - от него изтече шепа масло. Поради тази причина реших да сваля и колектора. От долната му страна имаше датчик, който като развих се оказа, че имаше 5 мм. мазало по него. Вътре в колекторите имаше също наслоявания от масло. Измих всичко с бензин и го сглобих. Нарочно сложих прозрачни маркучи, за да следя какви мърсотии може да се появат в тях.
- След всичките тези "ремонти" се качих и завъртях няколко кръгчета, докато загрее, след което реших да я тествам. Изненадата ми беше голяма, когато установих, че колата ускорява чувствително по-добре - преди като я настъпя стигаше бързо до 3500 об./мин. и след това - мъка, не можеше да вдигне повече сума ти време. Сега като я настъпя вдига на 5000 об./мин. за отрицателно време, сменям на по-горна скорост, настъпвам и отново вдига на 5000 за отрицателно време. Или както беше казано в една реклама: "Наистина действа!"
- Много благодаря на dinozab за темата "За EGR клапана", както и на всички, които са описали цялата процедура - всъщност не се изискват никакви специални умения за нея - прочитането на темата и разглеждането на снимките е достатъчно.
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
колеги браво темата е страшно интересна
имам само един въпрос
как може да се познае дали този байпасен клапан който стои на турбото работи 



- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Да се съхрани за идните поколения
Сега сериозно- темата е вери импортант и маст би запазена

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kumo82 написа:колеги браво темата е страшно интереснаимам само един въпрос
как може да се познае дали този байпасен клапан който стои на турбото работи
Според мен начина е да закачиш манометър(за 10-на лева ще успееш да си намериш) на смукателният колектор.Ако показва 1 бар значи всичко е наред.

Колега Vlados направи го номера с размяна на маркучите и тогава ,ще видиш какво ще стане с колата при високи обороти и пусни малко повече гориво от плочката ,за да въртиш гуми при потегляне.

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
zvetiko написа:Колега Vlados направи го номера с размяна на маркучите и тогава ,ще видиш какво ще стане с колата при високи обороти и пусни малко повече гориво от плочката ,за да въртиш гуми при потегляне.Сега колата ти е тръгнала по-добре не заради изолирането на EGR клапана, а защото си почисти МАР сенсора.
Това за размяната на маркучите съм го пропуснал някъде. За какво точно става въпрос. Ако е от някоя тема, дай ми линк.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани