мотор от
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
мотор от
е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
			
		- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
- barty
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1976
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: т му се стари БМВ-та
 - Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
 - Детайли за колата: отново с чарджър
 
- ивчо3
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1939
 - Регистриран на: 13.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318is, 1995 м42
 
Re: мотор от
nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
- Illusion
 - Бургаското явление
 - 
				
			 - Мнения: 1649
 - Регистриран на: 21.07.2007
 - Местоположение: Бургас/София
 
имаше вече тема за М50 в Е30 и понеже го видях това чудо... кво да кажа  
  
  
			Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



Re: мотор от
ивчо3 написа:...Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30...
иди го кажи на haho и Явор
mitak_o написа:на първата сминка е М52 , на втората м50 , потърси инфо и реши кой е по добър. В е36 има и М50ки много , познават се най лесно по закривените всмукателни колектори - на м50 са успоредни , на м52 не са
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс


		
Re: мотор от
ивчо3 написа:nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
По-добре тоа пост, земи го затрии, че сега ше те разпнеме с останалите
- bavareca_86
 - Ох, на баба!
 - 
				
			 - Мнения: 3297
 - Регистриран на: 6.02.2007
 - Местоположение: Берлин
 - Пол: Мъж
 - Кара: селскостопанска машина
 - Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
 
Re: мотор от
sonny написа:ивчо3 написа:nesko написа:е34-520 или е36-320 в купе на е 30 кое е по добрия вариянт питам понеже ваншно са леко различни а пак ги има и двата на бласнати коли и незнам кой е по добрия и каква е разликата
Нито един от двата двигателя, показани на снимката не става на купе Е30. Причината е в картера, на който при купе Е30 издутината е в предната част, поради по-късото торпедо, а при е36 е в задната част. Предполагам, че след смяна на картера може да се напасне по някакъв начин, но не съм сигурен дали има и други съществени неща, които го отличават с нещо от аналогичния двигател монтиран на другото купе
По-добре тоа пост, земи го затрии, че сега ше те разпнеме с останалите
късно е
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
несам сагласен с теб той стария мтор м20б25-е 170коня а този дето е м52б25 е 192 коня а 2.8_цата е 193 коня но с поголям вартящ момент
			
		- SpUd3r
 - FiRe WaLK WiTh Me !
 - 
				
			 - Мнения: 4203
 - Регистриран на: 23.03.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: винаги с усмивка :)
 - Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
 
- tonkata
 - 50" ракия тийм
 - 
				
			 - Мнения: 926
 - Регистриран на: 27.03.2004
 - Местоположение: LOZEN_Beach
 - Кара: 330 d
 
да де ама м50 б25 на 325 е 192 коня а след 95 няма 325 а има 323 и 328 с мотори м52 б25 и б28 с 170 и 193 коня 
			
		- SpUd3r
 - FiRe WaLK WiTh Me !
 - 
				
			 - Мнения: 4203
 - Регистриран на: 23.03.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: винаги с усмивка :)
 - Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
 
tonkata написа:да де ама м50 б25 на 325 е 192 коня а след 95 няма 325 а има 323 и 328 с мотори м52 б25 и б28 с 170 и 193 коня
Tux0 Ca !

		
			18 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



			


