Осветление на заден номер

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Осветление на заден номер

Мнение от Penchev » 07 Ное 2007, 9:00

Колеги, ей това да не се случва на никой :puke:

Изгоряли са двете сулфидки и вчера купих две,викам ей сега да ги сменя ,да няма чичко Милиционер да ме докачи :mhihi: и ... :help:
Не става ,защото телата,в които стоят крушките трябва да слязат пред регистрационната табела а пък рамката/основата има едно задебеление по периферията ,в което удря осветителното тяло и няма смяна :confused: Сега се чудя,да режа основата ли някак,че за да сваля номера трябва да разпробия тоя нит и после май ще стане по-голяма белята :confused:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Ное 2007, 9:16

Мащай нита и номера и не се мъчи.После малко поксибол и работата спи ;) Моят номер е с немска пласмасова табела тя е с тънка периферия и явно само аз нямам тоя проблем :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Ное 2007, 9:25

В една тема се обсъждаше точно как да се отсече пломбата-с лист от промишлена ножовка,заточен като длето. ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Осветление на заден номер

Мнение от bmwfena » 07 Ное 2007, 9:25

Penchev написа:Колеги, ей това да не се случва на никой :puke:

Изгоряли са двете сулфидки и вчера купих две,викам ей сега да ги сменя ,да няма чичко Милиционер да ме докачи :mhihi: и ... :help:
Не става ,защото телата,в които стоят крушките трябва да слязат пред регистрационната табела а пък рамката/основата има едно задебеление по периферията ,в което удря осветителното тяло и няма смяна :confused: Сега се чудя,да режа основата ли някак,че за да сваля номера трябва да разпробия тоя нит и после май ще стане по-голяма белята :confused:


Георги Пенчев
мисля че е по добре напрао в кат дам дето слагат нитовете---махни там нита и да тисложат нов--ако в София е възможно де-щото тука нема проблем
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Ное 2007, 9:46

Малеее, просто ми става лошо , като се замисля за КАТ ми иде да се гръмна :help:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 9:54

Penchev написа:Малеее, просто ми става лошо , като се замисля за КАТ ми иде да се гръмна


Има защо :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Но ако се стигне до КАТ да ти сложат не нит а болт - става срещу "майсторе чакай малко" и 5 лв. :lol:

Ще си го сваляш когато си искаш и поне за това ще го забравиш КАТ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 07 Ное 2007, 10:34

Penchev написа:Малеее, просто ми става лошо , като се замисля за КАТ ми иде да се гръмна :help:


Георги Пенчев
Пенчев не се занимавай с никакви нитове и кат. И аз скоро сменях моите крушки и мислих и аз така да махам номера че кат и глупости.
Даже ей са ще ида до колата да ти снимам номера да видиш как леко с едно макетно ножче съм изрязал пластмасовата периферийка и си смених кружките без проблемно. Само дай мейл да ти ги пратя ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 07 Ное 2007, 10:45

Даже вече съм го снимал че и специялно за тебе съм си извадил и кружката и съм я щтракнал да видиш как лесно излиза. Ма не мога да ги кача тука тез пусти снимки :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Ное 2007, 13:42

Ей и на мен ми мина това нещо през ума :)
Прати ги снимките на мейла ми :arrow: penchev1@abv.bg

Много ти благодаря предварително :have one:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 07 Ное 2007, 13:43

Направете една статия със тези снимки де :)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 07 Ное 2007, 14:02

Значи , Славянко има почерпка от мен :!:
Хванах и за 3 минути си ги смених - просто изрязах периферията на рамката на номера под двете светлини и си ги смених :D

Така едно претиснение по-малко :arrow: за летните гуми не мога да се примиря да ги сменя с ония меките гуми,дето колата ми става по-пияна от незнам какво :help: Ма те така и така не проверяват за гумите :roll:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 07 Ное 2007, 16:31

///peter написа:Направете една статия със тези снимки де :)
Пратих 3-4 снимки на Пенчев на пощата. Предполагам той ще ги пусне тука да ги видите. Не че е кой знае какво де
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 07 Ное 2007, 16:52

Penchev написа:Значи , Славянко има почерпка от мен :!:
Хванах и за 3 минути си ги смених - просто изрязах периферията на рамката на номера под двете светлини и си ги смених :D

Така едно претиснение по-малко :arrow: за летните гуми не мога да се примиря да ги сменя с ония меките гуми,дето колата ми става по-пияна от незнам какво :help: Ма те така и така не проверяват за гумите :roll:


Георги Пенчев
Баце тоз тарикатлък с номера ми го каза един познат дето работи в кат :mhihi: :mhihi: Бях му се обадил да го питам къде да ида в кат та да ми смянят крушките и той ме светна.
А за зимните гуми ще ме прощават мене ама такива на моята кола не слагам. Аз дори тези дни мисля да си взема някаква малка въшка да се придвижвам като завали навън но такова нещо "зимни" гуми НЕ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Ное 2007, 21:08

Много лошо със зимната гума днес 5 минути паркирах в една заледена локва.Вкарвам първа и задницата ходи надясно,пробвах със задна и задницата наляво. :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 07 Ное 2007, 23:24

zvetiko написа:В една тема се обсъждаше точно как да се отсече пломбата-с лист от промишлена ножовка,заточен като длето. ;)

:mhihi: И стана :mhihi: , отсякох го говедото, обаче :evil: като млатнах с чука илампата зема че светна, а нита хвръкна, абе :lol: за смях станах, още ме базикат сеирджиите дето бяха.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook