320 coupe vs 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
cefff написа:момчета чесно да ви кажа аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките кои каквото иска тов да говори и 6 цилиндара са добре но 320 са много мудни коли на старта.![]()
![]()
Забравяш да кажеш за турбото под капака си



Майтапа на страна, не ми се вярва или се дърпаш с коли в недобро техническо състояние!
May the BMW force be with you!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Vasilen написа:Майтапа на страна, не ми се вярва или се дърпаш с коли в недобро техническо състояние!
Става въпрос за 318is, което е ~140 к.с. Специално за старта - 4 цилиндъра се развъртат в началото доста по-бързо от 6-те на 320-ката, виж след 200 метра, или когато шестака влезне над 3500 оборота, нещата започват да изглеждат по съвсем различен начин

Дори 318i в началото тръгва малко по-бързо от 320i със М50 двигател.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Dimitar написа:Става въпрос за 318is, което е ~140 к.с. Специално за старта - 4 цилиндъра се развъртат в началото доста по-бързо от 6-те на 320-ката, виж след 200 метра, или когато шестака влезне над 3500 оборота, нещата започват да изглеждат по съвсем различен начин.
Дори 318i в началото тръгва малко по-бързо от 320i със М50 двигател.
Е аз като стартирам нахъсано вдигам поне 5500 оборота, но дори и да дръпне половин метър ИС-ката и след това 320-ката да си влезе в обороти пак тези думи " аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките" звучат несериозно!
May the BMW force be with you!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Смешно звучи също и да паднеш от някоя асфалтна въшка 1.6 л., но е факт, че има доста такива дето ще те бият, ако разбира се 320-ката ти не е пипана.
А иначе аз си го обяснявам това по следния начин - в повечето случаи 318is имат и шпер, максимума на въртящия им момент е на по-ниски обороти и 4-ри цилиндровите мотори се развъртат по-бързо. Пак искам да уточня, че става въпрос за първите 150-200 метра на старта и то срещу 320i с М50 двигател. За М50TU и М52, както и за 325i нямам конкретни наблюдения, но съм почти сигурен, че ис-ката няма шанс, особено срещу 325.
А иначе аз си го обяснявам това по следния начин - в повечето случаи 318is имат и шпер, максимума на въртящия им момент е на по-ниски обороти и 4-ри цилиндровите мотори се развъртат по-бързо. Пак искам да уточня, че става въпрос за първите 150-200 метра на старта и то срещу 320i с М50 двигател. За М50TU и М52, както и за 325i нямам конкретни наблюдения, но съм почти сигурен, че ис-ката няма шанс, особено срещу 325.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Mr.White написа:Говоря за коли които съм карал,за 1.6 въшки не знам.
но ис-ка просто пада от 320,говоря за непипани коли
И аз така мисля лошото е че на събора няма да можем да го проверим всеки е ще е "барнал" нещо по неговата и после ще се кълне "не бе нищо не съм правил по нея просто си върви "



May the BMW force be with you!
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
cefff написа:момчета чесно да ви кажа аз имам ис и преспокоино изяждам 320 ките кои каквото иска тов да говори и 6 цилиндара са добре но 320 са много мудни коли на старта.![]()
![]()
:mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha: :mha:




заповядай когато кажеш, да ти покажа мудността на 320ката :mha: :mha: :mha: :mha:

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
318IS си е по бавна и тва го пише във всички данни за тези модели а друго нешто е как се справят двамата шофьори със старта и смяната на скоростите ти ако си добър в драга а човека с 320кото е някой омотляк е нормално да го биеш.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
Не съм карал ис, но поне мойта 320-ка я карам вече 4 години и със сигурност при нормално каране набира бавно, докато стигне някъде към 2700-2800 оборота, след което обаче става страшно. Просто много пъти съм си играл плавно да ускорявам и щом стигне тия обороти просто дръпва все едно е автоматик.
6-иците са мания просто! ако не ти пука за старта при нормални условия взимай 6-ица
6-иците са мания просто! ако не ти пука за старта при нормални условия взимай 6-ица
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Безсмислен спор е това кое е по-бързо, на тия години зависи от състоянието на мотора най-вече... трябва да се карат и двете и да се прецени, при ниски обороти са съвсем различни коли 

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Mr.White ,моето мнение е, че ис-ката е по икономична и вероятно по евтина за подръжка, но ако можеш да си позволиш 320 -ката по добре вземи нея.
Истинското БМВ е шестцилиндрово. Както сме тръгнали така по доре си купи 325.
Истинското БМВ е шестцилиндрово. Както сме тръгнали така по доре си купи 325.

Последна промяна BESSNIA на 09 Апр 2004, 9:37, променена общо 1 път
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани