Едно въпросче (Притеснително такова)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Едно въпросче (Притеснително такова)

Мнение от snooperchi » 06 Ное 2007, 22:52

Значи карам си колата примерно 20-30километра изминавам.. и като спра на едно място и е леко надолнище изгасям колата , вадя ключа заключвам с аларма и като изчакам 5-10 секунди колата леко мръдва сама напред.. ? на какво се дължи това нещо ? На някои колега да му се е случвало? Само да кажа,че не го прави винаги :(Но си е бая стряскащо така... трябва на ръчна да я оставям...

Благодаря предварително. :help: :roll:
Последна промяна snooperchi на 06 Ное 2007, 22:57, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Ное 2007, 22:54

как е с компресията ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 06 Ное 2007, 22:56

Ми явно ще трябва да се проверява... :roll: Не им разбирам аз на тия неща и рекох да попитам,че едно такова странно даже като бях на контакт един път така като мръдна и запали :mhihi: Много ли е опасно по-принцип това нещо и като няма компресия какво увреждам по двигателя и като цяло мощност предполагам се губи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 23:07

Тя ако е докарала компресията до там, че да я изпуска по наклон :shock:
Но това можеш да го провериш като спреш на наклон (най-добре там където си забелязал този ефект) гасиш, включваш на първа и някой те бута да видиш дали ще обърне някой такт на цилиндрите.

Според мен по-естествено ще дойде да е от луфт по трансмисията някъде от двигателя до задните колела.
Вдигаш една от задните гуми и както си е на "първа" пробваш да завъртиш колелото напред-назад да видиш как са луфтовете ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 06 Ное 2007, 23:21

Ще пробвам благодаря :) Да се надяваме,че не е нещо сложно или тази компресия ,че маи не се възрвъща или поне не много евтино ... :evil: :roll: :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 23:29

Стискай палци Stanchev тоя път да не излезе прав че доколкото съдя по постовете му познава :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 06 Ное 2007, 23:33

Ми ти на каква предавка я оставяш, има хора дето си я оставят на втора. Ако я оставяш на втора при по-стръмен наклон мисля че е напълно в реда на нещата. То и на първа така, ама требва хептен на некой чукар да си я качил :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е60 М5
Детайли за колата: 323-две порти

Мнение от kokoms2 » 07 Ное 2007, 0:00

това е нормално.и при мен е така пак е дизел с компресиа.споко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 0:12

kokoms2 написа:това е нормално.и при мен е така пак е дизел с компресиа.споко


Защо дизел бе колега, нали (i) :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 07 Ное 2007, 2:59

Май не е нещо фрапиращо. Аз пред блока имам малък наклон /там кадето паркирам/ и винаги я качвам по на горе тъй като винаги си слиза 5-10 см :) Ръчна не дърпам след като един път не искаше да отпусне и докато я накарам да тръгне :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 07 Ное 2007, 12:26

Абе кат включиш на първа и я оставиш е нормално, ама 10сек след като си слязал от колата? Аре бе...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 07 Ное 2007, 22:36

дърпайте ръчната :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 07 Ное 2007, 22:58

Нормално е да се намества като е под наклон - все пак трябва да се намести кутията(зъбчатките) :) стига да не приплъзва - ако е така то почти съм сигурен, че е от съединителя :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 07 Ное 2007, 23:29

на мнен ми се е случвало по голеямо нанадолнище ама назаден да се върне с 1 педя
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 08 Ное 2007, 11:41

Е нали това казах и аз. Нормално е, ама не 30сек след като си ПУСНАЛ съединителя да зацепи.
и като спра на едно място и е леко надолнище изгасям колата , вадя ключа заключвам с аларма и като изчакам 5-10 секунди колата леко мръдва сама напред.. ?

Това не е нормално!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook