bmw e 36 със характер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: BURGAS

bmw e 36 със характер

Мнение от SEKTA^AQX » 06 Ное 2007, 22:08

здравейте колеги,днес като шофирах 316-ката забелязах , че като я пусна по инерция и светва лампичката на акумолатора и после на маслото.... не гори масло ама бал..... майката ,също забелязах, че като е по инерция точно след кото светне лампичката и сама си подава газ... тази кола явно проябява характер :lol: :lol: :lol: ако някой може да помогне ще е много добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Ное 2007, 22:10

Говорим за изключена от скорост ,нали?!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 06 Ное 2007, 22:19

Мистика :mhihi:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 22:31

Ако светват лампите на зареждането и на маслото при неутрална значи падат оборотите (алтернатора не дава достатъчно ток и маслената помпа не качва необходимото налягане), но защо не тресе и не гасне :?: :?: :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: BURGAS

Мнение от SEKTA^AQX » 06 Ное 2007, 22:45

значи не тресе но от скоро почна и да гасне, дори се е опитвала да гасне по време на движение включена на скорост..... помислих си че е помпата защотото скоро здади багажа както си карах спях и след 5 мин нещеше да пали , и викам да не е помпата ....ама явно не е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 22:55

Това че се опитва да гасне и при включена скорост може и да е помпа (горивн филтър) но може да са и тоците (датчик колянов вал) ...
Пробвай от по-лесното и евтиното - горивен филтър и диагностика

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: BURGAS

Мнение от SEKTA^AQX » 06 Ное 2007, 23:04

хмммммм то гасненето ми го направи 1-2 пъти за 1 месец и някаде това се равнява на 2500 км каране за месеца дето съм навъртял ........но по ме съмнява както да е алтернатора защото светва лампата на маслото подава само газ и поле на маслото светва за секунда и паксе изгася

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 23:17

Маслената помпа се върти от веригата и няма нищо общо с алтернатора който се върти от пистовия рвмък отвън и който може да приплъзва по различни причини. Работата и зависи само от оборотите на двигателя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 07 Ное 2007, 10:17

SEKTA^AQX написа:хмммммм то гасненето ми го направи 1-2 пъти за 1 месец и някаде това се равнява на 2500 км каране за месеца дето съм навъртял ........но по ме съмнява както да е алтернатора защото светва лампата на маслото подава само газ и поле на маслото светва за секунда и паксе изгася

Когато паднат оборотите на двигателя на празен ход, нормално светват лампите на зареждането на акумулатора и на маслото, както един колега по-горе спомена. Двигетелят се форсира сам, без да натискаш педала на газта, защото работи в авариен режим. В софтуера на компютъра на двигателя е заложена програма, която позволява при неизправност на някоя от системите да работи в авариен режим. Например запалването- когато е повреден датчика на оборотите на коляновия вал /или разпределителния вал, зависи каква система е монтирана/, не се подава предварение на запалването, т.е. пада мощността, оборотите на празен ход може да са нестабилни, но колата може да се придвижи до сервиз, където да бъде отстранена повредата. Друга вероятна причина е ламбда сондата. Когато е повредена, или кабелите, с които е свързана са прекъснати, няма датчик, който да отчита нивото на кислорода в отработените газове и двигателя също работи в авариен режим. Резултатът е следния: Не се подава импулс към компютъра за състава на отработените газове. Оборотите на празен ход рязко падат и софтуера автоматично ги стабилизира. Но това се повтаря непрекъснато и е необходима диагностика и ремонт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 07 Ное 2007, 16:30

стъпково моторче
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook