Малко инфо за пръскалките

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 4.08.2007

Малко инфо за пръскалките

Мнение от brobot » 05 Ное 2007, 0:50

Снимката е за Е39

Изображение


ето данните за :
Е34
A1= 215
A2= 540
B1= 442
B2= 245
C1= 465
C2= 285
D1= 220
D2= 550

Е36
А1=305
А2=630
В1=550
В2=290
С1=465
С2=290
D1=340
D2=490

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Ное 2007, 0:57

Тая схема е грешна, най дясната пръскалка се слага настрани, да може като те изнерви некой да го пръскаш :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

п

Мнение от pinko_23 » 05 Ное 2007, 3:04

да ги е*а тия пръскалки по повод на темата могали да попитам как мога да си оправя мойте че дяаната не пръска а пък лявата навсякаде другаде но не и в стъклото.
Няма начин да няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Ное 2007, 9:21

pinko_23 написа:... как мога да си оправя мойте че дяаната не пръска а пък лявата навсякаде другаде но не и в стъклото.


За да не пръска сигурно са запушени дюзите (най-често отворите отпред, защото е най-тънкото място), по-рядко се случва да се откачи или пробие тръбичката до дюзата и течността се губи или не стига с нужното налягане.

Регулират се като вкараш карфица в дюзата хващаш я максимално близо до дюзата (иначе се криви) и леко натискаш в нужната посока.
Дюзите са като сферички поставени в тялото на пръскалката и се въртят във всички посоки.
Имай предвид, че преместване с части от милиметъра на дюзата се отразява значително (5-10 сантиметра) на мястото на стъклото, където пръска струята.

В повечето случаи това почиства и дюзата, но ако запушването е по-дълбоко може да се бръкне с тънко стоманизирано телче (подходящо е да се отреже от телена четка за метал)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 05 Ное 2007, 11:34

Аз си мислех че моите са запушени,обаче се оказа от клапанчетата които са преди дюзите,махнах ги и сега пръска да ще пробие стъклото... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Ное 2007, 13:18

Двата клапана + двете дюзи ги купих от бмв оригинални за 10 евро преди седмица, няма кво да си играете. Разликата определено се усеща;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 05 Ное 2007, 13:58

vladiverm написа:Аз си мислех че моите са запушени,обаче се оказа от клапанчетата които са преди дюзите,махнах ги и сега пръска да ще пробие стъклото... :mhihi:


Клапанчетата задържат водата в маркучите (не позволяват да се върне в казанчето) и така помпата качва веднага вода до дюзите и не върти на сухо.
Не мисля че е добър вариант да се махнат (освен докато се намерят нови)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 330xi Touring
Мечтае да кара: S50B30 мурбо...

Мнение от FlippeR » 05 Ное 2007, 16:29

Мойте клапанчета ги махнах преди повече от година....да чукам на дърво -още си е ок помпата 8) а аз така.... в зимния сезон особено много обичам да си цръцкам по литър вода на джама на ден....поне :) :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Сф Бс

Мнение от boro » 05 Ное 2007, 16:47

Аз моите ги киснах цяла вечер в оцет с вода да разтвори отложените варовици и боклуци и ги продухвах от време на време та се оправиха, че преди мен не знам какво бяха слагали.. :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook